Pitäiskö minun, uuden kirjoittajan joka on kaikkien riitojen ulkopuolella, pidättäytä vastaamasta joidenkin kirjoittajien viesteihin vain kuulopuheiden perusteella välttäkseni nimittelyt peesaajasta ja perseennuolijasta?
Pitäisikö jättää osallistumatta minua kiinnostavaan kirjoihin liittyvään ketjuun välttääksen peesaajan ja perseennuolija nimittelyt?
No, taidan jatkaa kuten tähänkin saakka, kirjoitan niinkuin haluan ja olen perseennuolija ja käskyläinen.
Palstan kirjoittamattomat säännöt
44
914
Vastaukset
- sääntö nro1
ole edelleen se upea ja rauhallinen kirjoittelija täällä.
- Virtuaalikoneistaja
ja kumarran, menin suorastaan sanattomaksi.
- Manta.Elviira
Palsta sinällään voisi olla ihan kelpoinen kuvauksensa perusteella...
...mutta arkeologiset löydöksetkään eivät tuo selvyyttä nykyaikaan... historia painaa liikaa joidenkin harteilla... joista ei saa mitään tolkkua...
Annanpa osaltani olla tuon pohdinnan taas ja jatkan iltaa elokuvalla.
:-)- Virtuaalikoneistaja
rattoisaa, ei pelkästään mukavaa.
Olen minä kuitenkin palstalla saanut suoraan sydämeen menevän runon lohen kalastajasta ;) - Manta.Elviira
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
rattoisaa, ei pelkästään mukavaa.
Olen minä kuitenkin palstalla saanut suoraan sydämeen menevän runon lohen kalastajasta ;)palstaa seurannut, etten ole ihan nimimerkkeihin, rekkaamattomiinkaan, hukkunut.
Vaik' joskus niiden seuraaminen on mieltä pohdittanut, ei palstalt' mikään ole ole kalastajasta vieroittanut.
;-)
Ja höpsäntuuteli,jokainen sitä voi nuoleskella mitä lystää,vaikka jätskiä tai jotain muuta,tai olla nuoleskelematta.Mitä siitä suotta numeroa tehdä.Vastaa mihin vastaa,ja on vastaamatta mihin on vastaamatta.Turhaa sitä on miettiä kenenkään muitten mielipiteitä ja siitä yöuniaan menettää.Porskuttaa vaan omalla parhaaksi katsomallaan tavalla.Simppeliä,nih o_O
- Telpet
Myös minä olen suht uusi kirjoittaja ja saatan olla pitkään poiskin palstalta, mutta silloin kun sille tuntuu/on aikaa, saatan kirjoitellakin.
Ja on aivan sama miksi kukakin nimittää, senkun.
Että, jotta, eikun jatketaan. - Myy-Pikkuinen
eihän se haittaa, vaikka kirjoittais kelle, sama laulu se raikaa.
- Virtuaalikoneistaja
se on, mutta kuten totesin, kirjoitan edelleen juuri niinkuin haluan.
- arkipiru
eihän täällä muunlaisia ihmisiä olekaan kuin peesaajia tai perseennuolijpoita.
Vai onko täällä ihmisiä ollenkaan??? - Ärrieri
se näin on..
Puoli (-taka) pitää valita huolella koska täällä on kaikilla koiran muisti ja leiriä ei vaihdetakaan niin helposti.Se vaatii vuosien ponnistelut ja uhraukset osoittaa olevansa toiselle joukkueelle sopiva pelaaja.Mitä enemmän isket vyön alle entisiä pelitovereitasi sen helpommin pääset ujuttautumaan vastustajan puolelle.Ja koiramaiset pulinat kun on aiheena niin uskollisuus,hyvä muisti ja pitkä vihaisuus ovat palstan halitsevat teemat.pitäis tuosta jo saada vähintään hopeinen ämpäri. mutta on kysyttävä tuolta koneistajalta ensin.
- Ärrieri
majorica kirjoitti:
pitäis tuosta jo saada vähintään hopeinen ämpäri. mutta on kysyttävä tuolta koneistajalta ensin.
Tämä on ensimmäinen ehdokkuuteni ämpärin saajaksi!
Haluan ensimmäisenä kiittää niitä kaikkia ihmisiä jotka ovat tehneet tämän mahdolliseksi....KIITOS...tuota...ööh...no kiitos kaikille... - Virtuaalikoneistaja
Ärrieri kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen ehdokkuuteni ämpärin saajaksi!
Haluan ensimmäisenä kiittää niitä kaikkia ihmisiä jotka ovat tehneet tämän mahdolliseksi....KIITOS...tuota...ööh...no kiitos kaikille...oli tämän saavutuksesi takana, entä yllättikö ämpäri sinut?
Minulla on paljon oppimista palstalla, kaikki tuo pitkävihaisuus ja muut erinomaiset ominaisuudet jotka luettelit puuttuvat minulta tyystin, ja ennenkaikkea tämä palsta ei ole minulle totisinta totta, minä vain huvittelen täällä, joten varmasti menee vuosi jos toinenkin ennenkuin palstan mitat täytän ja voin ruveta suunnittelemaan joukkueen vaihtoa. - Virtuaalikoneistaja
majorica kirjoitti:
pitäis tuosta jo saada vähintään hopeinen ämpäri. mutta on kysyttävä tuolta koneistajalta ensin.
on niin suloinen ja herttainen ja selvillä palstan kaikista juonen käänteistä että ämpäri voisi olla vaikka kultainenkin.
Kukahan auttaisi minua valitsemaan tänään ne väärät hevoset? Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
oli tämän saavutuksesi takana, entä yllättikö ämpäri sinut?
Minulla on paljon oppimista palstalla, kaikki tuo pitkävihaisuus ja muut erinomaiset ominaisuudet jotka luettelit puuttuvat minulta tyystin, ja ennenkaikkea tämä palsta ei ole minulle totisinta totta, minä vain huvittelen täällä, joten varmasti menee vuosi jos toinenkin ennenkuin palstan mitat täytän ja voin ruveta suunnittelemaan joukkueen vaihtoa.että hyvin tuo Ärrieri kuvaili tätä palstan menoa. tuo palstan sisäpiiriin kuuluminen on "statusta" joillekkin. mutta annetaanko nyt kuitenkin vähintään se hopeinen ämpäri?
- Ärrieri
oli tämän saavutuksesi takana, entä yllättikö ämpäri sinut?
Minulla on paljon oppimista palstalla, kaikki tuo pitkävihaisuus ja muut erinomaiset ominaisuudet jotka luettelit puuttuvat minulta tyystin, ja ennenkaikkea tämä palsta ei ole minulle totisinta totta, minä vain huvittelen täällä, joten varmasti menee vuosi jos toinenkin ennenkuin palstan mitat täytän ja voin ruveta suunnittelemaan joukkueen vaihtoa.ounastellut olevani piakkoin ämpäritasolla.Verta,hikeä ja kyyneleitä tämä urakka on vaatinut mutta se kannatti. ;D
Mitäh?Käytät siis toisten sotatannerta huvitteluun?Kuinka hauskaa täällä voi olla virtuaalisten suolenpätkien ja sisälmyksien lennellessä ympäriinsä? Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
on niin suloinen ja herttainen ja selvillä palstan kaikista juonen käänteistä että ämpäri voisi olla vaikka kultainenkin.
Kukahan auttaisi minua valitsemaan tänään ne väärät hevoset?juostaan? pitäisiköhän minunkin käydä vilkaisemassa? pelata en vissiin täältäkäsin voi mutta mukavaahan se on katella.
Ärrieri kirjoitti:
ounastellut olevani piakkoin ämpäritasolla.Verta,hikeä ja kyyneleitä tämä urakka on vaatinut mutta se kannatti. ;D
Mitäh?Käytät siis toisten sotatannerta huvitteluun?Kuinka hauskaa täällä voi olla virtuaalisten suolenpätkien ja sisälmyksien lennellessä ympäriinsä?voitit siis ihan ensimmäisen hopeaämpärin. hyvä saavutus. mutta laita piiloon se äkkiä ettei kateus herää ;-)))
- Virtuaalikoneistaja
majorica kirjoitti:
juostaan? pitäisiköhän minunkin käydä vilkaisemassa? pelata en vissiin täältäkäsin voi mutta mukavaahan se on katella.
juostaan ja oikeastaan yksi poisjäänti sekoitti koko pelin.
Mutta jotakin varmasti pukerran. - Ärrieri
Kukahan auttaisi minua valitsemaan tänään ne väärät hevoset?siellä suokkeja?Onko vokkerin jälkeläisiä vielä muuallakin kun leivän välissä.Itse aikoinaan harrastelin ex-ravurin kanssa joka oli vokkerin jälkeläinen.
- Ärrieri
majorica kirjoitti:
voitit siis ihan ensimmäisen hopeaämpärin. hyvä saavutus. mutta laita piiloon se äkkiä ettei kateus herää ;-)))
Tämä on kunnia!Koitan sijoittaa ämpärin arvoiselleen paikalle!Piiloon kateellisten katseilta!
- Virtuaalikoneistaja
Ärrieri kirjoitti:
siellä suokkeja?Onko vokkerin jälkeläisiä vielä muuallakin kun leivän välissä.Itse aikoinaan harrastelin ex-ravurin kanssa joka oli vokkerin jälkeläinen.
lähdön verran.
Vitos lähdössä on itse asiassa ainakin yksi Vokkerin jälkeläinen pelihevosia eli Purjeen Jeku. - Ärrieri
lähdön verran.
Vitos lähdössä on itse asiassa ainakin yksi Vokkerin jälkeläinen pelihevosia eli Purjeen Jeku.sitten varmana vihjeenä sitä,laita kotiasi myöten koko omaisuus likoon sen kopukan puolesta!
;D - Virtuaalikoneistaja
Ärrieri kirjoitti:
ounastellut olevani piakkoin ämpäritasolla.Verta,hikeä ja kyyneleitä tämä urakka on vaatinut mutta se kannatti. ;D
Mitäh?Käytät siis toisten sotatannerta huvitteluun?Kuinka hauskaa täällä voi olla virtuaalisten suolenpätkien ja sisälmyksien lennellessä ympäriinsä?kärsinyt koko ikäni omituisesta huumorintajustani, ja täällähän se kulminoituu.
Teen tottakai töitä sen eteen että olisin kunnollinen palstalainen ja haudanvakavasti pystyisin suhtautumaan kirjoitteluun täällä, mutta kun ei pysty!!!!!! Ärrieri kirjoitti:
siellä suokkeja?Onko vokkerin jälkeläisiä vielä muuallakin kun leivän välissä.Itse aikoinaan harrastelin ex-ravurin kanssa joka oli vokkerin jälkeläinen.
Vokkeriakin taputellut aikoinaan. onhan sillä jälkeläisiä ja hyviä onkin. mutta siis muuaalla kun leivän välissä ;-)
- Virtuaalikoneistaja
Ärrieri kirjoitti:
sitten varmana vihjeenä sitä,laita kotiasi myöten koko omaisuus likoon sen kopukan puolesta!
;Dehdotus, mutta minä olen tyypillinen kauris, perfektionisti ja inhorealisti, joten minun pitää puntaroida, miettiä, analysoida ja tutkia ja sitten valita ne väärät hevoset.
- Ärrieri
majorica kirjoitti:
Vokkeriakin taputellut aikoinaan. onhan sillä jälkeläisiä ja hyviä onkin. mutta siis muuaalla kun leivän välissä ;-)
asiaa ja se miule tuttu jo edesmennyt heppa oli vokkerin ja muiston maineen jälkeläinen.
Kovin ahtaalta näyttää suomenhevosten suvut kun on muutama huippukantaori.. - Ärrieri
ehdotus, mutta minä olen tyypillinen kauris, perfektionisti ja inhorealisti, joten minun pitää puntaroida, miettiä, analysoida ja tutkia ja sitten valita ne väärät hevoset.
horoskooppeihin?Joidenkin kohdalla luonteenpiirteet täsmäävät mut mie en koe mitään yhtäläisyyttä neitsyt-merkkisten kanssa :O
Onnea valintoihin kuitenkin! Ärrieri kirjoitti:
asiaa ja se miule tuttu jo edesmennyt heppa oli vokkerin ja muiston maineen jälkeläinen.
Kovin ahtaalta näyttää suomenhevosten suvut kun on muutama huippukantaori..vaikkakaan en ihan perillä ole enään näistä mutta minustakin liikaa on käytetty samoja linjoja laa´asti.
kait on olleet toivossa että sattuisi kohdalleen se hyvä tuuri ja saada se voittajahevonen.- Virtuaalikoneistaja
Ärrieri kirjoitti:
horoskooppeihin?Joidenkin kohdalla luonteenpiirteet täsmäävät mut mie en koe mitään yhtäläisyyttä neitsyt-merkkisten kanssa :O
Onnea valintoihin kuitenkin!usko, mutta minun luonteeni on aika tyypillinen kauriin luonne.
Nyt sitten on pelattu ja tapojen mukaan neljällä varmalla, ja se on sitten niin epävarmaa, niin epävarmaa, ainoastaan kerran ovat kaikki neljä pitäneet, mutta näillä eväillä nyt mennään.
- Mitä tuo taas oli?
Ei mitään asiaa taaskaan?
- hih hih
Miten uusikirjoittaja voi kirjoittaa näin? ,D
'' taidan jatkaa kuten tähänkin saakka'', kirjoitan niinkuin haluan ja olen perseennuolija ja käskyläinen.''
Kovasti on rivoa kielenkäyttösikin, sivistymätöntä perusjunttiutta.- Virtuaalikoneistaja
on ollut kova vauhti palstalla koko kauniin päivän.
Ihan ilmainen neuvo sinulle, jätä kaikki rivot ja sivistymättömät perusjuntti kirjoitukseni lukematta, jos jättäsit nämä vanhat kaivelematta ja uudestaan lukematta se voisi sinua edes vähän helpottaa. - En tarvihe siun neuvois
on ollut kova vauhti palstalla koko kauniin päivän.
Ihan ilmainen neuvo sinulle, jätä kaikki rivot ja sivistymättömät perusjuntti kirjoitukseni lukematta, jos jättäsit nämä vanhat kaivelematta ja uudestaan lukematta se voisi sinua edes vähän helpottaa.Mie en jätä näit kaivelui, nää o tosi hauskoi, kivaa sadepäivän viihdettä, kyl nauattaa taas tuo hykkäimiseskii ;DDDDD
- Virtuaalikoneistaja
En tarvihe siun neuvois kirjoitti:
Mie en jätä näit kaivelui, nää o tosi hauskoi, kivaa sadepäivän viihdettä, kyl nauattaa taas tuo hykkäimiseskii ;DDDDD
että sinulla on hauskaa sehän on palstan tarkoituskin.
Minun täytyy tunnustaa että minä en edes tiedä mitä tuo murresana, hykkäimiseskii, tarkoittaa, mutta jos sekin sinua naurattaa niin hyvä. - Myy-Pikkuinen
että sinulla on hauskaa sehän on palstan tarkoituskin.
Minun täytyy tunnustaa että minä en edes tiedä mitä tuo murresana, hykkäimiseskii, tarkoittaa, mutta jos sekin sinua naurattaa niin hyvä.hikkaa... =))))))
- enemmän.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
hikkaa... =))))))
Pentukii sen ymmäirs!
- Myy-Pikkuinen
enemmän. kirjoitti:
Pentukii sen ymmäirs!
sitä että puskiksella "niskaa pakottaa". =()
- Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
sitä että puskiksella "niskaa pakottaa". =()
on tänään kaivellut vanhoja kirjotuksia varmaan on ruvennut pakottamaan niskaakin, ei ole tainnut huomata edes ulkoilla.
- Myy-Pikkuinen
on tänään kaivellut vanhoja kirjotuksia varmaan on ruvennut pakottamaan niskaakin, ei ole tainnut huomata edes ulkoilla.
Kiirettä sillä on pitänyt. =)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2266596- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661527- 701094
- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6957Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte126891Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66799