tylsää

lantana

moi, olisko ketään pariskuntaa tällä hetkellä floridassa ketä kiinnostaisi tutustua pariskuntaan ja yhdessä ihmetellä amerikan ihmeitä???

8

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruuhkakivi

      Ootteko jo käyneet Old Housessa? Entä Palm Beachissa? Syvänmeren kalastusmatkalla? Miamin tai Ft.Lauderdalen yössä? Seaworldissä? Ihan vaan muutamana esimerkkinä...jos olen oikein ymmärtänyt niin olette Floridassa alueella jonne matkustaa vuosittain miljoonia turisteja ympäri maailmaa koska siellä on kivaa ja hauskaa...tietysti eri asia on jos olette jo kaikki kokeneet...

      • Kotiutunut

        En ole ap, mutta teimme juuri mitä esimerkkejä heitit ja paljon, paljon muuta. Silti voin sanoa, että tylsä paikka.

        Autolla kaikkialle ja pitkät välimatkat. Ei siinä mitään, mutta kun ei ole edes mitään katsottavaa matkan varrella. Samaa tasaista tylsää puurivistöä suurinpiirtein tiestä ja suunnasta riippumatta.

        Nautin kyllä Universalista, Key Westistä ja Lion Country Safarista, mutta mielestäni Florida ei ole matkustamisen arvoinen kohde.

        Kulttuuria, historiaa, katukahviloita, kauniita ja jylhiä maisemia, patikkaretkiä. Niitä jäin kaipaamaan.


      • ei ja juu
        Kotiutunut kirjoitti:

        En ole ap, mutta teimme juuri mitä esimerkkejä heitit ja paljon, paljon muuta. Silti voin sanoa, että tylsä paikka.

        Autolla kaikkialle ja pitkät välimatkat. Ei siinä mitään, mutta kun ei ole edes mitään katsottavaa matkan varrella. Samaa tasaista tylsää puurivistöä suurinpiirtein tiestä ja suunnasta riippumatta.

        Nautin kyllä Universalista, Key Westistä ja Lion Country Safarista, mutta mielestäni Florida ei ole matkustamisen arvoinen kohde.

        Kulttuuria, historiaa, katukahviloita, kauniita ja jylhiä maisemia, patikkaretkiä. Niitä jäin kaipaamaan.

        Joo, Fl ei "omista" vuoristoa, mutta nähtävää riittää. Autolla liikkuminen voi olla tylsää, mutta ei siellä mitään puurivistöjä ole. 95 tai turnpike voi olla tylsä, mutta sisämmaasa on enemmän nähtävää esim. pikkukaupunkien kuppiloissa. Tosiasia on kuitenkin, että motarit ovat nopein tapa siirtyä Orlandon seudulle.

        Kulttuuria löytyy Floridasta siinä missä muuallakin, se vain on erilaista. Makuasia. Katukahviloita löytyy jopa Miami Baech:ltä, mutta eurooppalaista tunnelmaa haluttaessa pitää mennä hieman etelään: Coconut Grove:n. Alue Coco Walk:n lähellä saa sinut unohtamaan olevasi Amerikassa.

        Patikkaretkiä, ja kanoottisellaisia järjestetään monissa "puistoissa".

        Ilmeisesti Florida vain ei ole sinun juttusi.


      • maisemia?
        Kotiutunut kirjoitti:

        En ole ap, mutta teimme juuri mitä esimerkkejä heitit ja paljon, paljon muuta. Silti voin sanoa, että tylsä paikka.

        Autolla kaikkialle ja pitkät välimatkat. Ei siinä mitään, mutta kun ei ole edes mitään katsottavaa matkan varrella. Samaa tasaista tylsää puurivistöä suurinpiirtein tiestä ja suunnasta riippumatta.

        Nautin kyllä Universalista, Key Westistä ja Lion Country Safarista, mutta mielestäni Florida ei ole matkustamisen arvoinen kohde.

        Kulttuuria, historiaa, katukahviloita, kauniita ja jylhiä maisemia, patikkaretkiä. Niitä jäin kaipaamaan.

        Olisi pitanyt ottaa kartta kateen ennen matkaa. Florida on tasaista ja vain vahan merenpinnan ylapuolella.
        Vuoristoja kylla USAsta loytyy mutta ei Floridasta.


      • Kotiutunut
        maisemia? kirjoitti:

        Olisi pitanyt ottaa kartta kateen ennen matkaa. Florida on tasaista ja vain vahan merenpinnan ylapuolella.
        Vuoristoja kylla USAsta loytyy mutta ei Floridasta.

        Siis enhän minä lähtenyt mitään vuoria sieltä etsimäänkään, en nyt ihan tyhmä ole. Totesin vain, että jylhät maisemat ovat upeita ja kyllä sitä edes pientä laaksoa ja kukkulaa olisi kaivannut. Ja entisestään vahvistui se mitä lomaltani oikeasti haluan; sitä ei löytynyt Floridasta, vaikka ennakkoluulottomasti sinne lähdin.

        Lomani oli onnistunut ja nautin siitä kyllä. Nautin niistä jutuista, joita oli tarjolla, kuten ihanasta säästä.

        Ja kyllä tiedän, että siellä täällä katukahvilaa on, mutta minusta vain oli äärimmäisen tylsää ajaa autolla tunti motaria, jotta pääsee katukahvilaan...

        Silti, Florida ei ollut minun juttuni.

        Minä siis vain komppasin ap:ta, jolla on tylsää Floridassa. Mielestäni ylistyksiä olen kuullut Floridasta tarpeeksi ja niin on varmaan ap:kin, joten ne niistä. Floridassa voi ihan oikeasti olla tylsää.


      • määkin
        Kotiutunut kirjoitti:

        Siis enhän minä lähtenyt mitään vuoria sieltä etsimäänkään, en nyt ihan tyhmä ole. Totesin vain, että jylhät maisemat ovat upeita ja kyllä sitä edes pientä laaksoa ja kukkulaa olisi kaivannut. Ja entisestään vahvistui se mitä lomaltani oikeasti haluan; sitä ei löytynyt Floridasta, vaikka ennakkoluulottomasti sinne lähdin.

        Lomani oli onnistunut ja nautin siitä kyllä. Nautin niistä jutuista, joita oli tarjolla, kuten ihanasta säästä.

        Ja kyllä tiedän, että siellä täällä katukahvilaa on, mutta minusta vain oli äärimmäisen tylsää ajaa autolla tunti motaria, jotta pääsee katukahvilaan...

        Silti, Florida ei ollut minun juttuni.

        Minä siis vain komppasin ap:ta, jolla on tylsää Floridassa. Mielestäni ylistyksiä olen kuullut Floridasta tarpeeksi ja niin on varmaan ap:kin, joten ne niistä. Floridassa voi ihan oikeasti olla tylsää.

        Joo, voi siellä olla tylsää. Oon joskus ottanu motellin (super 8) ihan fereral hwy:n varreltä. Oli tosi ankee piha. Uima-allas taisi olla asfaltilla ympäröity! Voi niitä raasuja, jotka sellaiseen asettuvat. Mahdollisesti taksilla lentokentältä netistä varattuun halpamotelliin. Nuukuuksissaan jätetään se autokin vuokraamatta ja paikan päällä tajutaan, että rannalle on reilut 5 mailia ilman jalkakäytävää. Kyllä silloin kuva ameriikan ihmemaasta saa uuden kuvan.
        Amerikkaan matkaavan on tärkeää tietää mitä haluaa, ja kun sen on itselleen selvittänyt, niin hakeutuu sinne missä ko. asiat toteutuvat. Yhdysvallat on laaja valtio, missä liikutaan aina ääripäiden päästä päähän. Kukaan ei tuo onnea sinun eteesi, vaan se on itse etsittävä. Viisas tekee sen kotona netin avulla!


      • tutustuisit
        Kotiutunut kirjoitti:

        En ole ap, mutta teimme juuri mitä esimerkkejä heitit ja paljon, paljon muuta. Silti voin sanoa, että tylsä paikka.

        Autolla kaikkialle ja pitkät välimatkat. Ei siinä mitään, mutta kun ei ole edes mitään katsottavaa matkan varrella. Samaa tasaista tylsää puurivistöä suurinpiirtein tiestä ja suunnasta riippumatta.

        Nautin kyllä Universalista, Key Westistä ja Lion Country Safarista, mutta mielestäni Florida ei ole matkustamisen arvoinen kohde.

        Kulttuuria, historiaa, katukahviloita, kauniita ja jylhiä maisemia, patikkaretkiä. Niitä jäin kaipaamaan.

        floridan historiaan, lähtien amerikan vanhimmasta talosta ja asutuksesta st. augustinessa. kun pääsee sisaälle amerikkaan, ei ole tylsää missään, mutta vierailijana ja kieltä osaamattomana varmasti on teillä ollut tylsää. ehkä toisen kulttuuri elämyksenne kohdalla paneudutte historiaan ja kieleen paremmin. muuten se tylsä puurivistö oli subtrooppisen ilmaston aikaan saamaa...ja niin edelleen, mutta ehkä jo se toinen reissu toiseen maahan.


    • lapsia-

      saanut pariskunta. niillä on joka paikassa tylsää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe