oon aikasemmin ollu masentunu ja söin puolisen vuotta mielialalääkkeitä (seronil) siihen joka auttoi pääsemään pahoista ajatuksista, älyttömästä itkemisestä ja erakoitumisesta eroon..plus kaikesta pahasta mitä sillon oli. siitä on jo aikaa. nyt olen joutunu työttömäks ja samat kaavat tuntuu alkavan taas, en saa mitää aikasesksi, samat asiat pyörii päässä, keskittyminen ei luonnistu oikeen mitenkään, unirytmit päin peetä jne. ja hirmu kova tunne et haluaisin jonkun vaan olevan vierellä ja halata jotain. :( on niin surkee ja yksininen olo mutten taho lähteä mihinkään ihmisten ilmoille kun ei huvita.. mitäs nyt?
taasko
7
502
Vastaukset
- kipinkapin
lääkärille. Ettei elämäsi mene pahempaan.
lopetit lääkityksen liian aikaisin! Uusi puolen vuoden kuuri ja elämä taas maistuu! Onneksi kynnyksesi hakeutua lääkärin pakeille on varmaankin matalampi, kun tiedät mistä on kysymys!
Voimia elämääsi!! :)- aloittaja
joo, lopetin sillon vähän sillee ettei ois saanu lopettaa mut kun olo oli sillon ihan loistava ollu pitkän aikaa. (seko teksti).. kynnyksestä en tiiä niin mut pakko se on vissii sit mennä läkäriin.
- aloittaja
Juu, lopetin lääkkeet "ilman lupaa" koska olo oli silloin mahtava ollu jo pitkään.
aloittaja kirjoitti:
Juu, lopetin lääkkeet "ilman lupaa" koska olo oli silloin mahtava ollu jo pitkään.
se mahtava olo takaisin ja hae resepti! Älä lopeta lääkitystä nopeasti, ilman konsultaatiota lääkärisi kanssa! Toivottavasti ilo palaa elämääsi!! :)
- siru123
Mites olisi asettaa tavoitteita:
Olet tasokas ihminen, muista se mahdollismman usein! voisit näyttää myös siltä:
- pese, silitä vaattees,ym
- kasvot: hymyile, paljon (saat hymyt takaisin)
- muuta fokusta: ihmiset pitävät sinusta, kun et tuijota omaan napaas, opettele unohtamaan hetkittäin itsesi ja kuuntele toisen olemassaoloa ihan rauhassa ajan kanssa, mieti hänen oloaan
- kun olet siivonnut asuntosi oman korkean tasosi mukaiseksi=tosi puhdas jostakin nurkasta,
- ryhdy vieraanvaraiseksi, kutsu tuttuja, sukulaisia kylään, mene lahjan kanssa kylään
- hanki hyvää (mieti!) seuraa, joka nostaa sinua
- ole antelias, ihmiset rakastavat anteliaita ja avuliaita, ahkeria, pienissä asioissa, ei tarkoita, että tuhlaa liiaksi
- jo kun olet siivonnut asuntosi, se on puhdas, järjestyksessä voit paremmin, iloa kehräytyy kummasti
KYLLÄ SINÄ OLET KULTAINEN IHMINEN, MUISTA- aloittaja
voi toimia hetkellisesti, siivouskohtauksia saan toisinaan ja on ihanaa siivota. kavereita ei juuri olekaan.. eikä oo ollu aikoihin oikeeta ystävää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490