on kamala laulaja.
Yölinnun Simo S ...
22
1195
Vastaukset
- ???
Perustelepa toi. On sen verran vahva väite!!!!!!!
- Västäräkki
Täytynee todeta,että ei se teille faneille ole kamalaa,mutta kaikki ei vaan giggaa sen laulua.sen verran voin pehmentää,että on niiden joissakin lauluissa kivat sanat,jos haluu niitä kuunnella intensiivisesti.Hyvät jatkot vaan sulle ja nauti niiden musasta.
- Hens
LAULAJA SE ON IHANA SÖPÖ YSTÄVÄLLINEN HAUSKA JA HYVÄNNÄKÖNEN OON MIEHEN LIVENÄKIN NÄHNY
- Hens
Että ku joku tollasta kirjottaa niinku västäräkki tohon eka ja toka viestiinsä että moni ois eri mieltä västäräkin kaa Simo Silmun laulusta
- Anonyymi
Tottakai, yksi tykkää Silmusta, sinä et. Ketä sinä kuuntelet/diggaat, on sinun makuusi ja on muille ihan jees. Käännä kanavaa, jos joku artisti saa oksennusreaktion, niin minäkin teen. Makuasia.
- tepa
olis tosi kiva jos ette ihan oikeesti pilkkaa tiettyjä laulajia miettikää miltä tuntuu jos joku pilkkais siitä mistä ite tykkäätte olisko se kivaa miettikää`!!!!!
- cat86
Niin tollanen haukkuminen ilman perusteluja on vain kateellisten panettelua!! sanon minä..
...kamala laulaja, onko Simon laulutavassa jotain vikaa?!? Ei, varmasti ole, kun on niin pienestä pitäen laulanut, niin vuosien varrella ääni on vain kehittynyt.
Ei ole varmasti livenä Simoa nähnyt, siis kuka nyt tuommosen lauseen ilmoille heitti.
Simossa ei ole ihmisenäkään yhtään mitään kamalaa.. kaikkihan me ollaan erilaisia, mutta jos haluaa palautetta antaa, niin Simo olisi varmasti iloinen jos kertoisit suoraan hänelle itselleen mahdollisia vinkkejä laulamisen suhteen.. osoitehan löytyy niitten nettisivuilta personal.inet.fi/musiikki/yolintu
Minä olisin ainakin hyvin iloinen jos osaisin laulaa niin mahtavasti kuin esimerkiksi Simo Silmu, ja koko Yölintu on täynnä mahtavia muusikoita!! - Päivi
cat86 kirjoitti:
Niin tollanen haukkuminen ilman perusteluja on vain kateellisten panettelua!! sanon minä..
...kamala laulaja, onko Simon laulutavassa jotain vikaa?!? Ei, varmasti ole, kun on niin pienestä pitäen laulanut, niin vuosien varrella ääni on vain kehittynyt.
Ei ole varmasti livenä Simoa nähnyt, siis kuka nyt tuommosen lauseen ilmoille heitti.
Simossa ei ole ihmisenäkään yhtään mitään kamalaa.. kaikkihan me ollaan erilaisia, mutta jos haluaa palautetta antaa, niin Simo olisi varmasti iloinen jos kertoisit suoraan hänelle itselleen mahdollisia vinkkejä laulamisen suhteen.. osoitehan löytyy niitten nettisivuilta personal.inet.fi/musiikki/yolintu
Minä olisin ainakin hyvin iloinen jos osaisin laulaa niin mahtavasti kuin esimerkiksi Simo Silmu, ja koko Yölintu on täynnä mahtavia muusikoita!!Mielestäni tässä Suomen maassa on paljon laulajia (miehiä), joilla monilla on niin samantyylinen ääni, mutta Simolla ei. Hänen äänensä on persoonallinen, vahva yms. =)
- Hens
Että ku madetojan salissa on hyvä äänen toisto ja Simo Silmu alko ekana laulaa Aurinko laskee länteen biisiä ni mä ihan säpsähin ku kuulin Simon lauluäänen livenä eka kertaa kun se kuulosti nii vahvalle madetojan salin äänen toistossa pääsispä pian taas kattoo Yölintua livenä harmi ku sinne Foxiaan ei ikä riittäny viikko sitte eikä kyl vieläkää
- HÖRÖKORVA
Kyllä jokainen saa diggailla rauhas vaikka Esa N ja Antti K sta .Jos joku on sitä mieltä ,että Simo Silmu on kamala laulaja,mitä munkin mieltä on niin saa täällä sanoa mielipiteensä.Edellämainitut ovat mun suosikkeja ,vaikka joku muuta väittääkin.Kaikki ei vaan YKSINKERTAISESTI pidä YÖLINNUN musasta ja sillä sipuli.
- Fanny
Ei täällä kukaan ole morkannut SS vaan sanonut rehellisen mielipiteen,kuten tuleekin olla
- Nimetön
Simo Silmi on todella kamala laulaja
- ????
ÄÄLIÖT JOTKA HAUKKUU TOISEN TYKKÄÄMÄST LAULAJISTA!!!!!
- Hens
???? kirjoitti:
Simon puolesta tuntuu pahalta ku nii moni tääl Simo Silmua haukkuu eipä ois Simolla kivaa jos tietäis mitä pahaa siit jotku tääl sanoo
- cat86
Hens kirjoitti:
Simon puolesta tuntuu pahalta ku nii moni tääl Simo Silmua haukkuu eipä ois Simolla kivaa jos tietäis mitä pahaa siit jotku tääl sanoo
Eipähän tämäkään keskustelu johda mihinkään...
Aika naurettavaa ja pikkumaista minun mielestäni, tälläinen... kaikki morkkaaminen ilman syytä.
Toki ymmärrän ja tiedän että jokaisella on omat "tykkäämiset" ja "inhokit", mutta en kyllä itsekään ala haukkumaan itseäni ärsyttäviä laulajia kuten Mikko Kilkkistä. En hänen laulustaan pidä, mutta tiedän että hän on melko ammattitaitoinen artisti, ja toiset pitävät kovastikin. Enkä voi sanoa häntä kamalaksi tms, kun en edes henkilöä tunne, kerran olen Kilkkisen keikalla ollut ja en pitänyt hänen äänen sävystään ja tyylistään, mutta se siitä.
Kaikkihan me ollaan erilaisia!
Joten älkää kaikkee ottako heti niin vakavasti..
Mutta jos on jotain asiattomia mielepiteitä jne. niin kannattaa mennä sanomaan ne ihan mieluummin suoraan kyseiselle henkilölle, kun selän takana puhuminen on niin ärsyttävää.
Kaunista päivää kaikille! ja muistakaa se pilke silmäkulmassa... :)
Niin ja Hens kyllä kannattaa mennä Yölinnun keikoille ihan lavoillekin asti, meininki on aina aivan mahtavaa ja pojat niin ihania..!!
Suosittelen! ;) - Hens
cat86 kirjoitti:
Aika naurettavaa ja pikkumaista minun mielestäni, tälläinen... kaikki morkkaaminen ilman syytä.
Toki ymmärrän ja tiedän että jokaisella on omat "tykkäämiset" ja "inhokit", mutta en kyllä itsekään ala haukkumaan itseäni ärsyttäviä laulajia kuten Mikko Kilkkistä. En hänen laulustaan pidä, mutta tiedän että hän on melko ammattitaitoinen artisti, ja toiset pitävät kovastikin. Enkä voi sanoa häntä kamalaksi tms, kun en edes henkilöä tunne, kerran olen Kilkkisen keikalla ollut ja en pitänyt hänen äänen sävystään ja tyylistään, mutta se siitä.
Mutta jos on jotain asiattomia mielepiteitä jne. niin kannattaa mennä sanomaan ne ihan mieluummin suoraan kyseiselle henkilölle, kun selän takana puhuminen on niin ärsyttävää.
Niin ja Hens kyllä kannattaa mennä Yölinnun keikoille ihan lavoillekin asti, meininki on aina aivan mahtavaa ja pojat niin ihania..!!
Suosittelen! ;)ens kesänä mennä nuijamiesten lavalle kaverin kanssa jos Yölintu tulee sinne esiintyy ainakin se on joka kesää siel esiintyny paitsi toissa kesänä kun Simo sairastui flunssaan nuijamiesten lavan keikan aikana niin se keikka peruuntui.Ihan missä vaan lähellä Yölintu esiintyy konserttisalissa, tanssilavalla tai ravintolassa lähi maisemissa niin oon aikonu kaverin kans mennä kattoo jos vaan ikä riittää.Toivottavasti vaan se foxia ravintola oli poikkeus ettei sinne ikä riittäny Yölintuu kattoo harmitti kovasti mutta mulla jo parin vuoden päästä ikä riittää foxiaanki
- terhi
Hens kirjoitti:
ens kesänä mennä nuijamiesten lavalle kaverin kanssa jos Yölintu tulee sinne esiintyy ainakin se on joka kesää siel esiintyny paitsi toissa kesänä kun Simo sairastui flunssaan nuijamiesten lavan keikan aikana niin se keikka peruuntui.Ihan missä vaan lähellä Yölintu esiintyy konserttisalissa, tanssilavalla tai ravintolassa lähi maisemissa niin oon aikonu kaverin kans mennä kattoo jos vaan ikä riittää.Toivottavasti vaan se foxia ravintola oli poikkeus ettei sinne ikä riittäny Yölintuu kattoo harmitti kovasti mutta mulla jo parin vuoden päästä ikä riittää foxiaanki
mä oon samaa mieltä et miks pitää jotain simoa mollata voi sanoa etten itse tykkää juurikaan mikko kilkkisen lauluäänestä mut en nosta mitään suurta haloota täällä. muuten tykkään siitä ihan komeen näkönen jäbä.
- Hens
cat86 kirjoitti:
Suosittelen! ;)Yölinnun pojat ihania jos edes Yölinnun lavakeikoilla huomaan muita kuin Simon viimeks kävi sillei siinä Yölinnun madetojan salin keikalla
- Anonyymi
???? kirjoitti:
Höh? Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Mistä sä ny herneet vedit nenääs?
- Anonyymi
Ei ole Simo on ihana laulaja ite ootte kamalia jotka Simoa haukutte
- Anonyymi
EI ole vaa ihana laulaja itte oot kamala ku Simoa haukut
- Anonyymi
Vieläkö keikkailee Simo simmu vai onko jo maalis?👰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389