Mikä ihmeen jatkonovelli..?

minä

Kuinkahan moni täällä on lukenut tuon alussa olevan kuvauksen tämän kanavan toiminnasta? Siinä sanotaan:
"Aloita uuden jatkonovellin kirjoittaminen. Muut voivat jatkaa kertomusta siitä kohdasta mihin edellinen kirjoittaja lopetti."
Näinkö täällä on toimittu? Ei, täällä vain kirjoitetaan omia tarinoita, joista pyydetään kommentteja muilta. Tai vaihtoehtoisesti kirjoitetaan ensin itse jokin juttu, jonka jälkeen joku tulee itkemään, että: "jätit kesken jutun". Tämän jälkeen alkuperäinen kirjottaja saattaa jatkaa kertomustaan, tai sitten ei. Olen nyt lukenut noin kymmenen juttua täältä, eikä yksikään niistä ole ollut sellainen, joka sopisi tuohon kuvaukseen, jonka aiemmin kerroin. Olisi mukavaa löytää täältä joku kunnon JATKONOVELLIKIN. Jota sitten viitsisi ehkä jatkaa...

6

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiju

      Lueppas vaikka Riina jatkis. Vaikka itse olenkin ollut mukana kirjoittamassa siihen, niin aloittaja on ainakin itse vielä mukana KOKONAAN!

      • minä

        Hiukkasen kun tarkemmin kattoisit, ni ehkä huomaisit sen, että tämä juttu on kirjotettu ennen kyseistä Riina-juttua.. Varmaan sitä ennenkin on ollu ihan hyviäki jatkonovelleja, mut suurin osa sellaisia ei ole ollut. Ainakaan mun kokemuksieni perusteella. Kaikkia juttuja en siis oo lukenu.


      • mini me :)
        minä kirjoitti:

        Hiukkasen kun tarkemmin kattoisit, ni ehkä huomaisit sen, että tämä juttu on kirjotettu ennen kyseistä Riina-juttua.. Varmaan sitä ennenkin on ollu ihan hyviäki jatkonovelleja, mut suurin osa sellaisia ei ole ollut. Ainakaan mun kokemuksieni perusteella. Kaikkia juttuja en siis oo lukenu.

        semmosta se elämä on... kaikki ei me aina ohjeitten mukaan. mäkin oon kirjottanu muutaman tekstin johon oon kirjottanu et jatkakaa tätä, mut eihän kukaan oo jatkanu joten oon sit ite menny jatkaan... ei tälle voi oikeen mitään :) koita opetella elään tän asian kanssa xD


      • puppe ;)
        minä kirjoitti:

        Hiukkasen kun tarkemmin kattoisit, ni ehkä huomaisit sen, että tämä juttu on kirjotettu ennen kyseistä Riina-juttua.. Varmaan sitä ennenkin on ollu ihan hyviäki jatkonovelleja, mut suurin osa sellaisia ei ole ollut. Ainakaan mun kokemuksieni perusteella. Kaikkia juttuja en siis oo lukenu.

        semmosta se elämä on... kaikki ei me aina ohjeitten mukaan. mäkin oon kirjottanu muutaman tekstin johon oon kirjottanu et jatkakaa tätä, mut eihän kukaan oo jatkanu joten oon sit ite menny jatkaan... ei tälle voi oikeen mitään :) koita opetella elään tän asian kanssa xD


      • puppe ;)
        puppe ;) kirjoitti:

        semmosta se elämä on... kaikki ei me aina ohjeitten mukaan. mäkin oon kirjottanu muutaman tekstin johon oon kirjottanu et jatkakaa tätä, mut eihän kukaan oo jatkanu joten oon sit ite menny jatkaan... ei tälle voi oikeen mitään :) koita opetella elään tän asian kanssa xD

        tää ny tuli kahella eri nimellä kahteen kertaan... sorry :)
        älä kuitenkaan jatka tota mun tekstiä joka on nimellä "mini me :)"... haluun kirjottaa sen ny ite loppuun ku oon jo noin pitkälle kirjottanu.
        Thank you! x)


      • Kaiju008

        Paras tapa on kirjoitta ajatuksia omaan kirjaan!

        T>>:L ? Kaiju Piiparinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe