Moi kaikille!
Vaihtoehtona on Renault Laguna 1.6/1.8 koneilla, ajettu molemmilla yli 155tkm, manuaali, bensakoneilla. Hinta on kyllä houkuttelevaa, mutta mitä, te, lagunamiehet voisitte sanoa näiden autojen laadusta ja oston kannattavuudesta?
P.S. Toisena vaihtoehtona on Citroen Xsara 1.6/1.8 samaa vuosimallia.
Ei ole hirveästi ylimääräistä rahaa remonttiin :)
Kiitoksia kaikille ja hyvää alkunutta vuotta!
Laguna 2001vm / Aj.155tkm / Kokemuksia?
7
1289
Vastaukset
- GUJVU
Itellä -03 1,8 laguna. Ajettu n155tkm, vikoja ollu alapallo, raidetangonpää ja lambda anturi.Ei ole ollu kalliita remontteja esim. alapallonivel vaihdettuna 45e osan ja kuitin kanssa. Tietenkin jos viet Käyttöautoon, sama remontti varmaan jotain 250 egee. Toisaalta jos rahat loppuu auton hankintaan kannattaa unohtaa autot kokonaan. Kaikissa autoissa sitä aina jotain remppaa löytyy.
- rellunpippana
Jos se on II-korimallia, eli uudempikorinen, niin unohda se Laguna. Mutta jos on viimeisin vanhakorinen, niin saattaa olla hyväkin hankinta. 2001 kai on eka uusikorinen.
- vanhoja
I-korilla ei ole Lagunaa tehty vuoden 2001 jälkeen - eli ne siis ovat vanhoja.
Jos et halua ajella lähes 10 vuotta vanhalla autolla osta Laguna II; ne ovat mainettaan paljon parempia autoja, vaikka jotkut tälläkin palstalla sitkeästi päinvastaista väittävät.
- Lagunisti
Ottaisin Lagunan mieluummin kuin Xsaran, joka on vähän heppoinen auto. Laguna on selvästi isompi ja jämäkämpi, tosin kulutus on vastaavasti hieman isompi. 1.8 kone on järkevämpi valinta tämän kokoiseen autoon. Nämä valinnat tietysti sillä oletuksella että kaikkien autojen kunto on asiallinen (ei tupakoitu, ei koiria, ei pahasti kolaroitu jne.).
- lagunapekka
kaikki tuntemani lagunan omistajat ovat vannoneet sen olevan viimeinen renault..
olen itse samaa mieltä neljän vuoden kokemuksen jälkeen!!
kertakaikkiaan surkea ajokki - uusi korinen
laguna kyseessä. Itellä 2,0l eikä ele mikään tykki, vielä pelittänyt mutta silti uskoisin että xsara vie EHKÄ voiton luotettavuudessa, on näet ihan perus peli. Mutta varautua saa että molemmissa on vikoja
- mpp
mulla vm-01 kakkoskorinen, ajettu 164tkm pakkivalokytkin vaihdettu,ei muuta vikaa ole ollut,ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882