Hei kaikki Playa Del Carmenissa matkanneet...tuoretta tietoa / kokemuksia kaipailisin otsikon hotellista ? Matka sinne varattu helmikuulle...paikkana matkakohde jo tuttu.
Gran Porto Real ?
4
625
Vastaukset
- Toiselle reissulle lähdössä
Hyvä valinta. Olimme vuosi sitten kahden viikon matkalla joka oli todella onnistunut. Hotelli on loistava ja sijainti hyvä, keskustaa vain sata metriä. Palvelu pelaa ja ravintoloissa on tarpeeksi valinnanvaraa että ei ehdi kaikkea edes maistaa kahdessa viikossa.
Ainut miinus oli jenkkiteinit, jotka ei kunnioittaneet yörauhaa, mutta ne ei kauaa siellä viihtyneet ja tänä vuonna jos hyvin käy niin jäävät tulematta jos jenkkilässä menee huonosti.
Tänä vuonna mennään isolla porukalla samaan paikkaan. - Mexicoko
Oltiin joulukuussa. Oli todella mukava hotelli. Palvelu pelasi ja varsinkin huonepalvelusta sai tooosi maittavia ruokia. Paljon ohjelmaa ja 5 avenue ihan kulmalla. oli hieno paikka!
- Fanitsu
Parasta mitä rahalla saa. Minkänlainen porukka on menossa?
T:Fani - oleen
Luin toisesta viestiketjusta että ruokailuihin Gran Porto Real hotellissa pitäisi pukeutua "viimeisen päälle" hienosti.Miten on,kokemuksia?Itse en lomalla jaksaisi murehtia miten hienolta näyttää,tietysti perussiisteys on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777