PAATTIPOLKU 2 YÖ METELI

PERKEE

Yöllä meteliä on ja se on ärsyttävää. MUTTA SE KETÄ NIITÄ LAPPUJA JA KANAMUNIA LAITTAA POSTILUUKUISTA VASTA ÄRSYTTÄVÄ ONKIN! Kerrankin vielä syytät syyttömiä niin lykkään postiluukusta kepillä sinua silmääsi ja sen jälkeen annan tuta pesäpallo mailalla. ET VOI SYYTTÄÄ KAIKKI SIITÄ SEN HOMEINEN VANHA KÄÄKKÄ! Odotas vaan kun jäät kiinni. Mieluummin kuuntelen meteliä öisin kun että sinä lähettelet syytös lappuja kaikille ja kanamunia postiluukuista, sinua vihataan ja et uskalla tulla esiin. LAITA LAPPUUN NIMESI ENSI KERRALLA KUN SYYTÄT KOKO MAAILMAA!

10

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärsivä naapuri

      Jokin oikeus on minullakin. Koen sietämättömäksi täällä elämisen. Ennen oli asiat sentään toisin. Nyt on mennyt ihan hulinaksi elämä. Valvotaan myöhään ja melutaan ja sitten nukutaan puolillepäivin. Otan järeämmät keinot käyttöön jos ette tokene.

      • Mennyt liian pitkälle

        Ketjun aloittaja on luultavasti se joka yöllä metelöi, kuuntele musiikkia/telkkaria ja paiskoo ovia. Aamulla ja päivällä se sitten nukkuu. Pitäiskö ihan seuraavassa kokouksessa ehdottaa otettavaksi asia esille.


      • Naapurinomainen
        Mennyt liian pitkälle kirjoitti:

        Ketjun aloittaja on luultavasti se joka yöllä metelöi, kuuntele musiikkia/telkkaria ja paiskoo ovia. Aamulla ja päivällä se sitten nukkuu. Pitäiskö ihan seuraavassa kokouksessa ehdottaa otettavaksi asia esille.

        ..todellä häiritsevää lorinaa. Keskioluen suurkuluttajana hänen virtsaamisensa kestää uskomattoman pitkiä aikoja. Ja juuri kun olen saanut unen päästä kiinni alkaa taas tuo lorina.
        Ette usko miten tuo harmittaa! Itse virtsaan hienovaraisesti pöntön reunamia pitkin myös päiväsaikaan ja töissäkin. Kätevää ja melutonta.


      • se ja sama
        Naapurinomainen kirjoitti:

        ..todellä häiritsevää lorinaa. Keskioluen suurkuluttajana hänen virtsaamisensa kestää uskomattoman pitkiä aikoja. Ja juuri kun olen saanut unen päästä kiinni alkaa taas tuo lorina.
        Ette usko miten tuo harmittaa! Itse virtsaan hienovaraisesti pöntön reunamia pitkin myös päiväsaikaan ja töissäkin. Kätevää ja melutonta.

        Kusiongelma on globaali emmekä voi paeta tai piiloutua sitä!


      • tähtään aina..
        se ja sama kirjoitti:

        Kusiongelma on globaali emmekä voi paeta tai piiloutua sitä!

        jatkuva kaljan kittaamiseni kusettaa paljon tietty, mutta kusen kyl aivan keskelle pönttöön koska sihtaus heittää hieman humalasta johtuen ja kaikki kusi pysyy näin tähdäten kätevästi edes reunojen sisäpuolella,, tämän jälkeen tapaan laittaa naapureiden postiluukuista kananmunia sisään lohdutukseksi melusta jonka poraava lorotus aiheuttaa. t. rentoutuja reiska kaikkien seinä naapuri


      • Lajolla asuva
        Naapurinomainen kirjoitti:

        ..todellä häiritsevää lorinaa. Keskioluen suurkuluttajana hänen virtsaamisensa kestää uskomattoman pitkiä aikoja. Ja juuri kun olen saanut unen päästä kiinni alkaa taas tuo lorina.
        Ette usko miten tuo harmittaa! Itse virtsaan hienovaraisesti pöntön reunamia pitkin myös päiväsaikaan ja töissäkin. Kätevää ja melutonta.

        Minkä helevetin takia ihmiset jotka pelkäävät meteliä asuvat ylipäätään kerrostalossa.Mullekkin tuli yks naapuri rynkyttää ovea keskellä yötä pyjama päällä, selitti jotain et haluu nukkua. Sanoin sille mulkulle vittuilessani et meille ainakaan tuu nukkumaan, kehtas paiskata oven kiinni. Seuraavalla kerralla lyön kyllä heti pataan.


      • PERKEE
        Lajolla asuva kirjoitti:

        Minkä helevetin takia ihmiset jotka pelkäävät meteliä asuvat ylipäätään kerrostalossa.Mullekkin tuli yks naapuri rynkyttää ovea keskellä yötä pyjama päällä, selitti jotain et haluu nukkua. Sanoin sille mulkulle vittuilessani et meille ainakaan tuu nukkumaan, kehtas paiskata oven kiinni. Seuraavalla kerralla lyön kyllä heti pataan.

        Minä aloitin tämän ketjun ja voin kertoa nyt elämästäni hieman, en juo kaljaa keskivertoa enempää varmana, en katso telkkaria paljon mitään, ehkä jos jääkiekkoa tulee tai simpsonit, niitä ei yöllä tule, jos valvon, olen koneella ja kuulokkeet päässä. se ei voi häiritä ketään. mutta se että niitä lappuja ja KANANMUNIA JOKU VISKOO ON LIIKAA! emme ole tehneet mitään väärää ja meitä plus muita samassa kerroksessa olevia syytetään. siis se että kuulet äänen tulevan jostain ei välttämättä tule sieltä suunnasta mistä se kuuluu, käykää kouluja ja sitten väittäkää muuta. siksi teinkin sen nerokkaan viestin oveemme, ei ole sen jälkeen lappuja ja kanamunia sadellut. emme tahdo pahaa mutta muut näyttää tahtovan, totta kai tahdomma yöllä olevan HILJAISTA! kukaan nyt halua että yöllä olisi meteliä. se on teineille joilla ei ole muuta tekemistä. mutta minua häiritsee se enennmän että lähetetään suutus päissään viestejä ja kananmunia kuin se että joskus joku kusee keskelle pyttyä. itse me yritämme olla hiljaa öisin ja tässä palkka. emme me mitään pahaa ole kenellekkään tahtonut. syylliset eivät siis asu meillä ja siitä menen takuuseen. kyllä me ne syylliset löydetään, mutta se on kuin bensaa tuleen kun joka asuntoon menee lappu ja kananmunia... varsinkin kun syytös kohde on väärä.


      • et voi

        syyttää siitä kaikkia hei... joku oikeus sulla on mutta ei oikeutta syyttää kaikkia. varsinkaan jos ne kananmunat olet lähettänyt niin sinuna pysyisin piilossa. osaan kuvitella ihanat löysät kananmunat omassa oven välissä, laittaisin sinut nuolemaan roiskeet! kannataa vaan itkeä sille isännöitsijälle. itse asun omakotitalossa mutta muistan kerros talot, itke isännöitsijälle tai muuta hittoon sieltä. älä missään nimessä kaikkia syytä.


      • Kun me pienet ihmiset
        PERKEE kirjoitti:

        Minä aloitin tämän ketjun ja voin kertoa nyt elämästäni hieman, en juo kaljaa keskivertoa enempää varmana, en katso telkkaria paljon mitään, ehkä jos jääkiekkoa tulee tai simpsonit, niitä ei yöllä tule, jos valvon, olen koneella ja kuulokkeet päässä. se ei voi häiritä ketään. mutta se että niitä lappuja ja KANANMUNIA JOKU VISKOO ON LIIKAA! emme ole tehneet mitään väärää ja meitä plus muita samassa kerroksessa olevia syytetään. siis se että kuulet äänen tulevan jostain ei välttämättä tule sieltä suunnasta mistä se kuuluu, käykää kouluja ja sitten väittäkää muuta. siksi teinkin sen nerokkaan viestin oveemme, ei ole sen jälkeen lappuja ja kanamunia sadellut. emme tahdo pahaa mutta muut näyttää tahtovan, totta kai tahdomma yöllä olevan HILJAISTA! kukaan nyt halua että yöllä olisi meteliä. se on teineille joilla ei ole muuta tekemistä. mutta minua häiritsee se enennmän että lähetetään suutus päissään viestejä ja kananmunia kuin se että joskus joku kusee keskelle pyttyä. itse me yritämme olla hiljaa öisin ja tässä palkka. emme me mitään pahaa ole kenellekkään tahtonut. syylliset eivät siis asu meillä ja siitä menen takuuseen. kyllä me ne syylliset löydetään, mutta se on kuin bensaa tuleen kun joka asuntoon menee lappu ja kananmunia... varsinkin kun syytös kohde on väärä.

        Yritämme olla jotain.... Voi meitä pieniä ihmisiä. Kaikesta teemme ison jutun. Toiset elää ilman sade suojaa, ruokaa ja vaatteita, saatikaan ilman perhettään. Ja me täällä suomessa itkemme milloin mistäkin. Se on varmana aika normaalia että kerros talossa on ääniä. Ja on sovittu ajoista jolloin saa ja ei saa pitää ääntä. Onhan se tyhmää ja varmasti ärsyttävää kun sitten joku rikkoo niitä sääntöjä. Mutta kun kostaa samalla mitalla ja näköjään väärille ihmisille niin se vasta hiljaiseksi minut pistääkin. Tai oikeastaan tämä naurattaa, me olemme vain ihmisiä ja aivomme ovat pienet. Älkää nyt sotiko moisesta asiasta vaan pyytäkää anteeksi ja jatkakaa, kuten tuo yksi jo sanoi "se on kuin heittäisi bensaa tuleen" niin sitä se on. varsinkin kun kyseessä syytön ihminen. Kannattaa vain sanoa joka kerta isännöitsijälle jotta hän tajuaisi että tosissaan hänen pitäisi tehdä jotain asialle, itse asun Paattipolulla ja asunto 2. Olen jo jonkun vuoden pari kymmenen kai asunut ja onhan täällä välillä öisin meteliä mutta olen ajatellut että pitäähän nuorena olla hauskaa kun elämä muutenkin on niin lyhyt ja vaikea, miksi haaskata se riitelyyn ja tappeluun voittaakseen jotain niin pientä että sillä ei todellisuudessa ole niin isoa merkitystä. Kostaa kosto ja toinen tekee saman, mieletön koston kierre on näköjään kyseessä. Jos joku suuttuu yöllä ja laittaa munia toisen postiluukkuun ja vieläkään ei anna periksi että teki virheen laittaessaan sen väärään luukkuun niin oma on ongelmansa. Se on väärä tapa ilmaista mieltään, varsinkin jos siitä poliisi juttu tulee. Itse olisin sinun tilanteessasi mennyt pyytämään anteeksi vielä kun se on mahdollista, nöyrästi, jos sitä sinulla on. Voin myöntää joskus virtsanneeni yöllä keskelle pyttyä, anteeksi tai istunut narisevaan tuoliini lukemaan lehteä. Olen pahoillani, mutta eikö me voitaisi kaikki vaan yrittää elää tämä lyhyt elämä mukavammin ilman hikoilua ja tappelua, se on niin helpompaa. Tulkaa kahville joku kerta minulle, tervetuloa vain.


      • Anonyymi
        Lajolla asuva kirjoitti:

        Minkä helevetin takia ihmiset jotka pelkäävät meteliä asuvat ylipäätään kerrostalossa.Mullekkin tuli yks naapuri rynkyttää ovea keskellä yötä pyjama päällä, selitti jotain et haluu nukkua. Sanoin sille mulkulle vittuilessani et meille ainakaan tuu nukkumaan, kehtas paiskata oven kiinni. Seuraavalla kerralla lyön kyllä heti pataan.

        Koska ei ole varaa asua muualla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe