Työpaikka gallup

Kaloilla

Millä alalla työskentelet / opiskelet?

Kiinnostaisi tietää onko useimmilla kaloilla lähinnä taiteelliset tai hoivaavat alat kuten horoskoopissakin todetaan.

18

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaliskuun Idus

      Kuljetusalalla olen. Tosin jos aikanaan olisin ollut vähän fiksumpi ja viitsinyt käydä kouluja, olisin luultavasti lähtenyt opiskelemaan esimerkiksi arekeologiaa.

    • kalaN

      Teen vientityötä isossa teollisuusfirmassa. Sinänsä ulkomaat, kielet ja eri kulttuurit sopivat kaloille, mutta voishan sitä jotain muutakin jo kokeilla.

      Musiikinopettaja oli joskus haaveena, mutta kun perhettä piti niin nuorena ruveta väsäämään, niin siihen jäi. Jos oikein antaa ajatuksen lentää, niin voisin olla vaikka psykologi vankimielisairaalassa tai joogaopettaja Intiassa :)

    • Danzigi

      Laaja skaalaiasesti maanmittausalalla ollu kohta 9 vuotta.. Ensin maastopuolta n.8vuotta ja nyt sitten virastopuolella eteenpäin.

      Aikoinaan kyllä harkitsin hoitoalan hommaa mut se vaan sitten jäi. Tuo ala kuulemma sopis mulle. Lähinnä mielenterveys/päihdetyön puoli kuulemma.

    • hoitaja

      Eli hoitoalalla olen toiminut muutaman vuoden, mielenterveys-ja päihdekuntoutujia hoidan.

    • vm 1962

      Työskentelen hoitoalalla vanhustenhoidossa ja myös osastonsihteerinä.

    • mukaan :)

      Lastentarhanopettaja. Kutsumusammatti todentotta.

    • yllättääkö ?

      Olen KalaM_53, työskentelen suunnitteluinsinöörinä (jo 27 v.). Kolleegoitakin samassa firmassa tiedän 4 kpl.

    • kalat lohikäärme

      Rahoitusalalla olen. Tekniikasta ymmärrän enemmän kuin mieheni. Leijona-Rotta. Olen puhelias ja pidän palopuheita. Siltä osin olen taattu Lohikäärme.

      • Pirre*

        , ja palopuheita pietään..:)

        Kartoittaja ja liikunnallisista töistä pidän, myös toimisto työt etenkin numeroiden kanssa tykkään värkätä, - nyt olen keh.vammaisten perhehoitaja,..siis iakamoista sillisalaattia..:)


    • sannatse

      opiskelin suurtalouskokiksi,nuorempana tykkäsin hoitaa naapureitten lapsia..kävin kone-ja metallipuolen kurssin..mutta kiinnostaisi myös jonkin lainen mielenterveystyö.

      • KalaN

        rahoitusalalla suunnittelijana, nouseva leijona -kertonee ehkä enemmän kuin tuon varsinainen horoskooppimerkki.


    • vuonna -70 synt.nainen

      sair.hoit.

    • iloinen kala

      Olen sattumoisin ajautunut ns toimistotöihin, mutta Maalailen kyllä!
      Ja tykkään kaikista kauniista,taiteellisista asioista!

    • Fisu N...

      Eka ammatti mallipukinevalmistaja.
      Nykyinen vanhustyön lähihoitaja.

    • Nimetön

      Itse olen päätoimessani muovi alalla..en pidä siitä kovinkaan paljoa.tehtaassa vaan samoja hommia..

      Mutta,sitten oma henkireikäni mitä rakastan tehdä on portsarin hommat.pidän siitä että saan suojella ja vartioida ihmisiä,ja että heillä on hyvä olla. turvallisuusala onkin tulevaisuuden haaveena kokopäiväisesti.

      • mieshiirosesta40

        olen hoitopuolella tehnyt hommia... koulukoti, päiväkoti... sitten myös pankkipuolella... en tiedä osuuko tämä horoskooppiin....


    • Kalat mies -1990

      kukaan muu näemmä ole stereotyyppinen kala-taiteiijasielu. Itsellä ikää vasta sen verran vähän että itse työkokemus vielä varsin vähäistä mutta tänä keväänä tarkoitus hakee taideteolliseen ja lahden muotoiluinstituuttiin graafisen suunnittelun linjalle. Taide ja kaikki kulttuuri aina ollu lähellä sydäntä ja tärkeä osa eläämää. En voisi edes kuvitella työskenteleväni sellaisella alalla jolla en pääsisi ilmaisemaan itseäni ja luomaan jotain uutta jolla tehdä myöskin muut onnellisiksi. Juuri ihanampaa asiaa maailmassa olekaan kun kuulla toisen mieltyneet kommentit omasta kätten työstä.

      • heltaton

        koulutukselta Atk-ohjelmoija (amk), käytännössä CNC-sorvaaja konepajalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe