voikoo naisella olla ristiäisissä suorat housut? ehkä tyhmä kysymys mutta tähän hätään en hametta löydä
voiko naisilla olla ristiäisissä suorat housut
7
1936
Vastaukset
- tietysti voi olla :-)
kyllä voi olla esim siistit mustat housut ja siisti juhlapaita sen kanssa. esim valkoinen kauluspaita ja vaikka liivi vielä siinä päällä.
näyttää siistiltä ja laitetulta.- tietty parempi!
Perinne juhlissa, hame on kyllä parempi.
- kirkkoväääärtti
tietty parempi! kirjoitti:
Perinne juhlissa, hame on kyllä parempi.
kastajaisissa nainen ei saa olla paikalla lainkaan.
- Welmis
Siis haloo ihmiset. Eikö enää pystytä omaa järkeä käyttämään, kun tällaistakin pitää netistä kysyä? Missä ihmeessä on määrätty, että hame on ainoa, mitä voi päälleen pukea ristiäisiin?! Jösses sentään... Tyhmä kysymys tosiaan.
- Mariah
No mulla oli suorat housut ja tunika Ristiäisissä
Ihan ok.....Tunika oli vaalea kun en halunu olla kokonaan mustissa. Ja haloo näillä palstoilla on selvästi joku häirikkö joka ei osaa vastata vaan kiusaa joka palstoilla voisiko valvoja olla tarkempi thanks - ei sinua miellytä
Mariah kirjoitti:
No mulla oli suorat housut ja tunika Ristiäisissä
Ihan ok.....Tunika oli vaalea kun en halunu olla kokonaan mustissa. Ja haloo näillä palstoilla on selvästi joku häirikkö joka ei osaa vastata vaan kiusaa joka palstoilla voisiko valvoja olla tarkempi thankskiusaamista? thanks!
- pas...
ei sinua miellytä kirjoitti:
kiusaamista? thanks!
oli kuule ihan siistit suorat ja kauluspaita ja toimin sylikummina... nuortaporukkaa pääasiassa ja silleen. Eletään kummiski nykyaikaa monet naiset pukeutuu housuihin ihan jokapäiväisessä elämässä. Jos sulle joku alkaa jotain urputtaa niin ei sillä ihmisellä kyllä sitten kaikki inkkarit ole ihan kanootissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675800Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971916- 631445
- 2611137
- 471132
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126989Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49826Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39725