oletko tyytyväinen

peffaasi?

tuossa alapuolella R kehui peffaansa. miten on muut palstalaiset? miellyttääkö oma peffanne teitä?

21

813

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex_sakuli

peffaansa ja missä?

Ja kyllä olen tyytyväinen omaani ja kaikkeen mitä minussa on!

• kaikkihan sinussa

on täydellistä...

ärrieri tuossa vähän alenpana omassa aloitusketjussaan

• ex_sakuli
        kaikkihan sinussa kirjoitti:

on täydellistä...

ärrieri tuossa vähän alenpana omassa aloitusketjussaan

pystytkö sinä hyväksymään/rakastamaan ketään kun et itseäsikään kestä?

LOPETA JO !!!!

• rakastaisin...
        ex_sakuli kirjoitti:

pystytkö sinä hyväksymään/rakastamaan ketään kun et itseäsikään kestä?

LOPETA JO !!!!

täydellinen nainen

• mulle voi laulaakin,,,mahtava peräsin ja pulleat purjeet...(ne purjeet ovat enempi roikkuvia nahkoja vaan) Mieheni tässä yhtenä iltana laulo mulle kun ähelsin ja puhelsin housujen sovituksessa, kun ystäväni oli ottamassa niitä mittoja kröm....pienentääkseen niitä ja lyhentämässä puntteja,,,niin se mies lauloi ja katto samalla mun peräpeiliäni......Milloinkaan en löydä toista samanlaista vaikka....Ei uskaltanut jatkaa.
      Joten mun peräsimeni on ainakin ainutlaatuinen ja massiivisen komia.

• en voi muuta sanoa kun että koneistaja äkkiä tänne. tässä on tas ämpärin paikka!!!!!

• majorica kirjoitti:

en voi muuta sanoa kun että koneistaja äkkiä tänne. tässä on tas ämpärin paikka!!!!!

Kiitos;)) Piirrätkö kunniakirjan kanssa;)

• umalehtinen kirjoitti:

Kiitos;)) Piirrätkö kunniakirjan kanssa;)

virituaaliämpärit on siinä mielessä hyviä että ne voi sijoittaa ihan mihin vaan. ne ei niinkuin näy missään eikä pilaa sisustusta ;-)))))

• "miten minä voisin tietää? Enhän ole koskaan nähnyt sitä itse!"

Norjalaisittain minulla on iso takalisto ja sen olen saanut monta kertaa sovitushuoneessa karvaasti kokea, Suomesta on paljon helpompi löytää housuja jotka saa jalkaansa saumoja rikkomatta ja jotka on muutenkin suunnilleen sopivat, eikä siis mitään tanttamallistoa. Ja on sen nyt jumppasalin peileistäkin nähnyt että ihan aikuisten oikeasti minulla on siellä enemmän pehmustetta kuin vieruskavereilla. Mutta voi voi, ei maha mittään. En nyt ole vielä mihinkään istuimeen juuttunut kiinni ahteristani.

• että.....

suomalaiset ovat isoperseisempiä kuin norjalaiset???? siis häpeät suomalaisia läskiperseitä???? siis sinulla on palstan paras perse koska olet norjalainen???????

• että..... kirjoitti:

suomalaiset ovat isoperseisempiä kuin norjalaiset???? siis häpeät suomalaisia läskiperseitä???? siis sinulla on palstan paras perse koska olet norjalainen???????

...koska se on suomalainen!

• kuvalla
        Ursa kirjoitti:

Norjan parhaasta perseestä

• kuvalla kirjoitti:

Norjan parhaasta perseestä

yksimielisyyteen. Se on toki tarkkaan varjeltu lihaklöntti, ei siitä noin vaan kuvia laiteta jakoon.

• persettäsi
        Ursa kirjoitti:

yksimielisyyteen. Se on toki tarkkaan varjeltu lihaklöntti, ei siitä noin vaan kuvia laiteta jakoon.

olet pitänyt?

• persettäsi kirjoitti:

olet pitänyt?

on kokonaisuudessaan aika perseellään, niin ei oikein uskalla omalle perseelleen mitään rahallista arvoa toistaiseksi laittaa.

Palataan asiaan kun käyrät muuttaa suuntaa.

• Ursa kirjoitti:

kun laitoin viestin että nyt olet tosiaankin voittanut vuoden kultaämpärin niin se ei millään kyllä tänne tule. tuliskohan nytten?
        vai olenko saanut bannit leväperäisestä ämpärin jakelusta?

• olen ihan tyytyväinen. Sillä on mukava istua, pitää jalat kiinni muussa kropassa ihan hyvin ja mahtuu kaikkiin vaatteisiini. Joten ihan kelpo peffa mulla on. :)

• No heh,kohtuullisen ...

Vielä ainakin kehtaa peilin edessäkin vetää tiukemmanpuoleiset farkut jalkaan,ilman että täytyy siel peilis olevaa kuvaa säikähtäneenä pakkoon luimasta ...

• joku maanvetovoiman laki että kaikki vaan maahanpäin tahtoo haluat tai et?
      ei tuo perspuoli varmaankaan ole yhtä yläällä kun se oli kakskymppisenä mutta ei kai kukaan ikuisesti ole nuori?

no, ei se pahasti roiku vieläkään. ja aika kiinteäkin on. voisinhan tietenkin vaihtaa sen takaisin siihen parikymppiseen.
      taikka ei sittenkään. oli noita uroksia niin paljon sen kimpussa nälkäisinä että jätän sen kuitenkin väliin.
      mielummin jotain siellä pääpuolella. ei ulkonäkö ja peräpuoli ole se kaikista tärkein.

• diggasin ennen..

mutta nyt raskaus loppusuoralla,enää 9 pv jälellä laskettuun aikaan,niin en usko että enää simmua miellyttäis..jos ees näkis sitä enää..valahtanu varmasti polviin..

• skarpata.

jalka tuli kuntoon ja sitä parannellessa ylävartaloa tuli treenattua liiaksi. Nyt mikään ei suju. Älytön hitaus käy käämeihin. Meikän suosikki O- Goshi keskeneräisenä yhdistettynä, ennen tai jälkeen; tilanteesta riippuen, Gemisid- kataan tuntuu vaarallisen hitaalta. Uki- Goshi loppuun vietynä, yleisesti misratah- gajuwakana on hieman vaarallinen; kaksi sekuntia on liikaa. Kannattaa olla tyytyväinen terveyteen. Pitkäaikaisena Ursafanina en puutu fysiikkaanne.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      238
      7141
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      188
      3842
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1775
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      72
      1605
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1134
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      134
      1112
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1027
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      128
      936
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      914
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      102
      863
    Aihe