kirjastosta kysymys..

tulostuspulma

Heippa, tietääkö kukaan, pystyykö Heinolan kirjaston koneilta tulostamaan? Entä siinä tapauksessa, jos tulostettava kuva/kuvat ovat muistitikulla? Ja entä tarvitseeko aika koneelle varata etukäteen? Mitä tulostus maksaa?

Tulipas monta kysymystä, mutta kiitän jos joku viitsisi vastata.

1

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa......

Kirjastossa on kahdeksan tietokonetta, joita voi varata käyttöönsä tunniksi kerrallaan. Tietokoneiden käyttö on ilmaista, mutta niiden varaamiseen ja käyttöön tarvitaan kirjastokortti ja salasana (internet-asiointiin tarvittavan salasanan saa kirjastosta). Ajanvaraus on osoitteessa heinola.ajanvaraus.atp.fi.

Kirjastossa on lisäksi neljä mikrotietokonetta, jotka on tarkoitettu lyhytaikaista sähköposti- ym. käyttöä varten. Näihin ei voi tehdä etukäteisvarauksia, mutta käyttö edellyttää kirjastokorttia ja salasanaa.

Matkailijat ja muut tilapäisesti tietokoneita tarvitsevat pääsevät käyttämään tietokoneita kirjastossa ns. vierailijatunnuksilla. Kaupunginkirjastossa on myös langaton verkko (WLAN), jonka avulla asiakkaat voivat käyttää internetiä omilla laitteillaan kirjastossa.

Kirjastossa on pitempää tekstinkäsittely- tai tutkimustyöskentelyä varten tarkoitettu työasema, jonka saa käyttöönsä enintään neljäksi tunniksi kerrallaan.

Kaikissa yleisömikroissa on Windows XP2003 -käyttöjärjestelmä, Office2003 hyötyohjelmat, CD-rom-asemat, tallennus levykkeelle tai USB-tallentimille. Tekstinkäsittelymikroon voidaan liittää skanneri.

Kaikilta tietokoneilta on tulostusmahdollisuus. Tulosteet ovat mustavalkoisia maksavat 50 snt / sivu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe