Millaisia kokemuksia löytyy kekasta? Ja löytyiskö jostain teknisiä tietoja?
yammu br 250 t kokemuksia ja tekniset tiedot
3
5643
Vastaukset
- hahb
Muistaakseni tehoja oli huimat 18 hv, tela n.3,5 -metrinen. Moottori oli aika luotettava ja hyvä käynnistymään. Huippuja kulki enemmän kuin 250 lynx (jopa 90 km/h mittariin), mutta voimat loppuivat luonnollisesti sohjossa. Kone putputti kuitenkin sitkeästi etenpäin kiinnileikkaamatta. Jäi usein kiinni astinlaudoista, eli ei ollut lynxien veroinen ummenkulkija. Telassakaan ei ollut paras mahdollinen pito. Ajaminen mukavaa ja kevyttä, eli pilkkikelkkana ihan hyvä vehje. Polttoainetta vei suunnilleen saman kuin muutkin 250 kuutioiset. Hieman parempi umpisenkulkija on saman kelkan jatkoperäversio, olikohan nimeltään 250 tf (f=flip)
- hajb
http://www.sikitusales.com/new_vehicle_detail.asp?veh=76721&pov=1004884
Näyttää olevan kyseinen vehje vielä valmistuksessa?! Sieltä tilaamaan uusi jos ei muuten hyvää löydy - ekaa harkitseva
hajb kirjoitti:
http://www.sikitusales.com/new_vehicle_detail.asp?veh=76721&pov=1004884
Näyttää olevan kyseinen vehje vielä valmistuksessa?! Sieltä tilaamaan uusi jos ei muuten hyvää löydyEn ymmärrä maahantuojien logiikkaa misi pikkumoottorisia kelkkoja ei tuoda enää maahan?
Katsoin juuri Yamaha BR250:en hintaa maailmalla ja näytti 5900U$D, joten aloittelija voisi hyvinkin päätyä moiseen menopeliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243