Mikä sopisi minulle?

viivivaavi

Hei kaikille!

Olisin kiinnostunut tietämään,minkä malliset vaatteet sopisivat minun vartalotyypilleni.Yritän kuvailla itseni:
Olen n176cm pitkä ja painan n70kg
Vy on n.78-82cm
Ly on n 103cm
vaatekoko n40

Olen mielestäni vartalomallia X,josta luin jostain.
Erityisesti housuja on vaikea löytää(jo pituudenkin tähden).

Minusta minulle eivät ainakaan sovi lantiohousut tai empire-linjaiset tunikat,joissa näytän välittömästi siltä että olisin raskaana.En myöskään voi sietää pillifarkkuja.

Osaisiko joku viisas antaa vähän vinkkejä?
Kiitos jo etukäteen! =)

2

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkauksia

Hei! Minusta kuulostat sellaiselta tyypiltä, joka näyttää parhaalta pitäytyessään klassisiin muotoihin vaatteissa. Itsekin olet jo huomannut, etteivät empirelinja, matala vyötärö tai pillihousut korosta parhaita puoliasi. Kokeile siis vaatteita, joissa vyötärölinja on vyötäröllä! Siis "tavallisia" housuja (ei tarvitse ulottua vyötärölle asti, kunhan ovat lantiomallia korkeammat), joissa on mieluummin vähän leveämmät, ja ehkä myös lievästi alaspäin levenevät lahkeet. Farkuissa kokeile bootcutia!
      Housujen kanssa yläosia, jotka eivät ole liian löysiä tai pussimaisia, vaan suht tyköistuvia vyötärön seudulta. Kietaisuneuleet sopivat sinulle varmasti, koska ne tuovat esille vyötäröä! Myös juhlatopeissa on usein vyötäröltä kiristettäviä osia, kokeile sellaisia. Yleensäkin muotoonommeltuja yläosia, jotka eivät peitä vyötäröä ja tee tasapaksua vaikutelmaa.
      Hameissa arvaisin, että paras pituus sinulle on juuri polven yläpuolelle tai polveen, mutta sen näkee parhaiten sovittamalla erilaisia. Kapean hameen kanssa voit käyttää vähän löysempää yläosaa mutta levenevien hameiden kanssa yläosien täytyy olla tarpeeksi kapeita, niin että asussa on aina jokin hyvin istuva kohta (joko lantio tai vyötärö).
      Siis: unohda oudoimmat muotiviritykset, sillä ne näyttävät parhailta vain koon 30 keijuilla. Satsaa klassiseen naisellisuuteen ja istuvuuteen! :)

• viivivaavi

tosi paljon! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 499
      7404
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1879
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe