Lima ja oksennus

emmiiii87

Pari päivää ollut tukkonen ja todella räkäinen olo. Tänä aamuna sitten alko oksentaminen ja pelkkää limaahan sieltä tulee..pitääkö raskauden suhteen huolestua? Nyt jo 11 kertaa käynyt halailemassa pönttöä..

2

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkuliisa__

ei kai sitä kannata huolestua.itse jouduin kans yhessä vaiheessa pelkän liman takia oksentelemaan ja kaikki on kunnossa.. onneksi päässyt nyt flunssasta suurimmaks osaks eroon ettei tarvitse sen myötä myös pönttöä pahemmin halailla.. =)

• voi olla

Meillä koko perhe kävi läpi vatsataudin joulua edeltävällä viikolla, ensin tosiaan tuli vaan limaa (juuri ei ollut ruoka maistunut) ja sitten ulos tuli vedet ym. jota yritti juoda. Olen viikoilla 32 ja kyselin neuvolasta, onko riskejä ja sanoivat, että jollei kestä kovin pitkään, ei pitäisi olla. Juoda täytyy, vaikka vesikään ei pysyisi sisällä ja jos pystyt, hae apteekista ripulijuomana lanseerattua litkua (olikohan nimi joku Floridral), josta saa pakolliset natriumit ja kaliumit. Vadelma maku oli kamalaa, kokeile banaania, sitä kehui neuvolantäti...

Mulla vatsatauti kesti alle vuorokauden, samoin 2v tytöllä, isännällä puolitoista, joten pitkä tauti ei ollut. Sitäkin ärhäkämpi tosin, noin 10min välein oksensi jokainen pahimman olon ollessa päällä ja olo meni ihan veteläksi. Vähitellen mulla alkoi pysyä sisällä mehukeitto (sokerillinen, ei vähäkalorinen) ja sitten vähitellen keittojen kautta kiinteät ruoat.

Tällaista on nyt liikkeellä, mutta jollei kestä kauaa, pitäisi olla riskitön raskaudelle. Sikiö kuulemma ottaa tarvitsemansa ravinteet, vaikka sinä olisitkin vähemmällä ravinnolla. Kysäse neuvolasta, jos alkaa mietityttämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4876
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2905
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2689
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2260
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1742
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1671
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16