Hei kaikille!
Olisin kiinnostunut tietämään,minkä malliset vaatteet sopisivat minun vartalotyypilleni.Yritän kuvailla itseni:
Olen n176cm pitkä ja painan n70kg
Vy on n.78-82cm
Ly on n 103cm
vaatekoko n40
Olen mielestäni vartalomallia X,josta luin jostain.
Erityisesti housuja on vaikea löytää(jo pituudenkin tähden).
Minusta minulle eivät ainakaan sovi lantiohousut tai empire-linjaiset tunikat,joissa näytän välittömästi siltä että olisin raskaana.En myöskään voi sietää pillifarkkuja.
Osaisiko joku viisas antaa vähän vinkkejä?
Kiitos jo etukäteen! =)
Mikä sopisi minulle?
2
613
Vastaukset
- leikkauksia
Hei! Minusta kuulostat sellaiselta tyypiltä, joka näyttää parhaalta pitäytyessään klassisiin muotoihin vaatteissa. Itsekin olet jo huomannut, etteivät empirelinja, matala vyötärö tai pillihousut korosta parhaita puoliasi. Kokeile siis vaatteita, joissa vyötärölinja on vyötäröllä! Siis "tavallisia" housuja (ei tarvitse ulottua vyötärölle asti, kunhan ovat lantiomallia korkeammat), joissa on mieluummin vähän leveämmät, ja ehkä myös lievästi alaspäin levenevät lahkeet. Farkuissa kokeile bootcutia!
Housujen kanssa yläosia, jotka eivät ole liian löysiä tai pussimaisia, vaan suht tyköistuvia vyötärön seudulta. Kietaisuneuleet sopivat sinulle varmasti, koska ne tuovat esille vyötäröä! Myös juhlatopeissa on usein vyötäröltä kiristettäviä osia, kokeile sellaisia. Yleensäkin muotoonommeltuja yläosia, jotka eivät peitä vyötäröä ja tee tasapaksua vaikutelmaa.
Hameissa arvaisin, että paras pituus sinulle on juuri polven yläpuolelle tai polveen, mutta sen näkee parhaiten sovittamalla erilaisia. Kapean hameen kanssa voit käyttää vähän löysempää yläosaa mutta levenevien hameiden kanssa yläosien täytyy olla tarpeeksi kapeita, niin että asussa on aina jokin hyvin istuva kohta (joko lantio tai vyötärö).
Siis: unohda oudoimmat muotiviritykset, sillä ne näyttävät parhailta vain koon 30 keijuilla. Satsaa klassiseen naisellisuuteen ja istuvuuteen! :)- viivivaavi
tosi paljon! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368