Kauniin vedoin hän maalaa
kuin sanasensa asettaa
säveliin taikoo
sointuisimmat
nuotit
laulaen kirkkaimmat
säkeet
saaden runonsa
näin soimaan
hellin käsin luo
taiteensa
koko maailmaa koskettamaan
kuin yön syliin nukahtamaan
ja aamuun vierelleen herämään
Ja tuo kaikki on
vain minun
- hänen
tunteensa
minussa
ja minun
hänessä.
Tämä Rakkaus !
Rakkaus !
16
427
Vastaukset
- *MURUKULTA*
*nousee tuolille takaisin ja puistaa päätään* Mitä tapahtui!! :•}
Kevyen pirskahtelevan poksahtelevaa sulkakynän jälkeä!
Tässä 'lensi' mukana sillain kevyesti, myötäillen, hymyillen ja nauttien!
Kerrassaan hienoa luettavaa tähän aamuun,,
Nyt leijailen hakemaan lisää kahvia,,tuonko sinullekin, dolan?
On siellä ja hyvääkin vielä,,,*kehuu muka*..;)Niin ja Sinä nyt sitten ensimmäisenä,
kuin ratsiaa kaduilla pitäen
ja minä kiinni jäin - tunnustan.
Tästä sitten syytän Sinua,sillä
kerroinhan,että jotain saattaa
syntyä... Ja tässä se olis sitten.
Ratsiassa
molemmat tavallamme.
Kiitän kahvista jota mielelläni
juon kellarisi katetussa
pöydässäsi.
No Sugar a Litlle Milk.I thank You.
Kuin ajaton sävel, ilman liikoja sanoja! Hieno !!
TarkkisHei ja Kiitos kommentistasi kuin
ajattomista sävelistäsi.
Hyvää viikonvaihdetta
Sinulle ja toivon
hyvillä ilmoilla
lisättynä.
- lindalinda1
todella hieno runo, johon olet luonot satumaisen
tunnelman ja rakkauden kauniisti istumaan.
Tässä viihdyin.Hei linda ja sorry kun en ole
ehtinyt runosi ääreen mutta
aika tulee vielä
- ainakin seuraavaan-olkoon
se tämän uudenvuoden lupaukseni,
( ei mene lävitse kun näin
myöhässä tämä lupaus )
tiedän,että se on niin
helppo pitää.
Pidän
nyt varallesi ratsiaa
palstalla.
Kiitos,jos pidit vai olisiko
pitänyt hiven olla tuota
elämän särmää joukossa...
vaikka tämä minuakin miellytti,
joka oli niin yllättävän
helppo tehdä ja kerrasta tälläinen
tuli.
Hyvää viikonvaihdetta
Sinulle.
Nytpäs kauniin pistit
runollasi meitä kosketit
herkän puolen sinusta
lukea saimme runosta.
Nyt kiitänkin sinua
vallan ihanasta
lämminhenkisestä
mieltä lämmittävästä
hyvästä lukunautinnosta!
Rakkaus mielessä, rakkaus sydämessä!Ajattelin että tämäntapainen pitäisi
siitä tulla,vaikka tiettyä särmää
etsin kuin laitankin runoihini
mutta nyt päätin heti-että
kevyen koskettava mutta ei
liian syvälle menevä.
Tämä tuli niin helposti ja
kerrasta oikeastaan,joka
on harvinaisempaa ainakin
minulta.
Kiitän Sinua
valoosi katsomalla
yöhösi saatan.
- pups
saa näkemään ja kuulemaan ja tuntemaan
kauneutta ja täydellisyyttä. Kaunis runo, hyvin kaunis.Niin sydämeltään kuin mieleltään
voi löytää ihmeellisyyksien
meren virroista,sen
lempeämmän aallon,jolla
rantaan pääsee turvallisesti
- ja
kotiinsa.
Lempeä Kiitos Sinulle
pups.
- tomppa2006
...kauniin ja herkän runon olet kirjoittanut...
Kunnianosoitus naisellisuudelle, ainakin minä luen tämän runon sellaiseksi. Kauniista elementeistä olet koonnut runon, lopputulos upea ja hieno. Hyvä dolan.Tästä runostani tulee Sinut mieleeni,
joka olet lämpimien ja lempeiden
runojen taitaja.
Mielelläni kuitenkin tuon puolen
annan Sinun tehtäväksi,kun minä
taas "etsin"kuin tahdon asettaa
tiettyjä kulmia pehmeälle runolle.
Tietty - juuri Naisellisuudelle
kuten sanoit,tämä alkaa jo "pelottaa"
meidän samankaltaisuus näissä jutuissa.
Kiitän Sinua tomppa.
- runo64-1
...hän laittanut maestron pään ihan
pyörälleen,
täysin vinksalleen,
sydämen lääpälleen
ja eikä parantavaa hoitoa missään näy
vaikka kuinka huhuilee...
on kaupunki ulkoistanut palvelut
ja kadut vaikeroi...
(hihii)
tosi hieno runo rakkaasta
hyvä dolan!!!Tämä mies on menetetty jo tähdissäkin
merkattu,kun eka kertaa huusin
maailman kataluutta,että omia
ehkä opittuja asenteita,
jonne sikiön ilmoille
huudettiin.
Kaupungit kadut
kylän tiet
metsän polut
syvältä jossain sieltä
pöllö yössä huhuilee
ehkä ketunhännän
valkeanpään jo
nähneen...
... samoilijaa
ha ha hahatuttaa.
Miellyttävää on postiasi lukea
Sinä ilkihyvä ketunhäntä miekkonen.
Minä Kiitän ja häntääsi
käyn jahtaamaan.
- hän tuumaa
hän rakastaa ja rakastaa
ja sitten kirjoittaa
kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
