varokaa naiset sekoja

kokemusta on

varokaa sätissä naiset sekoja ...esitetään ensin muuta mutta onkin huume ja viina ongelma ja vielä narsisteja joista ei pääse pirullakaan eroon huh hu...ittellä on kokemusta ja kolmen lapsen äitinä sanon että ei kiva ku sellasen saa riasaksi kyttäileen tonne...varokaa ny ihmeessä kun niillä vaihtuu usein akat kukaa niitten kans kauaa oo..ei terve ihminen ainakaan..eikä se mitää merkkaa jos sanoo mies että lapsi on,eise siitäkää välitä välttämättä ,tsemppiä hyviäki miehiä on kuitenki,sen huomaa siitä että vikaa jos heti vaa seksi mieles ja myöhemmin rahaa jo pyydetään ensi pikku summia ja sitte tälläsii häntäheikkejä ja juoppoja on paljo valitettavasti sätissä hyvä ettiä aina uusia uhreja,itte oon löytäny hyvän miehen eikä se oo sätistä eitodella,vaan livestä samasta harrastuspaikasta selvinpäin

13

2310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----on

seksi mielessä, eihän siitä muuten mitään tule.

• ei ainakaan

ole ihan puhtaat jauhot pussissa..

• nikinvaihto

tuossa mikään oleellinen juttu ole. Ja sitäpaitsi typerimmät ja itsekeskeisimmät löytyvät kyllä rekatuista.

• rekkaamattomien
        nikinvaihto kirjoitti:

tuossa mikään oleellinen juttu ole. Ja sitäpaitsi typerimmät ja itsekeskeisimmät löytyvät kyllä rekatuista.

olevan niitä, kuten en myöskään rekkaamattomien molemmissa niitä löytyy. Vaimo esim saattoi saada selville entisen nikin *nauraa*

• että sellasta
        rekkaamattomien kirjoitti:

olevan niitä, kuten en myöskään rekkaamattomien molemmissa niitä löytyy. Vaimo esim saattoi saada selville entisen nikin *nauraa*

uskotko itsekkään mitä kirjotit????hohhoijaa. paskanpuhujat niitä kannattaa uskoa. voin keksiä itsekkin jostakin kivan juorun mutta en alennu tommosiin.

• vakalle kansi oikea

Eipä ole kehumista chat-naisissakaan. Lähes kaikilla näillä yh-mammoilla on jonkinasteinen vamma päässä, mielenvikaisuutta, traumoja, katkeruutta ynnä muuta. Ja siihen kun lisätään vielä, että nämä naiset on usein ylipainoisia ja huonolla hygienialla varustettuja, varsinkin 40 kuvioissa, niin eiköhän ne ole just sopivia näille chat-ukoille siellä. Itse löysin omakseni hienon naisen joka osaa jopa oikeinkirjoituksen koneella jos tarvis vaatii, ettei tarvitse tyytyä johonkin mielenvikaiseen ja juoppohulluun akkaan jostain chat-maailmasta. :)

• Siiselanmiisela

Tuo on kyllä totta, että ties mitä liehujaa löytyy...varmaan sekä miehistä että naisista.
        Itse olen päälle 30 enkä ole kyllä YH:kaan...silti ei aina ihan tunnu löytyvän "järkevän" oloista juttukaveria. Eikä tässä mitään ihmeitä haeta, jos jutut menee yksiin niin siinä nyt joku oikeinkirjoitus hirveänä merkkaa. :)
        Ja onhan se seksikin, aihe muiden joukossa, mutta jos ekat kommentit ovat tyyliin "haluutko tavata panon merkeissä" niin kyllä siinä aika hileiseksi olon vetää.

Mut katsellaan ja törmätään chatissa, hyviä hetkiä! :D

• tiina00

En täällä usein vieraile,mut nyt sattui tää sun vastaus "kokemusta on".
        -Mitähän sun päässä liikkuu, kun vetoat oikein kirjoitukseen,lihavuuteen,mielenvikaisuuteen ym. yksinhuoltaja äideillä!! Ilmeisesti olet joku pumpulissa kasvanut peräkammarinpoika, tai muuten vajaaälyinen??! Yksinhuoltajia on paljon, johtuen miehen "juoksuajasta",joka kaikilla ei lopu perheen perustamiseen!!!Itse olen peruskoulun opettaja ja YKSINHUOLTAJA! hoikka ja urheilullinen! Mieheni insinööri oli/on hienostodoku, jonka kanssa oli vaikea normaali arkea elää ilman "viinaa"! SINÄ ilmeisesti olet ns.Raitis, urheilullinen, hyvän ulkomuodon omaava...täys ÄÄLIÖ!

• Kyllä järkevä ihminen narsistin joukosta erottaa. Varsinkin minä hoitajana huomaan tällaiset piirteet jo aika pian ensiyteyden mukaan. Ei ihminen voi näytellä koko aikaa,mutta sellaisia läytyy valitettavasti joukostamme. Miehenä voin vain sen sanoa,että olkaa naiset hyvin järkeviä ja varovaisia ja älkää lähtekö heti muiden vietäväksi. Terveisn yksi hoitaja vaan. Hilhjaa hyvä tulee

• *hoitaja*

Kanssasi samaa mieltä !
        Mutta enempi korostaisin sitä, että kannattaakohan täällä /koneella niin kovin suhteita luoda ja luottaa.
        Paljon tulee eteen tilanteita virtuaali maailmassa,
        että saadaan hyvinkin vääristyneitä kuvia toisesta.
        Sitten ihmetellään ja kenties jopa toista haukutaankin, vaikka vika on molenmissa.

Toivottavasti jokainen kuitenkin löytäisi sen oikean elämän, ruudun ulkopuolelta. Olisi kenties
        nopeampi ja helpompi arvioida toisesta se persoonallisuus.

• pusupimu

No johan avauduit. Helpottiko? Narsisteja, sosiopaatteja, sekakäyttäjiä ym. päihdeongelmaisia riittää loputtomiin myös naisissa. Niin chatissa kuin live-elossakin.

• Nimetön

no joo, onhan se ihan noinkin että pitäis varoa.
      Aina varotellaan joka paikassa että pitäis olla varma mihin tietonsa antaa ja kenelle.
      Ihan totta!
      Kyl sitä ittelläki on kokemusta nettihörhöistä vaikka vast 15 vee.
      Eip siittä sen enempää XD
      mutta kuiteskin, on se ihan niin että aina netistä löytyy niitä hörhöjä (en tiä oliko toi ny ihan soveliasta kutsuu niitä noin..) jotka vaan haluaa sun tiedot ja sitte käyttää netin kautta hyväks jotenki.
      joten hyvät ihmiset: OLKAA VAROVAISIA NETISSÄ!

• oikeastikin

Kaikkea sitä varoitellaankin !
      Eikö sitä nyt ole ymmärrystä olla varovainen muutenkin !
      huh huh sinuakin, kun olet joutunut moista kokemaan !
      Kannattaako luottaa virtuaaliseen maailmaan?!

Hyvä kun varoittelet muitakin, mutta eiköhän tässä nyt paljastu kuitenkin oma seikkailusi virtuaali maailmassa.. Sait könillesi, kun luotit.

Yleensä tuollaiset varoitukset tuleekin kokemuksien kautta, se hyvä.
      Näin aina huomataan, että joku/jotkut niihin
      virtuaali hörhöihin lankeaa.

Järki käteen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      177
      6512
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      923
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      849
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      240
      829
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe