Lämmöt ok?

Tuleva jeepistikö

Kävin tuossa koeajamassa -98 cherokeeta 4L koneella. Ihmetytti suhteellisen korkea käyntilämpötila.
Mitenkäs on jeeppimiehet, onko tuollaiselle 4 litraiselle ihan normaali lämpötila oman mittarin mukaan vähän alle 100 ( jotain 95 - 97 )jo muutaman minuutin käynnin jälkeen? Siis näin talvikelissäkin? Flekti lähti pyöriin vähän väliä, ehkä noin puolen minuutin välein. Ei se toki kauaa pörrännyt mutta kuitenkin.
Mahtaako olla kaikki ihan ok tuossa laitteessa? Toki sisässä saattaa olla hyvinkin lämpöinen termostaatti mikä tuollaisen aiheuttaisi. Missä teidän jeeppinne lämmöt on normaalisti?

4

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuleva jeepistikö

Unohtui edellisestä vielä yksi oleellinen kysymys..

Paljonko mahtaa olla todellinen kulutus tuollaisessa rauhallisessa yleisajossa maantiellä? Pääseekö 10L/100km? Kyseessä siis -98 cherokee 4.0 bensa.

• on ollut

kaksi Jeeppiä sillä 4,0ltr koneella. Kyllä niissä lämmöt aika korkealla on. Oman mittarin mukaan lähellä 100. Normaalia se on. Melko rauhallisesti saa ajaa, jos meinaa 10 ltr kulutukseen päästä.

• ihan

normaalilukema. Minulla ollut useita Jeeppejä ja kaikissa mittari näyttää samalla tavalla n. 98-100
      Oikea käyntilämpötila myös saavutetaan nopeasti.

Jäähdytysnestehän kiehuu vasta jossain 120 asteessa.

Kulutus maantiellä tasaisella ajolla tietokoneen mukaan n.9-11. Flektiin vaikuttaa, missä asennossa lämmityslaitteen säätimet ovat.

• Jeepisti

Käy osoitteessa www.fjdc.org Kyseinen sivusto on Finnish Jeep drivers:sien sivusto josta löytyy keskustelupalsta, missä voi esittää kysymyksiä ym ym. Kysymyksiin vastaa kokeneet Jeep harrastajat / ammattimiehet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe