Eli otsikossa lukee kysymys. Minulla on aina ollut ongelmia kaksosten kanssa. Minkään muun merkin kanssa ei ole ollut. Kaksosten kanssa ei pääse oikein samalle aaltopituudelle. Anoppini on kaksonen ja todella hankala ihminen. Emme oikein tule juttuun vaikka olen aivan kunnollinen ja muutenkin herrasmiesmäinen. Kaksosilla on kaksi luonnetta ja niihin on hankala päästä juttuun, ainakin minun on. Kaksoset on vaikeita ihmisiä. Kertokaa omia kokemuksianne.
Pääsettekö kaksosten kanssa hyvin juttuun?
6
2037
Vastaukset
- sekylläon
Minulla on paljon kaksosia ympärilläni (niin töissä kun kotonakin) ja kyllä vaatii pitkää pinnaa kun yrittää suodattaa puolet siitä puhemäärästä ja yrittää löytää yhteistä säveltä siitä toisesta puolesta. Käy ihan työstä, mutta on palkitsevaa kun yhteys löytyy. Mutta ei todellakaan tule helpolla eikä luonnostaan...
- Rapu mies
Mulla on muutama kaksonen, (naisia) kaverina ja tuttuna.
Ei ole ollut mitään vaikeuksia tulla juttuun heidän kanssaan. Huumorintajukin osuu yksiin. Mukavia ja puheliaita ihmisiä. :) - Gem-Ud
Uskon, että kaksonen vaistoaa sinussa olevan epäaitouden ja on hieman varuillaan. Jos nyt saan vähän kehaista niin itse ainakin näen välittömästi mikä joku on miehiään tai naisiaan. Jotenkin se epäaitous/katkeruus/pahatahto vain heijastuu ihmisestä. Näen sen heti ja siksi en osaa itsekkään käyttäytyä luonnollisesti.
Yritän kyllä tulla toimeen sellaisen ihmisen kanssa ja löytää hänen sisimpänsä, mutta mutta hän ei anna itse siihen paljoakaan mahdollisuuksia, koska aito etsiminen hänestä puuttuu.
Olen aina varautunut hänen seurassaan. Miksi yrittää jotain sellaisen ihmisen kanssa, jota ei oikeasti edes ole?
Ehkä sinun on etsittävä syytä itsestäsi? Tai ehkä sinäkin haluat "liian kovasti" ystävyyttä, mutta ilman itsekritiikkiä se ei tapahdu. - itse kaksonen
Joo itse kaksosena voin sanoa että olen vaikea ihminen välillä, eli itsekäs ja omanarvoni tunteva mutta myös sosiaalinen ja ystävien kanssa hauska eli on kai meillä kaksosilla myös hyviä omainaisuuksia, sun pitäisi periaatteessa tulla hyvin kaksosten kanssa juttuun vaakana mutta jos tuntuu siltä niin se voi olla kaksosten itsenäisyys joka ärsyttää joitain suunnattomasti...
- K
Kaksosena voin sanoa kokemuksesta että anoppisi kokee sinun olevan epäaito ja ihminen jota hänen ei tarvitse miellyttää. Itselläni on tapana erotella jyvät akanoista ja käytän aikaani vain niihin ihmisiin jotka koen omiksi ihmisksini. En tuhlaa aikaani sellaisiin jotka eivät anna itseään minulle sata prosenttisesti tai ovat muuten vaan tylsiä. Tylyltä kuullostaa, mutta totuus on että kaikki eivät vaan pidä toisista ja jos kemiat eivät kohtaa, niin on turhaa yritää ystävystyä.
Kaksonen antaa itsensä ja enemmänkin vain niille keistä oikeasti välittää.
Se että olet herrasmies ei kerro mitään. Ole vaan oma itsesi ja kerro jotain todellista itsestäsi, ehkä näin saat anoppisikin suhtautumaan itseesi suopeasti. Ja jos et halua antaa itseäsi, niin tyydy vaihtamaan pari sanaa vaikka säästä ja anna anopin olla oma hankala itsensä :)- kaksonen<3kala
olen miettinyt olenko tyly tai hieman julma..ja miksi vedän baarissa puoleen n.s heikkoja varsinki mies puolisia ihmisiä ( vaikka itse todella onnellisesti varattu kihloissa kalmiehen kanssa ja itse kaksos nainen) jotka tuosta nuon vain tulevat kertomaan ongelmiaan ja minä kuuntelen..he eivät orota että antaisin heille jotain neuvoa,mutta miksi juuri minulle? onko minussa joku magneetti joka vetää puoleensa?
olenko julma ihmisiä kohtaan että jos sisimmässäni tierän että he valehtelevat tms minulle niin minun on turha käyttää aikaani enempää ihmiseen?
onko mahdollista että kaksosilla on jotkut tuntosarvet millä ne näköö ihmisten sieluihin että tuo on paha ja hyvä ihminen? ja kaksonen ettii sitä oikiaa niin kauan että on varmasti onnellinen oman rakkaansa kaas(ettei tarvi näytellä tunteitaan)?
olenko sitten oikeassa vai väärässä? mutta minulla on torella ihana kihlattu jota ilman en voi elää ja kavereita on vähän,mutta luotan heihin 100%:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042