Eli On ollu windows jo niin kauan koneella, et rupee pikkuhiljaa tulee kaikenlaisia virheitä. Ajattelinkin siis asentaa Windowsin uudestaan koneen mukana tulleelta Fujitsu Siemens Product Recovery CD/DVD medua center Version With update Rollup 2:delta.
Boottaan levyltä, mutta sitten kun tulee kohta press any key to boot from dc, niin kun painan jotain nappia, niin se avaa jonkun Fujitsu Siemensin oman asennusprosessin, joka on täysin eriainen, kuin mitä Fujtisu Siemenssin sivuilla kuvataan.
Eli pääsisinkö jotenkin siihen "normaaliin" Windowsin asennukseen vaikka Recovery Consolen avulla? Kun siinä siis aukeaa joku ihan kummallinen sinitaustainen asennus, joka ei anna minun päättää mitkä osiot säilytän jne jne...
Ja ei kiitos sellaisia vastauksia, että " Sirrä tiedot toiselle levylle, niin ei tarvitse säilyttää osioita" Koska tuo nyt ei ole minun tapauksessani mahdollista!
Fujitsu Siemens Recovery CD uudelleenasennus??
4
2899
Vastaukset
- Nimetön22e
Joo eli et pääse siihen normaalin windowsin asennukseen. Noi siemensin koneet on kaikki tollaisia. ainoa vaihtoehto on olla Windowsin Cd, se on ainoa vaihtoehto. tuo recovery levy ei anna sun tehä niitä osiointeja vaan se tekee itse sen yhden.
- asentaa uudelleen
kovalevyltä... Eli käynnistyksen aikana napsutella F10, F8, F2 tai mikä se Fujitsussa onkaan se nappula. Sieltä sitten kun kyselee mitä haluaa tehä niin windowsin uudelleen asennus. Ei tarvi osioida levyä... Toki osiointiinkin löytyy ohjeet Googlella kun viitsii hieman nähdä vaivaa ja etsiä...
- CDDVDCD
..Fujitsun Koneissa tuota systeemiä.
Joku HP:n System recovery on olemassa, mutta eikö se ole ihan HP:n juttu? - ihan HP:n juttu ole
CDDVDCD kirjoitti:
..Fujitsun Koneissa tuota systeemiä.
Joku HP:n System recovery on olemassa, mutta eikö se ole ihan HP:n juttu?Edellinen HP:n pöytäkone uudeleen asennus juuri noin kovalevyltä. Nyt Acerin kannettava ja Windowsin uudelleen asennus samoin kovalevyltä. Siinä käynnistys vaiheessa tulee jossain kohtaa tuo kirjain/ numero yhdistelmä näkymään Esim: Press F10 to enter setup...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763