Kuinkahan moni täällä on lukenut tuon alussa olevan kuvauksen tämän kanavan toiminnasta? Siinä sanotaan:
"Aloita uuden jatkonovellin kirjoittaminen. Muut voivat jatkaa kertomusta siitä kohdasta mihin edellinen kirjoittaja lopetti."
Näinkö täällä on toimittu? Ei, täällä vain kirjoitetaan omia tarinoita, joista pyydetään kommentteja muilta. Tai vaihtoehtoisesti kirjoitetaan ensin itse jokin juttu, jonka jälkeen joku tulee itkemään, että: "jätit kesken jutun". Tämän jälkeen alkuperäinen kirjottaja saattaa jatkaa kertomustaan, tai sitten ei. Olen nyt lukenut noin kymmenen juttua täältä, eikä yksikään niistä ole ollut sellainen, joka sopisi tuohon kuvaukseen, jonka aiemmin kerroin. Olisi mukavaa löytää täältä joku kunnon JATKONOVELLIKIN. Jota sitten viitsisi ehkä jatkaa...
Mikä ihmeen jatkonovelli..?
6
323
Vastaukset
- kaiju
Lueppas vaikka Riina jatkis. Vaikka itse olenkin ollut mukana kirjoittamassa siihen, niin aloittaja on ainakin itse vielä mukana KOKONAAN!
- minä
Hiukkasen kun tarkemmin kattoisit, ni ehkä huomaisit sen, että tämä juttu on kirjotettu ennen kyseistä Riina-juttua.. Varmaan sitä ennenkin on ollu ihan hyviäki jatkonovelleja, mut suurin osa sellaisia ei ole ollut. Ainakaan mun kokemuksieni perusteella. Kaikkia juttuja en siis oo lukenu.
- mini me :)
minä kirjoitti:
Hiukkasen kun tarkemmin kattoisit, ni ehkä huomaisit sen, että tämä juttu on kirjotettu ennen kyseistä Riina-juttua.. Varmaan sitä ennenkin on ollu ihan hyviäki jatkonovelleja, mut suurin osa sellaisia ei ole ollut. Ainakaan mun kokemuksieni perusteella. Kaikkia juttuja en siis oo lukenu.
semmosta se elämä on... kaikki ei me aina ohjeitten mukaan. mäkin oon kirjottanu muutaman tekstin johon oon kirjottanu et jatkakaa tätä, mut eihän kukaan oo jatkanu joten oon sit ite menny jatkaan... ei tälle voi oikeen mitään :) koita opetella elään tän asian kanssa xD
- puppe ;)
minä kirjoitti:
semmosta se elämä on... kaikki ei me aina ohjeitten mukaan. mäkin oon kirjottanu muutaman tekstin johon oon kirjottanu et jatkakaa tätä, mut eihän kukaan oo jatkanu joten oon sit ite menny jatkaan... ei tälle voi oikeen mitään :) koita opetella elään tän asian kanssa xD
- puppe ;)
puppe ;) kirjoitti:
tää ny tuli kahella eri nimellä kahteen kertaan... sorry :)
älä kuitenkaan jatka tota mun tekstiä joka on nimellä "mini me :)"... haluun kirjottaa sen ny ite loppuun ku oon jo noin pitkälle kirjottanu.
Thank you! x) - Kaiju008
Paras tapa on kirjoitta ajatuksia omaan kirjaan!
T>>:L ? Kaiju Piiparinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768