Mikä sopisi minulle?

viivivaavi

Hei kaikille!

Olisin kiinnostunut tietämään,minkä malliset vaatteet sopisivat minun vartalotyypilleni.Yritän kuvailla itseni:
Olen n176cm pitkä ja painan n70kg
Vy on n.78-82cm
Ly on n 103cm
vaatekoko n40

Olen mielestäni vartalomallia X,josta luin jostain.
Erityisesti housuja on vaikea löytää(jo pituudenkin tähden).

Minusta minulle eivät ainakaan sovi lantiohousut tai empire-linjaiset tunikat,joissa näytän välittömästi siltä että olisin raskaana.En myöskään voi sietää pillifarkkuja.

Osaisiko joku viisas antaa vähän vinkkejä?
Kiitos jo etukäteen! =)

2

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkauksia

Hei! Minusta kuulostat sellaiselta tyypiltä, joka näyttää parhaalta pitäytyessään klassisiin muotoihin vaatteissa. Itsekin olet jo huomannut, etteivät empirelinja, matala vyötärö tai pillihousut korosta parhaita puoliasi. Kokeile siis vaatteita, joissa vyötärölinja on vyötäröllä! Siis "tavallisia" housuja (ei tarvitse ulottua vyötärölle asti, kunhan ovat lantiomallia korkeammat), joissa on mieluummin vähän leveämmät, ja ehkä myös lievästi alaspäin levenevät lahkeet. Farkuissa kokeile bootcutia!
      Housujen kanssa yläosia, jotka eivät ole liian löysiä tai pussimaisia, vaan suht tyköistuvia vyötärön seudulta. Kietaisuneuleet sopivat sinulle varmasti, koska ne tuovat esille vyötäröä! Myös juhlatopeissa on usein vyötäröltä kiristettäviä osia, kokeile sellaisia. Yleensäkin muotoonommeltuja yläosia, jotka eivät peitä vyötäröä ja tee tasapaksua vaikutelmaa.
      Hameissa arvaisin, että paras pituus sinulle on juuri polven yläpuolelle tai polveen, mutta sen näkee parhaiten sovittamalla erilaisia. Kapean hameen kanssa voit käyttää vähän löysempää yläosaa mutta levenevien hameiden kanssa yläosien täytyy olla tarpeeksi kapeita, niin että asussa on aina jokin hyvin istuva kohta (joko lantio tai vyötärö).
      Siis: unohda oudoimmat muotiviritykset, sillä ne näyttävät parhailta vain koon 30 keijuilla. Satsaa klassiseen naisellisuuteen ja istuvuuteen! :)

• viivivaavi

tosi paljon! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe