onks kovin työlästä vaihtaa 03 mondeoon uusi puskuri. ja kannattaako puskuri maalata ensin, ennenkuin asentaa sen paikalle.
puskurin vaihto
7
3159
Vastaukset
- taka
Kyl ne yleensä maalataan ennen laittamista
- tarkoitin..
etupuskuria...
- monkkula
tarkoitin.. kirjoitti:
etupuskuria...
Ei kun tilaat vaan puskurin ja maalautat auton väriseksi(muovipuskurin maalaus kaksivaiheinen ensin tartuntamaali ja sitten pintamaali)hintaarvio 400-600ekee jos itse vaihdat.
- Maalaus kallis
monkkula kirjoitti:
Ei kun tilaat vaan puskurin ja maalautat auton väriseksi(muovipuskurin maalaus kaksivaiheinen ensin tartuntamaali ja sitten pintamaali)hintaarvio 400-600ekee jos itse vaihdat.
Itse tarvikepuskuri on alle 100 Euroa, maalaus maksaa moninkertaisesti sen päälle, maalit kalliit työ. Onko joku onnistunu maalaamaan itse spraylla tai jollain omalla ruiskulla.
- puoskarointi
Maalaus kallis kirjoitti:
Itse tarvikepuskuri on alle 100 Euroa, maalaus maksaa moninkertaisesti sen päälle, maalit kalliit työ. Onko joku onnistunu maalaamaan itse spraylla tai jollain omalla ruiskulla.
Pintamaalaus ei liene vaikeaa paukkupullolla(laadukkaalla maalilla)mutta ennen sitä levitettävä tartuntaaine ongelmallisempi,se on erittäin tarkka kuivumisasteesta pitää jäädä hieman tahmeaksi että pintamaali tulee pysymään siinä kunnolla.
- tommonen
Spray-maaleilla ei saa oikeasti hyvää jälkeä.
Siinä spray-tölkissä on ehkä 50ml maalia ja loput ohennetta, eikä laadusta tai sävytyksestä ole mitään takeita. Pinta ei tule olemaan yhtä kestävä kuin oikealla maalilla, jossa kunnon kovetteet. Lisäksi sprayllä maalatessa peitoksi tulee mitä tulee - sen huomaa sit kun on jo myöhäistä lisätä uutta pintaan.
Parempi pinta tulee vaikka bilteman 'pro' ruiskulla ja kunnon automaalilla - eikä kannata maalata kesällä ulkona. Maalia menee joku 300ml yhteen puskuriin - tai jos metalli/helmiäismaalia pistää niin sävyä 150ml ja lakkaa 300ml päälle. - Jotepsii
Etsi joku maalaamo, ne suttaa vanteetkin 300 eurolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713