Sen Kanen ja Triple H storylinen vuonna 2002-2003. Se oli aika outo HHH meni jonkun Katie Vickin arkkuun ja pani nukkea ja raahas sitä kehäänkin. Kuka edes on Katie Vick onko se vielä elossa ja minkä näköinen se oli?
voiko joku selittää 1 storylinen
wwe nm,..
1
480
Vastaukset
- Trishie
Menikö se niin että se oli Kanen menneisyydestä joku muija ja Kanella on ilmeisesti huonoja/kipeitä muistoja tästä että se olisi kuollut tai jotain. Ja Triple H tuli väittämään että Kane oli raiskannut tuon tai tehnyt jotain muuta pahaa ja Kane sitten pimahti tälläisistä syytöksistä
Voin kyllä olla aivan väärässä mutta kertokaa jos tiedätte paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914