Rakkaus !

Kauniin vedoin hän maalaa
kuin sanasensa asettaa

säveliin taikoo
sointuisimmat
nuotit

laulaen kirkkaimmat
säkeet

saaden runonsa
näin soimaan

hellin käsin luo
taiteensa

koko maailmaa koskettamaan

kuin yön syliin nukahtamaan
ja aamuun vierelleen herämään

Ja tuo kaikki on
vain minun

- hänen
tunteensa
minussa

ja minun
hänessä.

Tämä Rakkaus !

16

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      *nousee tuolille takaisin ja puistaa päätään* Mitä tapahtui!! :•}

      Kevyen pirskahtelevan poksahtelevaa sulkakynän jälkeä!
      Tässä 'lensi' mukana sillain kevyesti, myötäillen, hymyillen ja nauttien!
      Kerrassaan hienoa luettavaa tähän aamuun,,
      Nyt leijailen hakemaan lisää kahvia,,tuonko sinullekin, dolan?
      On siellä ja hyvääkin vielä,,,*kehuu muka*..;)

      • Niin ja Sinä nyt sitten ensimmäisenä,
        kuin ratsiaa kaduilla pitäen
        ja minä kiinni jäin - tunnustan.

        Tästä sitten syytän Sinua,sillä
        kerroinhan,että jotain saattaa
        syntyä... Ja tässä se olis sitten.
        Ratsiassa
        molemmat tavallamme.

        Kiitän kahvista jota mielelläni
        juon kellarisi katetussa
        pöydässäsi.
        No Sugar a Litlle Milk.I thank You.


    • Kuin ajaton sävel, ilman liikoja sanoja! Hieno !!
      Tarkkis

      • Hei ja Kiitos kommentistasi kuin
        ajattomista sävelistäsi.

        Hyvää viikonvaihdetta
        Sinulle ja toivon
        hyvillä ilmoilla
        lisättynä.


    • lindalinda1

      todella hieno runo, johon olet luonot satumaisen
      tunnelman ja rakkauden kauniisti istumaan.

      Tässä viihdyin.

      • Hei linda ja sorry kun en ole
        ehtinyt runosi ääreen mutta
        aika tulee vielä
        - ainakin seuraavaan-olkoon
        se tämän uudenvuoden lupaukseni,
        ( ei mene lävitse kun näin
        myöhässä tämä lupaus )
        tiedän,että se on niin
        helppo pitää.
        Pidän
        nyt varallesi ratsiaa
        palstalla.

        Kiitos,jos pidit vai olisiko
        pitänyt hiven olla tuota
        elämän särmää joukossa...
        vaikka tämä minuakin miellytti,
        joka oli niin yllättävän
        helppo tehdä ja kerrasta tälläinen
        tuli.

        Hyvää viikonvaihdetta
        Sinulle.


    • Nytpäs kauniin pistit
      runollasi meitä kosketit
      herkän puolen sinusta
      lukea saimme runosta.

      Nyt kiitänkin sinua
      vallan ihanasta
      lämminhenkisestä
      mieltä lämmittävästä
      hyvästä lukunautinnosta!

      Rakkaus mielessä, rakkaus sydämessä!

      • Ajattelin että tämäntapainen pitäisi
        siitä tulla,vaikka tiettyä särmää
        etsin kuin laitankin runoihini
        mutta nyt päätin heti-että
        kevyen koskettava mutta ei
        liian syvälle menevä.

        Tämä tuli niin helposti ja
        kerrasta oikeastaan,joka
        on harvinaisempaa ainakin
        minulta.

        Kiitän Sinua
        valoosi katsomalla
        yöhösi saatan.


    • pups

      saa näkemään ja kuulemaan ja tuntemaan
      kauneutta ja täydellisyyttä. Kaunis runo, hyvin kaunis.

      • Niin sydämeltään kuin mieleltään
        voi löytää ihmeellisyyksien
        meren virroista,sen
        lempeämmän aallon,jolla
        rantaan pääsee turvallisesti
        - ja
        kotiinsa.

        Lempeä Kiitos Sinulle
        pups.


    • tomppa2006

      ...kauniin ja herkän runon olet kirjoittanut...

      Kunnianosoitus naisellisuudelle, ainakin minä luen tämän runon sellaiseksi. Kauniista elementeistä olet koonnut runon, lopputulos upea ja hieno. Hyvä dolan.

      • Tästä runostani tulee Sinut mieleeni,
        joka olet lämpimien ja lempeiden
        runojen taitaja.
        Mielelläni kuitenkin tuon puolen
        annan Sinun tehtäväksi,kun minä
        taas "etsin"kuin tahdon asettaa
        tiettyjä kulmia pehmeälle runolle.

        Tietty - juuri Naisellisuudelle
        kuten sanoit,tämä alkaa jo "pelottaa"
        meidän samankaltaisuus näissä jutuissa.

        Kiitän Sinua tomppa.


    • runo64-1

      ...hän laittanut maestron pään ihan
      pyörälleen,
      täysin vinksalleen,
      sydämen lääpälleen
      ja eikä parantavaa hoitoa missään näy
      vaikka kuinka huhuilee...

      on kaupunki ulkoistanut palvelut
      ja kadut vaikeroi...
      (hihii)

      tosi hieno runo rakkaasta
      hyvä dolan!!!

      • Tämä mies on menetetty jo tähdissäkin
        merkattu,kun eka kertaa huusin
        maailman kataluutta,että omia
        ehkä opittuja asenteita,
        jonne sikiön ilmoille
        huudettiin.

        Kaupungit kadut
        kylän tiet
        metsän polut

        syvältä jossain sieltä
        pöllö yössä huhuilee
        ehkä ketunhännän
        valkeanpään jo
        nähneen...
        ... samoilijaa
        ha ha hahatuttaa.

        Miellyttävää on postiasi lukea
        Sinä ilkihyvä ketunhäntä miekkonen.

        Minä Kiitän ja häntääsi
        käyn jahtaamaan.


    • hän tuumaa

      hän rakastaa ja rakastaa
      ja sitten kirjoittaa



      kiitos

      • Kiitos - tarkkaavaisuudestasi että
        kommenttiraidastasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe