MCDragon Safe Security Guards

DON mcdragon

Perustan Myllykoskelle MCDragon Safe Security Guards nimisen turva-alan palveluja tarjoavan yrityksen,Erikoisalaani on esim.turvamies palvelut kauppa ja pankki reissuilla.Minulla on 3dänin musta vyö ja koulutuspohjani perustuu pitkälti titan fist youtube aineistoon johon olen lisännyt itse käytettävät uho-ja pelkoäänet Minun kanssani Sinä matkaat turvallisesti.

9

1746

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blondi_teen

Oletko sinkku? Minuu niinku kiinnostaa tuollaiset vahvat, urheat miehet. Oletko hyvännäköinen? Karski, mutta salaa hellä? Tykkäätkö lapsista? Alkaisitko seukkamaan minun kanssa? Olen nuori ja laihaksikin sanottu (mummo aina sanoo luuviuluksi ja setä laudaksi). Voisin samalla olla vaikka sihteerisi *hi hi hi*.

• turvaverrkko

firmasi myös Inxaan olen valmis töihisi...!!!

• HAAAAAAAAAAAAA

Olisiko mulla mahiksia "oppipojaksesi"?

Ikä 17 (kohta 18)
        Ammattikoulusta yksi vuosi hitsaajaopintoja (jäi kesken)
        Ruumiinrakenne treenattu, pituus 182cm paino 51 kg, syön runsaasti protskuja, paino nousussa.

Näytän vielä aika nuorelta, mutta olen valmis maskeeraukseen esim. tekoparta ym..

• isolla

aalla. Titan Fistin voittokulun pelättiinkin jo sammuneeen...

• blondi teen

olisi kiva päästä "soittelemaan" sun luuviulua,
        olithan sä "sihteeriopiston " suorittanut?
        voitais viettää monia maukkaita hetkiä yhdessä kun toi "karatekid" on "väijyssä".

• Lohikäärmemäkki

Et sitten yhtään monimutkaisempaa ulkomalaista nimeä keksinyt? Kuinka tuo lausutaan kaakkoismurteella? Etkö tiedä, että suomi on taas kunniassa yritysnimissäkin.
      Suomeks tuo kuuluisi kaiketi Lohikäärmemäkin Turvalliset Turvallisuusvartijat... kyllä on turvallista.

• mahdollinen asiakas

Onko firma vielä pystyssä?

• vasikat ammui

Inksa sai kyllä hyvää julkisuutta silloin 2007-2008 tuon episodin ansiosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      370
      1674
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      129
      1201
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      142
      1079
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      944
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      852
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      57
      611
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      597
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      112
      537
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      510
    Aihe