Brassit vai Thaikkula?

Futismamma

Hola! Minnekä mennä lomalla? Thaimaasa oltiin ja tykättiin tosi kovasti! Jalista jäätiin kaipaamaan, joten Brassit voisi olla hyvä kohde. Onko Porto des Dunasin Aquaville hyvä kohde? Fortaleza? Uskaltaako sinne lasten kanssa lähteä jalista katsomaan; iät 8, 10 ja 12-v.? Meri ja ruoka? Kertokaa please kokemuksistanne!! Matkakuume on korkealla!

12

2170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna_kristina

      En itse kyllä menisi.Sen verran outo paikka, kun lapsiakin sieltä kidnapattu! Thaimaa ok , vaihtoehto, mutta itsehän sen päätät.

      • oikein lapsia

        kaapattu, heh. Siihen juttuun haluaisin linkin. Siis että jonkun suomituristin lapsi kaapattu Brasiliassa.- Anna mun kaikki kestää...


      • temeski
        oikein lapsia kirjoitti:

        kaapattu, heh. Siihen juttuun haluaisin linkin. Siis että jonkun suomituristin lapsi kaapattu Brasiliassa.- Anna mun kaikki kestää...

        itse menen nyt neljännen kerran fortalezaan.. ei oo mitään ongelmia ollu.. huippu paikka


      • menkää
        temeski kirjoitti:

        itse menen nyt neljännen kerran fortalezaan.. ei oo mitään ongelmia ollu.. huippu paikka

        olin fortalezassa ensimmäistä kertaa. eilen tulin sieltä pois, ja toistaa kertaa en sinne mene. ruoka ei mitään ihmeellistä, ei paljoa shoppialtavaa tai siis on jotain mutta ei samanlaista kuin esimerkiksi thaimaassa ja thaimaan iltamarkkinoilla. ei ryöstetty kertaakaan eikä muitakaan ongelmia. mutta tympi se kun piti koko ajan olla varuillaan että jos joku vie jotain tai muuta. thaimaassa olen käynyt kaksi kertaa ja sinne seuraavaksi menen taas. lasten kanssa parempi paikka thaimaa.


      • kirjoituksia
        menkää kirjoitti:

        olin fortalezassa ensimmäistä kertaa. eilen tulin sieltä pois, ja toistaa kertaa en sinne mene. ruoka ei mitään ihmeellistä, ei paljoa shoppialtavaa tai siis on jotain mutta ei samanlaista kuin esimerkiksi thaimaassa ja thaimaan iltamarkkinoilla. ei ryöstetty kertaakaan eikä muitakaan ongelmia. mutta tympi se kun piti koko ajan olla varuillaan että jos joku vie jotain tai muuta. thaimaassa olen käynyt kaksi kertaa ja sinne seuraavaksi menen taas. lasten kanssa parempi paikka thaimaa.

        Matkailu pilaa. Esim.Brasilia oli vielä v.2002
        neitsellinen paikka,tosin löytyy siellä vielä paljon uusia ja hienoja paikkoja joita turismi ei
        ole pilannut.
        Thaimaa on jo täysin pilattu.


      • Brasilia on iso
        menkää kirjoitti:

        olin fortalezassa ensimmäistä kertaa. eilen tulin sieltä pois, ja toistaa kertaa en sinne mene. ruoka ei mitään ihmeellistä, ei paljoa shoppialtavaa tai siis on jotain mutta ei samanlaista kuin esimerkiksi thaimaassa ja thaimaan iltamarkkinoilla. ei ryöstetty kertaakaan eikä muitakaan ongelmia. mutta tympi se kun piti koko ajan olla varuillaan että jos joku vie jotain tai muuta. thaimaassa olen käynyt kaksi kertaa ja sinne seuraavaksi menen taas. lasten kanssa parempi paikka thaimaa.

        Minäkin 6 kertaa Brasiliassa käyneenä erehdyin kerran käymään Fortalezassa.Onneksi vain 1 päivä,
        siinäkin oli puolet liikaa.BDG tai Natal tai Salvador ovat ihan eri luokkaa.


      • Pohjoiseen en mene

        Pysyn vaan täällä Helsingissä,kun piti lähteä pohjoiseen.Perutin koska lehdessä on jokan päivä 0llut uutisia puukotuksita ja tapoista mm,Kemissä ja Rovaniemellä,Oulusta puhumattakaan.
        Voi olla ,että lähden mielummin Gazaan,siellä on kumminkin lämmintä.


    • vaan Porto de Galinhasiin

      Galinhas monta kertaa parempi,turvallisempi ja hintatasokin Fortaa edullisempi.

      • kerro mullekin

        kerro lisää mikä tekee PDG:stä paremman verrattuna fortaan? hinta-taso ilmenee miten? turistitavaraoissa ruuissa???


      • on pikkukylä
        kerro mullekin kirjoitti:

        kerro lisää mikä tekee PDG:stä paremman verrattuna fortaan? hinta-taso ilmenee miten? turistitavaraoissa ruuissa???

        Ainut asia mikä PDG:ssä on parempaa on turvallisuus. Uimarantojen puhtaus tietysti myös, mutta toisaalta PDGn rannoilla on vaarallisia virtauksia. Kannattaa ajaa vähän sivumpaan laguuneille etc.


      • PDG on pikkukylä
        on pikkukylä kirjoitti:

        Ainut asia mikä PDG:ssä on parempaa on turvallisuus. Uimarantojen puhtaus tietysti myös, mutta toisaalta PDGn rannoilla on vaarallisia virtauksia. Kannattaa ajaa vähän sivumpaan laguuneille etc.

        Onhan siinä lähellä iso kaupunki n.3,5 miljoonaa
        asukasta (Brasilian Neljänneks suurin kaupunki)
        Yli 2ketaa suurempi kuin Fortaleza.Että siitä' vaan.


    • dengue kuumetta

      Niin thaimaahan,suomalaiset eivät ole saaneet sitä Brasiliassa, mutta useat Thaimaassa.
      Edottomasti jos olet vanha kanariankävijä niin
      Thaimaahan.Muista ottaa kahvipaketti ja ruisleipä
      mukaan tuulipuku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe