oon aikasemmin ollu masentunu ja söin puolisen vuotta mielialalääkkeitä (seronil) siihen joka auttoi pääsemään pahoista ajatuksista, älyttömästä itkemisestä ja erakoitumisesta eroon..plus kaikesta pahasta mitä sillon oli. siitä on jo aikaa. nyt olen joutunu työttömäks ja samat kaavat tuntuu alkavan taas, en saa mitää aikasesksi, samat asiat pyörii päässä, keskittyminen ei luonnistu oikeen mitenkään, unirytmit päin peetä jne. ja hirmu kova tunne et haluaisin jonkun vaan olevan vierellä ja halata jotain. :( on niin surkee ja yksininen olo mutten taho lähteä mihinkään ihmisten ilmoille kun ei huvita.. mitäs nyt?
taasko
7
527
Vastaukset
- kipinkapin
lääkärille. Ettei elämäsi mene pahempaan.
lopetit lääkityksen liian aikaisin! Uusi puolen vuoden kuuri ja elämä taas maistuu! Onneksi kynnyksesi hakeutua lääkärin pakeille on varmaankin matalampi, kun tiedät mistä on kysymys!
Voimia elämääsi!! :)- aloittaja
joo, lopetin sillon vähän sillee ettei ois saanu lopettaa mut kun olo oli sillon ihan loistava ollu pitkän aikaa. (seko teksti).. kynnyksestä en tiiä niin mut pakko se on vissii sit mennä läkäriin.
- aloittaja
Juu, lopetin lääkkeet "ilman lupaa" koska olo oli silloin mahtava ollu jo pitkään.
aloittaja kirjoitti:
Juu, lopetin lääkkeet "ilman lupaa" koska olo oli silloin mahtava ollu jo pitkään.
se mahtava olo takaisin ja hae resepti! Älä lopeta lääkitystä nopeasti, ilman konsultaatiota lääkärisi kanssa! Toivottavasti ilo palaa elämääsi!! :)
- siru123
Mites olisi asettaa tavoitteita:
Olet tasokas ihminen, muista se mahdollismman usein! voisit näyttää myös siltä:
- pese, silitä vaattees,ym
- kasvot: hymyile, paljon (saat hymyt takaisin)
- muuta fokusta: ihmiset pitävät sinusta, kun et tuijota omaan napaas, opettele unohtamaan hetkittäin itsesi ja kuuntele toisen olemassaoloa ihan rauhassa ajan kanssa, mieti hänen oloaan
- kun olet siivonnut asuntosi oman korkean tasosi mukaiseksi=tosi puhdas jostakin nurkasta,
- ryhdy vieraanvaraiseksi, kutsu tuttuja, sukulaisia kylään, mene lahjan kanssa kylään
- hanki hyvää (mieti!) seuraa, joka nostaa sinua
- ole antelias, ihmiset rakastavat anteliaita ja avuliaita, ahkeria, pienissä asioissa, ei tarkoita, että tuhlaa liiaksi
- jo kun olet siivonnut asuntosi, se on puhdas, järjestyksessä voit paremmin, iloa kehräytyy kummasti
KYLLÄ SINÄ OLET KULTAINEN IHMINEN, MUISTA- aloittaja
voi toimia hetkellisesti, siivouskohtauksia saan toisinaan ja on ihanaa siivota. kavereita ei juuri olekaan.. eikä oo ollu aikoihin oikeeta ystävää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483