Selkeästi paras moottoripyörä

pitää olla

Olen ajatellut ostaa moottoripyörän, mutta en kokemattomana tiedä mikä on paras. Pyöräni on oltava laadukas ja laadun pitää näkyä ulospäin. Näin se on pojat. Olen aina arvostanut laatua ja esim. sen osoituksena en ole koskaaan ajanut muilla kuin Sillä Saksalaisella Laatuautolla, joka on Se auto. Mutta mikä on Se moottoripyörä. En halua sellaista palautetta, että mieti mitä tarvitset ym. pälä pälä. Reservin kapteenina en halua tusinatuotetta, kun en sellainen itsekään ole. Haluan olla kärjessä, mallina muille. Johdan edestä ja keskeltä. Haluan vain parasta. Mikä se pyörä on?

61

9715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suizzari

      mikä on "ajatellut" ostaa mp:n ei koskaan tuu olemaan mikään malli mulle eikä mulle, thats a fact!
      Ps. sinuna vaihtaisin vaan auton nyt enstex!

      • hälö-turo

        kyllä Ural on oikea hankinta. Se jo nimellään sympolisoi suuntaa johon jokainen kapteeni haluaa tehdä invaasion.


    • Tura--Änkerö

      Pikkulohkoströmmi !

      Kylla Me Miehet tiedetaan, mika on parasta ;)

      • V.aan

        Agusta tuli nyt ensteettäiks mieleen.
        jos eurot ei tee haittaa niin siitä sitte.


      • Ellei velaksi saa
        V.aan kirjoitti:

        Agusta tuli nyt ensteettäiks mieleen.
        jos eurot ei tee haittaa niin siitä sitte.

        Parasta haluavalle on tässä.

        Vaati tosin 50000e rahaa.

        http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=587405&show=inline&status=F&id_bike_type=&id_sub_type=&id_make=311&id_model=&id_engine_model=&pfrom=&pto=&yfrom=&yto=&efrom=&eto=&eng_type=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae >>&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@status=F@id_bike_type=@id_sub_type=@id_make=311@id_model=@id_engine_model=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=@eng_type=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae >>


    • paras pyörä on

       
       
       





































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































      paras pyörä.

      • paras pyörä on

            paras pyörä


    • on reservin vänrikki

      eikä edes hän kysele noin tyhmiä.

    • Jetsulleen..

      Olen reservin korpraali ja ajan Hondalla.

      • bee-mies

        Siis Ei Bi-mies.

        Mulla prkl tippu kuntoisuus b2;n vitutuksesta johtuneesta verenpaineen noususta ja nyttemmin joudun tyytymään käytettynä hankittuun kinkki skodeen.

        nolottaa

        Kaduilla muistan toki tervehtiä ylempiarvoiselta näyttäviä, mahdollisia reservin korpsantteja, sekä heitä kihompia.


    • on..

      Suzuki.

    • Kaltaisellesi uljaan sotilaalliselle laatutietoiselle upseerille ja herrasmiehelle ei jää kuin yksi vaihtoehto. Ongelmana on vain, että sen valmistus on lopetettu. Riittävät valuuttapoliittiset valmiudet omaava henkilö saa sellaisen varmaan entisöitynä alkuperäiskuntoon hankittua saksanmaalta. Ongelman lopullinen ratkaisu on siis Wehrmachtin ja SS:n joukkoja uskollisesti palvellut sivunaunullinen "sotanorsu".
      NSU:n selkeä miehekkyys saa minkä tahan sa muun kulkineen vaikuttamaan Barbien ja Kenin liikkumisvälineiltä. Sivuvaunuun kiinnitetyllä konekiväärillä voi adjutanttisi helposti raivata tilaa suojatiellä säntäilevien jalankulkijoiden joukosta. Muistanet herrasmihenä antaa henkilökohtaisella Mauserillasi armonlaukauksen ohi ajettaessa, mikäli joku onneton on jäänyt tienposkeen sätkimään. Sivuvaunun vetävä pyörä takaa sujuvan siirtymisen upseerikerholle myös kertausharjoitusten kaltaisissa vaativissa oloissa.
      Lopullisen ratkaisun ainekset ovat esillä, mein Kamerad, tartu niihin!

      • Ganz recht

        Siinäpä oiva ratkaisu, siis museopyörä. Danke schön. Tuo sotaisampi puoli pyssyineen täytyy siviilissä jättää väliin, ettei käi kuin Timo T.A:lle. Mutta entisöity arvopyörä, siinä se! Etwas anderes!


      • Das habe ich
        Ganz recht kirjoitti:

        Siinäpä oiva ratkaisu, siis museopyörä. Danke schön. Tuo sotaisampi puoli pyssyineen täytyy siviilissä jättää väliin, ettei käi kuin Timo T.A:lle. Mutta entisöity arvopyörä, siinä se! Etwas anderes!

        auch gedacht. Es gehört einfach zu den Stil des Kapitäns. Und im Parkplätze gibt es nichts zu erklären. Auch die kleine finnische Neonazis sind begeistert mit Ihren Motorrad. Es wäre wirklich eine tolle Idee.


      • ...seit von zu
        Das habe ich kirjoitti:

        auch gedacht. Es gehört einfach zu den Stil des Kapitäns. Und im Parkplätze gibt es nichts zu erklären. Auch die kleine finnische Neonazis sind begeistert mit Ihren Motorrad. Es wäre wirklich eine tolle Idee.

        Vaativat datiivin!!!! Ja myös ... die kleinen finnishen Neonazisten...auf den Parkplätzen

        No kunhan härnäsin. Ihan hyvää saksaa kirjoitit.


      • niinku sama
        ...seit von zu kirjoitti:

        Vaativat datiivin!!!! Ja myös ... die kleinen finnishen Neonazisten...auf den Parkplätzen

        No kunhan härnäsin. Ihan hyvää saksaa kirjoitit.

        Siis olikin monikko, niin että auf die finnishen Parkplätze

        Äh. Sairaan vaikeita nuo saksan sijamuodot! Poistun häpeämään.


      • onkin minun
        ...seit von zu kirjoitti:

        Vaativat datiivin!!!! Ja myös ... die kleinen finnishen Neonazisten...auf den Parkplätzen

        No kunhan härnäsin. Ihan hyvää saksaa kirjoitit.

        ongelmani saksan kielen kanssa mutta tulen kuulemma hyvin ymmärretyksi. (kertovat aidot saksalaiset). Usein suorastaan kehuvat ja kysyvät että missä olen oppinut. Vastaan siihen että aikuisena olen huvikseni pikkuhiljaa opetellut. Vaimo vaan jaksaa joskus valittaa ja vähän nipottaakin näistä pikkuasioista kun se kääntää mm. saksaa ammatikseen. Virallisemmat tekstit tarkistutankin aina sillä mutta täällä en välitä koska suomen kieltäkin raiskataan palstalla aivan karmealla tavalla. Tätä se peruskoulu teettää. Veikkaan myös että lukijoista ei moni saksaa edes osaa. En malttanut olla kommentoimatta mutta en ollut se joka tämänkin ketjun aloitti!!!


      • das ist
        onkin minun kirjoitti:

        ongelmani saksan kielen kanssa mutta tulen kuulemma hyvin ymmärretyksi. (kertovat aidot saksalaiset). Usein suorastaan kehuvat ja kysyvät että missä olen oppinut. Vastaan siihen että aikuisena olen huvikseni pikkuhiljaa opetellut. Vaimo vaan jaksaa joskus valittaa ja vähän nipottaakin näistä pikkuasioista kun se kääntää mm. saksaa ammatikseen. Virallisemmat tekstit tarkistutankin aina sillä mutta täällä en välitä koska suomen kieltäkin raiskataan palstalla aivan karmealla tavalla. Tätä se peruskoulu teettää. Veikkaan myös että lukijoista ei moni saksaa edes osaa. En malttanut olla kommentoimatta mutta en ollut se joka tämänkin ketjun aloitti!!!

        eine knulla auswizwagen, ich zaitten si vörnen plöts ?



        ....täh....


    • akka Ilimajoelta

      Son oltava paras, minkäs sille mahtaa ku on itte paree ku muut.
      Pensaki sais maksaa kympin litralta, nii ei tulis ku tuttuja vastaha.

    • Vastaus hra. kpt.

      Huomenta herra kapteeni. On hienoa että me reserviläiset pystymme ajattelemaan itsenäisesti. Loppulauseessasi kysyt: mikä se pyörä on. Itse olen res. vääpeli ja uskon että jostain neliskantista on otettu kulmia pois. (voin olla väärässäkin) Mutta asiaan. Kerroit ajattelevasi pyörän ostoa. Muista. Ostaminen vaatii vähintään sissin luonnetta. Minä vääpelinä olen vasta ajatellut alkaa ajatella pyörän ostoa. Voitko ylentää minut vaikka puskajussiksi, jotta tämä epätiedottomuuteni saisi ansaitsemansa lopun.

    • Eikös kaikkein hintavin ole se, joka varmasti näkyy ulospäin - onko se kaikkein paras onkin sitten ihan eri asia.
      Jos johtotähdellä ajelee, niin ei se ainakaan erityisemmin näy ulospäin. Vanha 600 Fiatkin on huomiotaherättävämpi.

    • E V P

      osta Honda, se on moottoripyörien Toyota, väritön, hajuton ja mauton, et erotu massasta, lisäksi on mielettömän luotettava, osta kallein malli, niin naapurin Reiska ei enää moikkaa sulle ;), ei tarvitse jauhaa paskaa parkkipaikalla.

    • LongbayLadybiker

      parasta pyörää sää tuskin täältä löyrät mutta olipahan hyvä rovo,
      voit vaikka sanoo notta
      "Moon kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvän näköönen..."

    • Trollientrolli

      Kapteenin tulee johdattaa joukkonsa tarpeen vaatiessa myös pois tieltä ja yli ojien. Pyörän tulee siis soveltua myös maastoon. Toki sen on oltava nopea ja kelvollinen, niin asfaltilla, soratiellä, kuin jopa suolla ja olla kevyesti nostettavissa, jollei taidot riitä ajamiseen, ylös rutakkokuopastakin.
      Tähän tarkoitukseen on arjalaista sukujuurta olevan kansakunnan insinööri joukkoineen suunnitellut oivat kolme kirjainta, joihin voi luottaa.
      B M W se ei ole, vaikka jo niin luulitte. Se on merkki, joka on kevyt tuupata metsässä. Kommunistin tori mopo se ei myöskään ole, mutta kova tarpeentullen menemään.
      K T M se on ja malli 690 !

      Ja siinä humpalla höystetty esittely.
      Olkaa hyvät : http://www.ktm690enduro.com/

    • Tässä teille arvoisa Res,kapu oiva arvollenne sopiva moottoripyörä.
      Olkaa hyvä:http://harzer-bike-schmiede.de/panzerbike.html

      Harzel bike schmiede:)))
      Paino 4749 tonnia
      pituus 5.28 metriä
      korkeus 2.29metriä.
      Moottori peräisin rys,,ups venäläisestä tankista..

    • Tien päällä

      Pitäisiköhän sinunkin käydä amis ensin loppuun?

      • Res kapteeni

        Niinmuttaku en päässy amikseen ja aiti sano että yökastelu on loputtava. Minä kun niin tykkään haluta moottoripyärää. Ainaku yöllä päristän perähetuloitani ja kuvittelen ajelevani pyörää niin pisurakko tyhjenee. Tämä jäi päälle rauk-ajoista. Olen silti urhea ja johdan keskeltä, vaikka kukaan ei usko, vaikka kuinka kiukuttelisin. Vaikka ,vaikkaa.......


    • Kawahda

      Se on paras mikä tuntuu parhailmalta... niin se on jota se ota.

    • tragol

      Eräs selkeästi paras tenniksen pitkähkö pelaaja yritti ostaa selkeästi parhaan urheiluauton (ainakin pelaajan mielestä). Automerkki sattui olemaan saksalainen. Merkin edustaja ei kuitenkaan ollut innostunut myymään sellaista halukkaalle vielä. Ilmeisesti pelkäsi auton jäävän hänen viimeiseksi autokaupaksi. Myös automerkin pelättiin saavan kielteistä julkisuutta. Kerrassaan mainio jälkimarkkinointitapa. Koeta saada kunnon pyöräkouluttaja opettaja ja palaa asiaan vuoden kuluttua niinkuin em. tikka...

      • entinen tenniksen-

        pelaaja sekoilee selkeästi vielä nykyisinkin naisasioissaan. Viimeinen ero ei taida olla vielä montaa viikkoa vanha. Herra on esillä saksan TV:ssä viikottain kuten muutama muukin entinen jalkapallonpelaaja, näyttelijä ja muu turhake. Totta ja järkeväähän tuolloin olikin ettei teini-ikäiselle myyty 959:ä. Siitä olisi jo silloin tullut entinen pelaaja, ja auto. Nyt on sentään hengissä vielä.


    • MotoJaCCe

      Pyörä on aina hyvä ostos mut jos parasta vaadit nii tyydy Yamahaan.

    • Jarkkari

      Edelläkäviät ostavat omien halujensa ja mieltymyksiensä mukaan , selittelemättä. Itse ajan Yamahan XJR:llä

    • Kysymyksen uudestaan

      Minulle ei oikein selvinnyt mitä kysyit. Kysytkö uudestaan, koska minäkin haluan vastata.

      • näin :

        Selkeästikkö paras moottoripyörä ?

        Olenko ajatellut ostaa moottoripyörän, mutta enkö kokemattomana tiedä mikä on paras ? Onko pyöräni oltava laadukas ja pitääkö laadun näkyä ulospäin ? Näinkö se on pojat ? Olenko aina arvostanut laatua ja olenko esim. sen osoituksena koskaaan ajanut muilla kuin Sillä Saksalaisella Laatuautolla , ja onko se Se auto ? Mutta mikä on Se moottoripyörä. Haluanko sellaista palautetta, että mieti mitä tarvitset ym. pälä pälä ? Haluanko reservin kapteenina tusinatuotetta, vai olenko sellainen itsekin ? Haluanko olla kärjessä, mallina muille. Johdanko edestä ja keskeltä ? Haluanko vain parasta ? Mikä se pyörä on?

        Koita nyt hyvä ihminen vastata näihin. Kolmatta kertaa ei jaksaisi kysyä...vai jaksaisko ?


      • Koiraslotta
        näin : kirjoitti:

        Selkeästikkö paras moottoripyörä ?

        Olenko ajatellut ostaa moottoripyörän, mutta enkö kokemattomana tiedä mikä on paras ? Onko pyöräni oltava laadukas ja pitääkö laadun näkyä ulospäin ? Näinkö se on pojat ? Olenko aina arvostanut laatua ja olenko esim. sen osoituksena koskaaan ajanut muilla kuin Sillä Saksalaisella Laatuautolla , ja onko se Se auto ? Mutta mikä on Se moottoripyörä. Haluanko sellaista palautetta, että mieti mitä tarvitset ym. pälä pälä ? Haluanko reservin kapteenina tusinatuotetta, vai olenko sellainen itsekin ? Haluanko olla kärjessä, mallina muille. Johdanko edestä ja keskeltä ? Haluanko vain parasta ? Mikä se pyörä on?

        Koita nyt hyvä ihminen vastata näihin. Kolmatta kertaa ei jaksaisi kysyä...vai jaksaisko ?

        Ei sovi res.kapt. arvolle pyörällä ajaa. Kapteenin pitää ostaa laiva. Pyörässä ei oo kapteenin paikkaa.


      • res.kapt.
        Koiraslotta kirjoitti:

        Ei sovi res.kapt. arvolle pyörällä ajaa. Kapteenin pitää ostaa laiva. Pyörässä ei oo kapteenin paikkaa.

        Minkähänlainen laiva tämmöisen johtavan kapteenin kannattaisi hankkia ? Uiko semmoinen laiva ihan oikeasti syvälläkin vedessä, vai tarkoittiko Hän semmoista kumilaivaa ja mahtaakohan se vesi olla kuinkakin kylmää, kun kapteenilla on herkkä tuo nahkavaate. ?


      • oikeasti huomioida
        res.kapt. kirjoitti:

        Minkähänlainen laiva tämmöisen johtavan kapteenin kannattaisi hankkia ? Uiko semmoinen laiva ihan oikeasti syvälläkin vedessä, vai tarkoittiko Hän semmoista kumilaivaa ja mahtaakohan se vesi olla kuinkakin kylmää, kun kapteenilla on herkkä tuo nahkavaate. ?

        Kumilaiva on hyvä ehdoitus. Se ei saa olla kuitenkaan iso sellainen, vaan hyvin pieni, että samalla kertaa voi ohjata sivulta ja keskeltä. Tässähän samalla tuli vastaus alkukysymykseen...hommaa paatti


      • Hieman tark.
        näin : kirjoitti:

        Selkeästikkö paras moottoripyörä ?

        Olenko ajatellut ostaa moottoripyörän, mutta enkö kokemattomana tiedä mikä on paras ? Onko pyöräni oltava laadukas ja pitääkö laadun näkyä ulospäin ? Näinkö se on pojat ? Olenko aina arvostanut laatua ja olenko esim. sen osoituksena koskaaan ajanut muilla kuin Sillä Saksalaisella Laatuautolla , ja onko se Se auto ? Mutta mikä on Se moottoripyörä. Haluanko sellaista palautetta, että mieti mitä tarvitset ym. pälä pälä ? Haluanko reservin kapteenina tusinatuotetta, vai olenko sellainen itsekin ? Haluanko olla kärjessä, mallina muille. Johdanko edestä ja keskeltä ? Haluanko vain parasta ? Mikä se pyörä on?

        Koita nyt hyvä ihminen vastata näihin. Kolmatta kertaa ei jaksaisi kysyä...vai jaksaisko ?

        Kerroppa aluksi oletko tyttö vai poika, pituus, paino, ikä, onko sairauksia, suvussa mielisairautta, liikkuuko nivelet normaalisti, onko kert. har. saatuja luarinreikiä, paljonko nousee penkiltä, 110aj, erikoisruokavalio. Eiköhän sinulle vielä tänä talvena mopo löydy.


      • resvääp
        Hieman tark. kirjoitti:

        Kerroppa aluksi oletko tyttö vai poika, pituus, paino, ikä, onko sairauksia, suvussa mielisairautta, liikkuuko nivelet normaalisti, onko kert. har. saatuja luarinreikiä, paljonko nousee penkiltä, 110aj, erikoisruokavalio. Eiköhän sinulle vielä tänä talvena mopo löydy.

        Reskapt on nyt estynyt vastaamasta, koska hän juuri vastaa toisiin kysymyksiin toisella palstalla.
        Kaivoin reskapt paperit esiin ja sieltähän kummia paljastuu :O

        Alukseksi tämä sukupuoliasi ja. Nuorena hän oli poika, mutta vanhemmiten raja on hämärtynyt ja hän käyttääkin siviilielämässä kaksiosoaista nimeä, kahdella väliviivalla ja ensimmäinen nimi alkaa Tee niinkuin turolla ja toinen Ii niinkuin inkeri. Valtion virassa en saata paljastaa tämän ko. turoinkerin oikeaa nimeä....äh siinähän se nyt lipsahti, mutta sovitaan, tai oikeastaan minä Määrään, koska olen tällähetkellä paikallaolijoista se korkea-arvoisin, eli resvääp evp evvk abs dii-dii kuitu jne.

        Reskapt kärsii hallusinaatioista, jakomielitaudista, sekä orastavasta aidsista, johtuen reskapt mielenkiinnosta saman sukupuolen edustajiin ja heiltä saavutettuihin etuihin, elikkäs sukpuoltaudhiv.
        Nivelet liikkuu. Luoteja ystävällisesti pelkää hän ja vallan kiljuu, kun sellainen osuu.
        Penkiltä ei nouse sitä ihraista p_rsettä kummenpaa, kun en ole aivan varma, elikkäs darmajorma, että tuleeko siihen än vai äm kirjain.

        Erikoisruokavaliona näyttäisi olevan apinoiden kanssa jaettavat pahkinat, kuten heilla siella indiassa on leikkisasti ja hauskasti tapana sanoa.


        ...taalta tahan janiinpoispain....


      • resvänr
        resvääp kirjoitti:

        Reskapt on nyt estynyt vastaamasta, koska hän juuri vastaa toisiin kysymyksiin toisella palstalla.
        Kaivoin reskapt paperit esiin ja sieltähän kummia paljastuu :O

        Alukseksi tämä sukupuoliasi ja. Nuorena hän oli poika, mutta vanhemmiten raja on hämärtynyt ja hän käyttääkin siviilielämässä kaksiosoaista nimeä, kahdella väliviivalla ja ensimmäinen nimi alkaa Tee niinkuin turolla ja toinen Ii niinkuin inkeri. Valtion virassa en saata paljastaa tämän ko. turoinkerin oikeaa nimeä....äh siinähän se nyt lipsahti, mutta sovitaan, tai oikeastaan minä Määrään, koska olen tällähetkellä paikallaolijoista se korkea-arvoisin, eli resvääp evp evvk abs dii-dii kuitu jne.

        Reskapt kärsii hallusinaatioista, jakomielitaudista, sekä orastavasta aidsista, johtuen reskapt mielenkiinnosta saman sukupuolen edustajiin ja heiltä saavutettuihin etuihin, elikkäs sukpuoltaudhiv.
        Nivelet liikkuu. Luoteja ystävällisesti pelkää hän ja vallan kiljuu, kun sellainen osuu.
        Penkiltä ei nouse sitä ihraista p_rsettä kummenpaa, kun en ole aivan varma, elikkäs darmajorma, että tuleeko siihen än vai äm kirjain.

        Erikoisruokavaliona näyttäisi olevan apinoiden kanssa jaettavat pahkinat, kuten heilla siella indiassa on leikkisasti ja hauskasti tapana sanoa.


        ...taalta tahan janiinpoispain....

        Reskapt ulvoo komerosta, että sellainen pikkulohko str-ö-mmi ois haaveena.


      • auauauau
        resvääp kirjoitti:

        Reskapt on nyt estynyt vastaamasta, koska hän juuri vastaa toisiin kysymyksiin toisella palstalla.
        Kaivoin reskapt paperit esiin ja sieltähän kummia paljastuu :O

        Alukseksi tämä sukupuoliasi ja. Nuorena hän oli poika, mutta vanhemmiten raja on hämärtynyt ja hän käyttääkin siviilielämässä kaksiosoaista nimeä, kahdella väliviivalla ja ensimmäinen nimi alkaa Tee niinkuin turolla ja toinen Ii niinkuin inkeri. Valtion virassa en saata paljastaa tämän ko. turoinkerin oikeaa nimeä....äh siinähän se nyt lipsahti, mutta sovitaan, tai oikeastaan minä Määrään, koska olen tällähetkellä paikallaolijoista se korkea-arvoisin, eli resvääp evp evvk abs dii-dii kuitu jne.

        Reskapt kärsii hallusinaatioista, jakomielitaudista, sekä orastavasta aidsista, johtuen reskapt mielenkiinnosta saman sukupuolen edustajiin ja heiltä saavutettuihin etuihin, elikkäs sukpuoltaudhiv.
        Nivelet liikkuu. Luoteja ystävällisesti pelkää hän ja vallan kiljuu, kun sellainen osuu.
        Penkiltä ei nouse sitä ihraista p_rsettä kummenpaa, kun en ole aivan varma, elikkäs darmajorma, että tuleeko siihen än vai äm kirjain.

        Erikoisruokavaliona näyttäisi olevan apinoiden kanssa jaettavat pahkinat, kuten heilla siella indiassa on leikkisasti ja hauskasti tapana sanoa.


        ...taalta tahan janiinpoispain....

        Helskatti meinas tulla pissi housuun. Voisitko vielä tarkentaa. Jos tuommoinen kapt, tulee kesälomareissulla vastaan, niin saakohan tuota ruokkia. Minulta jäi Joulusta makkaraa.


    • haluat

      Niin semmoista ei olekkaan.

      Jos laatua haluat niin laita vanha IC!
      Siinä se kuule laatu näkyy ulospäin niin, että heikompia hirvittää. Eikä ole mikään hentoisten puppelipoikien pyörä! Sillä heikommilta loppuu kunto kesken jo käynnistäessä! Saati sitten pisteestä B takaisin pisteeseen A pääsemisessä!
      Ja IC ajajalla on kuule näpit aina katu-uskottavan näköiset, eikä mitkään manikyristin laittamat säihkysormet! Eivät meinaan pysy puhtaina millään! xD

    • Nimetön

      Tällä palstalla ei käy kuin idiootteja.
      Osta vaikka Jupiter 50.

    • Kypäräkö

      RSV, Paha kysymys? Kysyin itseltäni, edestä pumppaa niin takaa vuotaa, penkki päin p.tä ja renkaat laahaa maata. Kettinki täynnä reikiä. Ei sovi Kapteenille pyörä, ei ainakaan vyörengas, tomppii soljen kohdalla, Osta Harrykka, tai Yamaha Vikaro, Gold Wings vois olla kan hyvä...joku matkalehmä täynnä muovia sopiikans. Muista laittaa peilejä, kiiltoa, karvaa...kuljeta junalla se ja ajelet vain näytillä!

    • Mika....

      Ei sellaista olekaan kuin "selkeästi paras". Moottoripyörät on siinä mielessä loistavia kapineita, että niiltä puuttuu "statusarvo" lähes kokonaan. Moottoripyöriä on vaikka minkälaisia ja toki osa on vähän kalliimpia ja osa suorastaan hätkähdyttävän halpoja, mutta jokainen niistä on omistajansa silmäterä ja ajajansa ilo. Motoristit eivät koskaan kadehdi toisiaan eikä pyörää osteta ikinä muita varten vaan itselle.

      Jos vaurauttaan haluaa esitellä, niin moottoripyörä on äärimmäisen huono keino siihen, koska ne jotka ei tiedä eivät ymmärrä ja ne jotka tietävät, eivät välitä. Ehkä joku muskelivene, jonka voi ajaa parkkiin johonkin hienoon satamaan kävisi paremmin statussymboliksi.

    • hömppä938

      Kaks(2)tahti huszet on ladukas ja ovat hienot

    • unknown...

      HD on paras, koska siinä kulminoituu sekä "miesten" välinen toveruus, että ennenkaikkea REMONTOIMINEN. Näin ollen sinusta kouliutuu ennen pitkää sekä vakioasiakas hammaslääkärillä tutinoiden takia,(ei pysy hampaat suussa) että remonttireiska, jolla riittää kysyntää pulttilinko markkinoilla. Lisäksi seksuaalinen suuntautuneisuutesi paljastuu kanssaihmisille välittömästi, joten arvailuille ei jää siinäkään asiassa sijaa. Lisäksi pääset tekemään tuottavaa "Bussinesta" "kavereidesi" kanssa. Siksi ehdottomasti Hoo Dee.......

    • Hai harley on paraaas.

    • jawa 175

      jawa olis sulle paras itä suomalainen on parasta A ryhmää

    • eaglepower

      Ei ole kuin yksi mp-merkki joka on ylitse muiden,tiedät kyllä mikä !

    • K1300S

      Se on BMW

    • kgrfs

      Aloittaja on saanut just perunannostolomaa peruskoulusta, ja miettii pippelinseisotuskonsteja. Insestilapset on vähän tommosii.
      Suosittelen ammattiauttajaa. Tämä ei ole se.

    • Korpraalimotoristi

      Kyllä armeijan miehelle ainoa oikea motskari on Ural sivuvaunulla. Se kerää katseet ja sopii sotamiehelle.

    • TykistönKorppi

      Oletteko honosetsuaalei?

    • Jutustelija1

      Kilokyykky on paras, that's it!

      • Jutustelija1

    • Motonomi1
      • Ranteitasärkee

        Onhan se upea katsella!
        Omat rahani kuitenkin laittaisin mieluummin vaikka Bimota V Due 500: aan, jos epäkäytännölistä moottoripyörää etsisin.


      • Jutustelija1
        Ranteitasärkee kirjoitti:

        Onhan se upea katsella!
        Omat rahani kuitenkin laittaisin mieluummin vaikka Bimota V Due 500: aan, jos epäkäytännölistä moottoripyörää etsisin.

        Kawasaki H2 on parhautta järki kuljettajalle kuten minä.

        Vääntää jo alhaalta mutta kulkee kuitenkin tarpeeksi sekä taipuu myös mutkaan.

        Mutta kehitys menee eteenpäin ja uusia tulee rinnalle ja ohi kun tarpeeksi kauan odottaa.


    • 5555555555

      No mutta Upseeri Kurkohan se siinä aloittajana ja oksentelijana.

      • Jutustelija1

        5555555555 Eli HaHaHaHaHaHaHaHaHaHa Thai-suomi käännöksenä :-)

        Ja tuli itselläkin Kurko mieleen tuosta, no nimi ja aatelisarvo velvoittavat hänellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe