Perheriita sai eilen illalla karun lopun, kun isä puukotti riidan päätteeksi kolmivuotiasta poikaansa. Poliisin mukaan lapsi sai puukotuksessa äärimmäisen vakavat vammat. Hänet vietiin ambulanssilla Keski-Suomen keskussairaalaan. Pojalla ei ole enää välitöntä hengenvaaraa.
Poliisin mukaan seitsenhenkisen perheen jäsenten välille oli tullut riitaa, ja 50-vuotias isä oli lähtenyt autolla kotoaan Myllyjärveltä nuorin lapsi kyydissään.
Jonkin matkaa ajettuaan mies oli pysäyttänyt toisen autoilijan ja pyytänyt tätä soittamaan poliisille. Kun poliisi tuli paikalle, ilmeni että autossa ollutta lasta oli puukotettu.
Isä on alustavissa kuulusteluissa myöntänyt puukotuksen. Hän on nyt pidätettynä. Poliisi aikoo esittää miestä lähiaikoina vangittavaksi.
Perheen muut jäsenet, äiti ja neljä ala-ikäistä lasta, eivät saaneet välienselvittelyssä fyysisiä vammoja. Poliisi epäilee, että alkoholilla oli osuutta tapahtumiin.
Vakava puukotus seitsenhenkisessä
suurperheessä
1
687
Vastaukset
- Mikä on pointti???
Onko us sanoa, että isä ei jaksanut enää suurperheen kanssa. Kyllä näitä tapahtuu perheissä, joissa on yksikin lapsi. Tiedän perheen, jossa lestadiolaisäiti ei enää jaksanut, vaan 14 lapsen jälkeen jätti lapset isälle. Naapuritalossamme mies ei jaksanut, vaan sanoi vaimolleen, että haluaa "nollata tilanteen". Perheessä yksi pieni lapsi. Iskä etsi uuden naisen ja teki samantien lapsen. Ei se lasten lukumäärästä johdu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096