puskurin vaihto

hmmmmmm...

onks kovin työlästä vaihtaa 03 mondeoon uusi puskuri. ja kannattaako puskuri maalata ensin, ennenkuin asentaa sen paikalle.

7

3159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taka

Kyl ne yleensä maalataan ennen laittamista

• tarkoitin..

etupuskuria...

• monkkula
        tarkoitin.. kirjoitti:

etupuskuria...

Ei kun tilaat vaan puskurin ja maalautat auton väriseksi(muovipuskurin maalaus kaksivaiheinen ensin tartuntamaali ja sitten pintamaali)hintaarvio 400-600ekee jos itse vaihdat.

• Maalaus kallis
        monkkula kirjoitti:

Ei kun tilaat vaan puskurin ja maalautat auton väriseksi(muovipuskurin maalaus kaksivaiheinen ensin tartuntamaali ja sitten pintamaali)hintaarvio 400-600ekee jos itse vaihdat.

Itse tarvikepuskuri on alle 100 Euroa, maalaus maksaa moninkertaisesti sen päälle, maalit kalliit työ. Onko joku onnistunu maalaamaan itse spraylla tai jollain omalla ruiskulla.

• puoskarointi
        Maalaus kallis kirjoitti:

Itse tarvikepuskuri on alle 100 Euroa, maalaus maksaa moninkertaisesti sen päälle, maalit kalliit työ. Onko joku onnistunu maalaamaan itse spraylla tai jollain omalla ruiskulla.

Pintamaalaus ei liene vaikeaa paukkupullolla(laadukkaalla maalilla)mutta ennen sitä levitettävä tartuntaaine ongelmallisempi,se on erittäin tarkka kuivumisasteesta pitää jäädä hieman tahmeaksi että pintamaali tulee pysymään siinä kunnolla.

• tommonen

Spray-maaleilla ei saa oikeasti hyvää jälkeä.
        Siinä spray-tölkissä on ehkä 50ml maalia ja loput ohennetta, eikä laadusta tai sävytyksestä ole mitään takeita. Pinta ei tule olemaan yhtä kestävä kuin oikealla maalilla, jossa kunnon kovetteet. Lisäksi sprayllä maalatessa peitoksi tulee mitä tulee - sen huomaa sit kun on jo myöhäistä lisätä uutta pintaan.

Parempi pinta tulee vaikka bilteman 'pro' ruiskulla ja kunnon automaalilla - eikä kannata maalata kesällä ulkona. Maalia menee joku 300ml yhteen puskuriin - tai jos metalli/helmiäismaalia pistää niin sävyä 150ml ja lakkaa 300ml päälle.

• Jotepsii

Etsi joku maalaamo, ne suttaa vanteetkin 300 eurolla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe