Asensin vanhan Settlers 4 Gold Editionin vistalle. Kaikki ainakin aluksi toimi hyvin, mutta kun aloitin ensimmäisen kentän, ruudussa oli mustia ruutuja viestilaatikkojen päällä. En siis näe tärkeitä viestejä liittyen peliin. Myöskään resoluutiota ei voi vaihtaa, vaikka siihen on löydetty apu. Mustat ruudut myös peittävät näkyvyyden. Olen kokeillut vaihtaa yhteensopivuuksiakin, muttei niillä ole ollut mitään vaikutusta. Onko ongelmaan ollenkaan ratkaisua?
Tiedot: Windows Vista 64 bit GeForce 9800 GTX/9800 GTX ja se on päivitetty.
The Settlers IV Gold Edition & Vista - ongelma
Settler
4
736
Vastaukset
- Settler
Sama vika minulla... Oletko löytänyt ratkaisun?
- Jorma1345634
Sama juttu täälläkin... oletteko löytäneet ratkaisua?
- help
Itelläni vähän erillainen ongelma samaisen pelin kanssa, en saa sitä auki. Kaipaisin apua tähän ongelmaan, eli millä ohjelmalla voin avata tuon pelin?
Vai oks vika mun konees?
Käyttis on xp- pleh
Mitäs jos asentaisit pelin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865