Porin äitiysneuvolat

tuutikki..-.

Kertokaa, ne joilla kokemusta on, tyydynkö menemään arvauskeskuksen äitiysneuvolaan, vai esim. lääkäritalolle? Vaihtoehtoina taitaa olla vielä joku yksityinen?
Maanantaina pitäisi varata aika, siksi nyt koitan jostain tietoa löytää.
Mitä nämä sisältävät missäkin paikassa? Minkä hintaisia ovat? Ja ennenkaikkea, MILLAINEN HENKILÖKUNTA?
Suurkiitos kaikille fiksuille vastauksille :)

4

1668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sissi vaan ei keisarinna

Suomalainen neuvolajärjestelmä on maailmankuulu ja henkilökunta asiantuntijoita.Neuvolat eivät ole mitään terveyskeskuksen omistamia vaan kunnallisia palvelulaitoksia.
      Terveydenhoitajan vastaanotot ovat joka päivä ja lääkäri saattaa tosiaan olla terveyskeskuslääkäri, mutta sairaaloiden äitiyspoleilla on asiantutntijalääkärit. Polille voi terveydenhoitajakin ohjata.
      Aikavaraus tietenkin on.

Ole hyvä ja katso mihin eyvolaan kuulut ja tilaa aika.Epäluulosi haihtuvat.

• Äiti Porista

Mene vaikka ensin sinne terveyskeskusen äitiysneuvolaan, jos tuntuu että siellä on huono palvelu, voit tilata seuraavan ajan Porin lääkäritalosta. Mä tein niin, että kävin neuvolakäynnit terveyskeskuksen äitiysneuvolassa ja lääkärikäynnit yksityisellä lääkärillä Porin lääkäritalossa.

• Mutta kun tuota..

Kävin hakemassa influenssarokotuksen Viikkarin neuvolasta ja vaikka olin myöhässä, sain ystävällistä ja nopeaa palvelua.Sekä terveydenhoitaja että opiskelija olivat asiallisia ihmisiä. Oikein tuli mukava olo kun itsekin olen alalla ollut.

• mulla

itse olen käynyt ensimmäisestä ja nyt toisesta vallan tavallisessa neuvolassa. Ja olen kyllä pitänyt. Ei ole mitään huonoa sanottavaa, voi olla että riippuu neuvolasta mut en oo kyl kuullukaan et joku olisi epämukava paikka..
      Kävin lääkäritalolla uudessa 4d ultrassa ja siellä tutkimuksen teki sellainen lääkäri, joka on ennen ollut keskussairaalassa..en pitänyt hänen toiminnastaan yhtään!! antoi aika epäselkeän kuvan, tuntuu kuin se ei olisi itse varma mistään. Jo ensimmäisestä raskaudestani hän teki keskussairaalassa mulle rakenneultran, josta hän alkoi puhumaan vauvan vesipäisyydestä, mutta ei ollut varma sitten kuitenkaan.. ja totesi ettei sitä ollut.. Jäi todella epävarma olo. Helsingissä käydessäni 4d ultrassa tämän jälkeen, pidin siitä ja pidän edelleen se oli kiva ja mukava, varma lääkäri! Kaikki pelko hävisi ja hän ei nähnyt sikiössä mitään vesipäisyyten viittavaa. oli niin varma sukupuolestakin, että sanoi korvaavansa mulle kaiken mitä hankin jos tuleekin eri mitä hän oli veikannut.. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe