Perjantai 9.1.2009. Pelottelua.

(´ô`)

Rosien kimppuun hyökätään, kun hän löytää metsästä ruumiin. Tapahtuman ansiosta Walker ja Rachel löytävät paikkakunnalla toimivan pahamaineisen kultin.

16/19

   
Rosie on elpymässä rikkoutuneen alas autoon, kun hän katsoo sen omistaja Peter Barton pudotettiin on metsää ja hän nopeasti osakkeet hänen kohtalostaan. Mutta toisin kuin Barton Rosie löytyy aikaa pelastaa hänen henkensä. Vainaja oli entinen poliisi kääntyi yksityinen tutkija, ja hänen murhasta voidaan liittää yksi niistä tapauksista hän työskentelee. PC Walker on pyytänyt sairaanhoitaja Cassidy, mutta on peruuttaa, kun hänet on sijoitettu auttaa DS Dawson annetun Barton tapauksessa. Täti Peggy lupauksia hänen ystävälle Hilda Skinner ottaa parven kalkkunat pois hänen käsiinsä, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.

10

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assholelle

      toivomukseksi, että laita nämä jutut mieluummin lähempänä perjantaita.

      • (´ô`)

        väliä milloin sen laittaa, nythän on aikaa keskustella asiasta enemmän, ja voihan sen lukea myöhemminkin tai ei lue laisinkaan, siksi otsikossa on selvästi päivämäärä ilmoitettu.


      • juonipaljastus...

        ...vaan johdatus jaksoon enneminkin / taustatietoa. Ei kerrottu ratkaisuja.


      • (´ô`)
        juonipaljastus... kirjoitti:

        ...vaan johdatus jaksoon enneminkin / taustatietoa. Ei kerrottu ratkaisuja.

        ja kun ne kaikki on luettavissa netissä jo pitkälle eteenpäin.


      • Forgetful Fiona

        Minä puolestani toivon, että nuo koneen "kääntämät" juoniselostukset siistittäisiin ja muutettaisiin oikealle suomen kielelle. Jos se ei ole mahdollista, niin minä lukisin ne - anteeksi vain - mieluummin englanniksi kuin "mukasuomeksi". Jos kielitaito tai aika ei riitä kunnon käännösten tekemiseen, jätetään ne sitten tekemättä, jooko?


      • (´ô`)
        Forgetful Fiona kirjoitti:

        Minä puolestani toivon, että nuo koneen "kääntämät" juoniselostukset siistittäisiin ja muutettaisiin oikealle suomen kielelle. Jos se ei ole mahdollista, niin minä lukisin ne - anteeksi vain - mieluummin englanniksi kuin "mukasuomeksi". Jos kielitaito tai aika ei riitä kunnon käännösten tekemiseen, jätetään ne sitten tekemättä, jooko?

        ole hyvä, voin laittaakin seuraavalla kerralla molemmilla kielillä.

        Rosie is picking up a broken down car when she finds its owner Peter Barton knocked down in the forest and she quickly shares his fate. But unlike Barton Rosie is found in time to save her life. The deceased was a former police officer turned private investigator, and his murder may be connected to one of the cases he was working on. PC Walker has asked nurse Cassidy out, but has to cancel when he is assigned to help DS Dawson on the Barton case. Aunt Peggy promises her friend Hilda Skinner to take a flock of turkeys off her hands, but that is easier said than done.


      • nilkki-eno
        Forgetful Fiona kirjoitti:

        Minä puolestani toivon, että nuo koneen "kääntämät" juoniselostukset siistittäisiin ja muutettaisiin oikealle suomen kielelle. Jos se ei ole mahdollista, niin minä lukisin ne - anteeksi vain - mieluummin englanniksi kuin "mukasuomeksi". Jos kielitaito tai aika ei riitä kunnon käännösten tekemiseen, jätetään ne sitten tekemättä, jooko?

        ei tuota tarvi suomentaa. tuo internet käännös on aivan loistava.


      • ilmaisesta
        Forgetful Fiona kirjoitti:

        Minä puolestani toivon, että nuo koneen "kääntämät" juoniselostukset siistittäisiin ja muutettaisiin oikealle suomen kielelle. Jos se ei ole mahdollista, niin minä lukisin ne - anteeksi vain - mieluummin englanniksi kuin "mukasuomeksi". Jos kielitaito tai aika ei riitä kunnon käännösten tekemiseen, jätetään ne sitten tekemättä, jooko?

        palvelusta. jotain rajaa....


      • Forgetful Fiona
        ilmaisesta kirjoitti:

        palvelusta. jotain rajaa....

        Minulle riittäisi hyvin englanninkielinen juoniselostus. Tuo koneen "kääntämä" on kertakaikkisen kammottava, ihan hirveää kieltä ja sitä paitsi vilisee virheitä. Siksi toivoisin joko kunnon suomennoksia tai sitten pelkkää englantia.


    • SteveCrane

      Mukava kun taas näkee Hilda Skinnerin, siinä on huumoria myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe