Eli jostain syystä suomi24:n käyttö on Operan kanssa äärimmäisen vaikeaa, käytännössä mahdotonta. Jos kirjaudut etusivulta sisään ja painat kirjautumisnappia, niin etusivu latautuu uudestaan, ilman että olet kirjautunut sisään. Sama homma, vaikka siirryt postiin, ja yrität sieltä.
Vistan päällä pyörivällä Operalla sama ongelma toistuu äärimmäisen harvoin, mutta olen siihen törmännyt.
Veikkaisin, että sivusto käyttää jotain palikkaa, joka jostain syystä puuttuu tästä Opera versiosta, tai ei jostain syystä ole yhteensopiva linuxin kanssa. Onko tiedossa mitä palikoita tarvitsee asennella, jotta sivusto alkaisi pelaamaan?
Tässä eee:ssä sivusto toimii varmemmin Firefox:illa. Varmemmin siksi, että ei kaadu joka kerralla. Varsin usein uloskirjautuminen on varmin tapa kaataa firefox, tosin sekään ei tapahdu järjestelmällisesti. Lisäksi sisäänkirjautuneena palvelussa liikkuessa sivun lataus jää varsin usein odottamaan osoitetta ad.trackform.fi (tai jotain sinnepäin...). Korjaantuu stopilla ja painamalla uudestaan sitä, mihin olit menossa.
eee PC+vakio Xandros+Opera=suomi24 jumissa
ihmetyttää...
1
197
Vastaukset
- ubuntu koneeseen
mä vaihdoin heti itselleni eepc ubuntu version saa enemmän ohjelmia ja muutenkin ubuntu on hyvä mulla myös pöytä koneessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219