Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yölinnun Simo S ...

Västäräkki

on kamala laulaja.

22

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Perustelepa toi. On sen verran vahva väite!!!!!!!

    • Västäräkki

      Täytynee todeta,että ei se teille faneille ole kamalaa,mutta kaikki ei vaan giggaa sen laulua.sen verran voin pehmentää,että on niiden joissakin lauluissa kivat sanat,jos haluu niitä kuunnella intensiivisesti.Hyvät jatkot vaan sulle ja nauti niiden musasta.

      • Hens

        LAULAJA SE ON IHANA SÖPÖ YSTÄVÄLLINEN HAUSKA JA HYVÄNNÄKÖNEN OON MIEHEN LIVENÄKIN NÄHNY


      • Hens

        Että ku joku tollasta kirjottaa niinku västäräkki tohon eka ja toka viestiinsä että moni ois eri mieltä västäräkin kaa Simo Silmun laulusta


      • Anonyymi

        Tottakai, yksi tykkää Silmusta, sinä et. Ketä sinä kuuntelet/diggaat, on sinun makuusi ja on muille ihan jees. Käännä kanavaa, jos joku artisti saa oksennusreaktion, niin minäkin teen. Makuasia.


    • tepa

      olis tosi kiva jos ette ihan oikeesti pilkkaa tiettyjä laulajia miettikää miltä tuntuu jos joku pilkkais siitä mistä ite tykkäätte olisko se kivaa miettikää`!!!!!

      • cat86

        Niin tollanen haukkuminen ilman perusteluja on vain kateellisten panettelua!! sanon minä..
        ...kamala laulaja, onko Simon laulutavassa jotain vikaa?!? Ei, varmasti ole, kun on niin pienestä pitäen laulanut, niin vuosien varrella ääni on vain kehittynyt.

        Ei ole varmasti livenä Simoa nähnyt, siis kuka nyt tuommosen lauseen ilmoille heitti.
        Simossa ei ole ihmisenäkään yhtään mitään kamalaa.. kaikkihan me ollaan erilaisia, mutta jos haluaa palautetta antaa, niin Simo olisi varmasti iloinen jos kertoisit suoraan hänelle itselleen mahdollisia vinkkejä laulamisen suhteen.. osoitehan löytyy niitten nettisivuilta personal.inet.fi/musiikki/yolintu

        Minä olisin ainakin hyvin iloinen jos osaisin laulaa niin mahtavasti kuin esimerkiksi Simo Silmu, ja koko Yölintu on täynnä mahtavia muusikoita!!


      • Päivi
        cat86 kirjoitti:

        Niin tollanen haukkuminen ilman perusteluja on vain kateellisten panettelua!! sanon minä..
        ...kamala laulaja, onko Simon laulutavassa jotain vikaa?!? Ei, varmasti ole, kun on niin pienestä pitäen laulanut, niin vuosien varrella ääni on vain kehittynyt.

        Ei ole varmasti livenä Simoa nähnyt, siis kuka nyt tuommosen lauseen ilmoille heitti.
        Simossa ei ole ihmisenäkään yhtään mitään kamalaa.. kaikkihan me ollaan erilaisia, mutta jos haluaa palautetta antaa, niin Simo olisi varmasti iloinen jos kertoisit suoraan hänelle itselleen mahdollisia vinkkejä laulamisen suhteen.. osoitehan löytyy niitten nettisivuilta personal.inet.fi/musiikki/yolintu

        Minä olisin ainakin hyvin iloinen jos osaisin laulaa niin mahtavasti kuin esimerkiksi Simo Silmu, ja koko Yölintu on täynnä mahtavia muusikoita!!

        Mielestäni tässä Suomen maassa on paljon laulajia (miehiä), joilla monilla on niin samantyylinen ääni, mutta Simolla ei. Hänen äänensä on persoonallinen, vahva yms. =)


    • Hens

      Että ku madetojan salissa on hyvä äänen toisto ja Simo Silmu alko ekana laulaa Aurinko laskee länteen biisiä ni mä ihan säpsähin ku kuulin Simon lauluäänen livenä eka kertaa kun se kuulosti nii vahvalle madetojan salin äänen toistossa pääsispä pian taas kattoo Yölintua livenä harmi ku sinne Foxiaan ei ikä riittäny viikko sitte eikä kyl vieläkää

    • HÖRÖKORVA

      Kyllä jokainen saa diggailla rauhas vaikka Esa N ja Antti K sta .Jos joku on sitä mieltä ,että Simo Silmu on kamala laulaja,mitä munkin mieltä on niin saa täällä sanoa mielipiteensä.Edellämainitut ovat mun suosikkeja ,vaikka joku muuta väittääkin.Kaikki ei vaan YKSINKERTAISESTI pidä YÖLINNUN musasta ja sillä sipuli.

    • Fanny

      Ei täällä kukaan ole morkannut SS vaan sanonut rehellisen mielipiteen,kuten tuleekin olla

    • Nimetön

      Simo Silmi on todella kamala laulaja

      • ????

        ÄÄLIÖT JOTKA HAUKKUU TOISEN TYKKÄÄMÄST LAULAJISTA!!!!!


      • Hens
        ???? kirjoitti:

        ÄÄLIÖT JOTKA HAUKKUU TOISEN TYKKÄÄMÄST LAULAJISTA!!!!!

        Simon puolesta tuntuu pahalta ku nii moni tääl Simo Silmua haukkuu eipä ois Simolla kivaa jos tietäis mitä pahaa siit jotku tääl sanoo


      • cat86
        Hens kirjoitti:

        Simon puolesta tuntuu pahalta ku nii moni tääl Simo Silmua haukkuu eipä ois Simolla kivaa jos tietäis mitä pahaa siit jotku tääl sanoo

        Eipähän tämäkään keskustelu johda mihinkään...
        Aika naurettavaa ja pikkumaista minun mielestäni, tälläinen... kaikki morkkaaminen ilman syytä.
        Toki ymmärrän ja tiedän että jokaisella on omat "tykkäämiset" ja "inhokit", mutta en kyllä itsekään ala haukkumaan itseäni ärsyttäviä laulajia kuten Mikko Kilkkistä. En hänen laulustaan pidä, mutta tiedän että hän on melko ammattitaitoinen artisti, ja toiset pitävät kovastikin. Enkä voi sanoa häntä kamalaksi tms, kun en edes henkilöä tunne, kerran olen Kilkkisen keikalla ollut ja en pitänyt hänen äänen sävystään ja tyylistään, mutta se siitä.
        Kaikkihan me ollaan erilaisia!

        Joten älkää kaikkee ottako heti niin vakavasti..
        Mutta jos on jotain asiattomia mielepiteitä jne. niin kannattaa mennä sanomaan ne ihan mieluummin suoraan kyseiselle henkilölle, kun selän takana puhuminen on niin ärsyttävää.

        Kaunista päivää kaikille! ja muistakaa se pilke silmäkulmassa... :)

        Niin ja Hens kyllä kannattaa mennä Yölinnun keikoille ihan lavoillekin asti, meininki on aina aivan mahtavaa ja pojat niin ihania..!!
        Suosittelen! ;)


      • Hens
        cat86 kirjoitti:

        Eipähän tämäkään keskustelu johda mihinkään...
        Aika naurettavaa ja pikkumaista minun mielestäni, tälläinen... kaikki morkkaaminen ilman syytä.
        Toki ymmärrän ja tiedän että jokaisella on omat "tykkäämiset" ja "inhokit", mutta en kyllä itsekään ala haukkumaan itseäni ärsyttäviä laulajia kuten Mikko Kilkkistä. En hänen laulustaan pidä, mutta tiedän että hän on melko ammattitaitoinen artisti, ja toiset pitävät kovastikin. Enkä voi sanoa häntä kamalaksi tms, kun en edes henkilöä tunne, kerran olen Kilkkisen keikalla ollut ja en pitänyt hänen äänen sävystään ja tyylistään, mutta se siitä.
        Kaikkihan me ollaan erilaisia!

        Joten älkää kaikkee ottako heti niin vakavasti..
        Mutta jos on jotain asiattomia mielepiteitä jne. niin kannattaa mennä sanomaan ne ihan mieluummin suoraan kyseiselle henkilölle, kun selän takana puhuminen on niin ärsyttävää.

        Kaunista päivää kaikille! ja muistakaa se pilke silmäkulmassa... :)

        Niin ja Hens kyllä kannattaa mennä Yölinnun keikoille ihan lavoillekin asti, meininki on aina aivan mahtavaa ja pojat niin ihania..!!
        Suosittelen! ;)

        ens kesänä mennä nuijamiesten lavalle kaverin kanssa jos Yölintu tulee sinne esiintyy ainakin se on joka kesää siel esiintyny paitsi toissa kesänä kun Simo sairastui flunssaan nuijamiesten lavan keikan aikana niin se keikka peruuntui.Ihan missä vaan lähellä Yölintu esiintyy konserttisalissa, tanssilavalla tai ravintolassa lähi maisemissa niin oon aikonu kaverin kans mennä kattoo jos vaan ikä riittää.Toivottavasti vaan se foxia ravintola oli poikkeus ettei sinne ikä riittäny Yölintuu kattoo harmitti kovasti mutta mulla jo parin vuoden päästä ikä riittää foxiaanki


      • terhi
        Hens kirjoitti:

        ens kesänä mennä nuijamiesten lavalle kaverin kanssa jos Yölintu tulee sinne esiintyy ainakin se on joka kesää siel esiintyny paitsi toissa kesänä kun Simo sairastui flunssaan nuijamiesten lavan keikan aikana niin se keikka peruuntui.Ihan missä vaan lähellä Yölintu esiintyy konserttisalissa, tanssilavalla tai ravintolassa lähi maisemissa niin oon aikonu kaverin kans mennä kattoo jos vaan ikä riittää.Toivottavasti vaan se foxia ravintola oli poikkeus ettei sinne ikä riittäny Yölintuu kattoo harmitti kovasti mutta mulla jo parin vuoden päästä ikä riittää foxiaanki

        mä oon samaa mieltä et miks pitää jotain simoa mollata voi sanoa etten itse tykkää juurikaan mikko kilkkisen lauluäänestä mut en nosta mitään suurta haloota täällä. muuten tykkään siitä ihan komeen näkönen jäbä.


      • Hens
        cat86 kirjoitti:

        Eipähän tämäkään keskustelu johda mihinkään...
        Aika naurettavaa ja pikkumaista minun mielestäni, tälläinen... kaikki morkkaaminen ilman syytä.
        Toki ymmärrän ja tiedän että jokaisella on omat "tykkäämiset" ja "inhokit", mutta en kyllä itsekään ala haukkumaan itseäni ärsyttäviä laulajia kuten Mikko Kilkkistä. En hänen laulustaan pidä, mutta tiedän että hän on melko ammattitaitoinen artisti, ja toiset pitävät kovastikin. Enkä voi sanoa häntä kamalaksi tms, kun en edes henkilöä tunne, kerran olen Kilkkisen keikalla ollut ja en pitänyt hänen äänen sävystään ja tyylistään, mutta se siitä.
        Kaikkihan me ollaan erilaisia!

        Joten älkää kaikkee ottako heti niin vakavasti..
        Mutta jos on jotain asiattomia mielepiteitä jne. niin kannattaa mennä sanomaan ne ihan mieluummin suoraan kyseiselle henkilölle, kun selän takana puhuminen on niin ärsyttävää.

        Kaunista päivää kaikille! ja muistakaa se pilke silmäkulmassa... :)

        Niin ja Hens kyllä kannattaa mennä Yölinnun keikoille ihan lavoillekin asti, meininki on aina aivan mahtavaa ja pojat niin ihania..!!
        Suosittelen! ;)

        Yölinnun pojat ihania jos edes Yölinnun lavakeikoilla huomaan muita kuin Simon viimeks kävi sillei siinä Yölinnun madetojan salin keikalla


      • Anonyymi
        ???? kirjoitti:

        ÄÄLIÖT JOTKA HAUKKUU TOISEN TYKKÄÄMÄST LAULAJISTA!!!!!

        Höh? Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Mistä sä ny herneet vedit nenääs?


    • Anonyymi

      Ei ole Simo on ihana laulaja ite ootte kamalia jotka Simoa haukutte

    • Anonyymi

      EI ole vaa ihana laulaja itte oot kamala ku Simoa haukut

    • Anonyymi

      Vieläkö keikkailee Simo simmu vai onko jo maalis?👰

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe