voikoo naisella olla ristiäisissä suorat housut? ehkä tyhmä kysymys mutta tähän hätään en hametta löydä
voiko naisilla olla ristiäisissä suorat housut
7
2016
Vastaukset
- tietysti voi olla :-)
kyllä voi olla esim siistit mustat housut ja siisti juhlapaita sen kanssa. esim valkoinen kauluspaita ja vaikka liivi vielä siinä päällä.
näyttää siistiltä ja laitetulta.- tietty parempi!
Perinne juhlissa, hame on kyllä parempi.
- kirkkoväääärtti
tietty parempi! kirjoitti:
Perinne juhlissa, hame on kyllä parempi.
kastajaisissa nainen ei saa olla paikalla lainkaan.
- Welmis
Siis haloo ihmiset. Eikö enää pystytä omaa järkeä käyttämään, kun tällaistakin pitää netistä kysyä? Missä ihmeessä on määrätty, että hame on ainoa, mitä voi päälleen pukea ristiäisiin?! Jösses sentään... Tyhmä kysymys tosiaan.
- Mariah
No mulla oli suorat housut ja tunika Ristiäisissä
Ihan ok.....Tunika oli vaalea kun en halunu olla kokonaan mustissa. Ja haloo näillä palstoilla on selvästi joku häirikkö joka ei osaa vastata vaan kiusaa joka palstoilla voisiko valvoja olla tarkempi thanks - ei sinua miellytä
Mariah kirjoitti:
No mulla oli suorat housut ja tunika Ristiäisissä
Ihan ok.....Tunika oli vaalea kun en halunu olla kokonaan mustissa. Ja haloo näillä palstoilla on selvästi joku häirikkö joka ei osaa vastata vaan kiusaa joka palstoilla voisiko valvoja olla tarkempi thankskiusaamista? thanks!
- pas...
ei sinua miellytä kirjoitti:
kiusaamista? thanks!
oli kuule ihan siistit suorat ja kauluspaita ja toimin sylikummina... nuortaporukkaa pääasiassa ja silleen. Eletään kummiski nykyaikaa monet naiset pukeutuu housuihin ihan jokapäiväisessä elämässä. Jos sulle joku alkaa jotain urputtaa niin ei sillä ihmisellä kyllä sitten kaikki inkkarit ole ihan kanootissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst255344- 2154378
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1433319PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija202943Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361908Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191698Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.581682Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368