Uimahalli

Moi1fd

Olin 29.12 eli eilen Raision uimahallissa iltapäivällä. Olin humalassa ja koska kieltäydyin heti noudatamasta henkilökunnan poistumiskehitusta, niin nämä olivat soittaneet poliisin. Olin jo pukukoppiem luona poistumassa koko hallista, kun poliisit tuli pukukopeille. Pyysin vain poliiseja olemaan laittamatta minua putkaan ja että pääsisin lähtemään kotiini. Mitä vielä. Sain pippurisumuttimesta, koska olin poliisien mukaan "aikonut" käydä päälle. Vaikka en siis käynyt (enkä todellakaan edes aikonut). Näin raportissa luki, vaikken kyllä itse muistamistään sumuttimesta mitään, ja sitä ei kyllä tosiaankaan pitäisi voida olla huomaaamatta.Mitään oireitakaan ei missään vaiheessa ollut.

Sitten laittoivat käsiraudat helvatin tiukalle ja kuskasivat Turkuun putkaan. Putkassa huomasin että molemmista kämmenistä ja niiden sormista on tunto suureksi osaksi poissa ja että käsiä polttaa ja särkee. Tästä huusinkin oven läpi ja vaadin päästä hoitoon, laihoin tuloksin. Sitten aamulla klo 7 aikaan päästivät pois n.14 tuntia pidätyksen jälkeen.Valitin käsieni tunnottomuutta näyrin ranteita kiertäviä punaisia nirhautumia. Sen paskamaisen putkavartijan ainoa kommentti oli,ettet sä mitään käsiä tarvitsekaan kun et käy töissä. 20 päiväsakkoa kirjoittivat kaiken kukkuraksi. Kävinkin lääkärillä joka kirjoitti todistuksen niistä nirhaumista ympäri ranteen.Totean myös, ettå olen omillani toimeentuleva kansalainen ilman rikosrekisteriä. Tämänkin jutun joudun kirjoittamaan hyvin hitaasti kahdella sormella, vaikka 10-sormijärjestelmän osaankin

Tutkin tilaani koka ei ole helpottunut netisyä. Yllätys yllätys heti löytyi juttua vastaavista tapauksista mailmalta. Tässä esim, lääketieteen Wiki: http://medic.wikia.com/wiki/Handcuff_injury Kyse on siis tilasta "Cheiralgia Paresthetica, a superficial radial nerve branch compression mononeuropathyon" siis tuntohermon puristumisesta. Tuon jutun mukaan paraneminen itsestään vie tyypillisesesti 2-3 kuukautta. mutta voi kestää jopa 3 vuotta. Voin myös kertoa että tämä on hyvin epämiellyttävä tila ja jopa nukkuminen on vaikeaa eikä käsilä voi tehdä paljoa mitään. Ja puhumattakaan siitä epätietoisuudesta, että paraneeko se hermo ja kädet ylipäätään koskaan.

Terveisiä vaan partiolle K/S helvatin hyvin hoidetusta humalaisen uimarin "neutralisoinnista". Kiistin myös syyttäjälle syyllistyneeni siitä mistä minua syytettiin. Nähdään sit oikeudessa kun ja jos asia päätyy sinne, kuten ´se "empaattinen" putkavahti tiesi kertoa, jos kiistän syytökset. Mitähän se oikeus mahtaa olla mieltä toimintatavoistanne. Ja jos nää kädet ei aika pikaisesti ala paraneen,niin katotaan jos joku ja kuka vielä itse päätyy sinne syytettyjen penkille poliisiväkivallasta ja ruumiinvamman tuottamisesta.

---------

Olin jo poistumassa hallista ja olin

Muistamani keskustelu hallin ulkopuolella:
mikä sun nimi on, henkilöllisyystodistus?
No en usko että suomen kansalaisen lakien mukaan pitää todistella henkillöllisyyttän. tästä poliisit ottivat tietenkin jonkinlaisen vitutukisen arvovaltansa suhteen. Sanoivat että näytä nyt hyvän sään aikana. sittten totesin, että jos ei teillä muuta näyttöä tai asiaa ole niin poistun paikalta kotiini. tämä oli näköjään näille poliiseille liiikaa enkä siis ollut tarpeeksi kunnioittava heidän makuunsa.( jonka jälkeen sumutettiin ja vietiin putkaan ja aiheutettiin järjettömän tiukkojen käsirautojen myötä hermovaurio minulle)

29

4445

Vastaukset

• kärsii koko

ruumis. toi sun juttus on ihan provo, sillä kirjoitit olleesi uimahallissa 29.12 joka oli muka eilen. hei haloo, syö nyt jo pilleris! sua kukaan usko. pyöreään huoneeseen näemmä kaipaisit.

• samainen

kirjotus, kun on ollut jo täällä 30.12. Sen tähden siin lukee eilen 29.12. Viesti on välillä poistettu. Nyt uusinta kierros.

• kommentoida tähän

Olin lasteni kanssa samaisena päivänä ulpukassa.

Halli oli täynnä lapsia ja poikani 9v oli kyllä ihmeissään miehestä joka suihkuhuoneessa tarjosi juotavaa muille miehille ja kätteli kaikki vastaan tulijat. Oli kuulemma kovin puheliaalla tuulella ja jutteli kaikille.

Miksi menit juovuspäissäsi uimaan tai miksi et poistunut kun kehotettiin?

Itseäsi saat kyllä syyttää. Yhtään en puolustele poliisin toimia ja varmasti vähemmälläkin "riehumisella" olisi pärjännyt.

Mutta peiliin voit katsoa ja turha on täällä huonoa kohtelua rutista.

• Dckheed up

Tässä on siis todistaja, joka kertoo että en todellakaan ollut agressiiniven uimahalisssa. Keksivät jumalauta stooreja oikeuttaakseen älyttömän poliisiväkivalllan ja jopa kaasutuksen. Olin jo poistumassa koko paiksasta en näe järkeä muuta kuin poliisin idiotismin ylipäätään aiheuttaa koko selkkauksen. VAADIN ANTEEKSIPYYNÖÄ POLIISILTA, TAI KOSTAN ASIAN.

• mimmiME
        Dckheed up kirjoitti:

Tässä on siis todistaja, joka kertoo että en todellakaan ollut agressiiniven uimahalisssa. Keksivät jumalauta stooreja oikeuttaakseen älyttömän poliisiväkivalllan ja jopa kaasutuksen. Olin jo poistumassa koko paiksasta en näe järkeä muuta kuin poliisin idiotismin ylipäätään aiheuttaa koko selkkauksen. VAADIN ANTEEKSIPYYNÖÄ POLIISILTA, TAI KOSTAN ASIAN.

"VAADIN ANTEEKSIPYYNÖÄ POLIISILTA, TAI KOSTAN ASIAN." Kenelle muka kostat? Vaikka netti on täynnä kasvottomia kirjoittajia niin sinut poliisi tuntee entuudestaan. Ja silti uhkailet täällä. Olet TODELLA tyhmä.

• Moi1fd
        mimmiME kirjoitti:

"VAADIN ANTEEKSIPYYNÖÄ POLIISILTA, TAI KOSTAN ASIAN." Kenelle muka kostat? Vaikka netti on täynnä kasvottomia kirjoittajia niin sinut poliisi tuntee entuudestaan. Ja silti uhkailet täällä. Olet TODELLA tyhmä.

ALLRIGHT, jA TÄÄLLÄ OLEN EDELLEEN. Minulla sattuu olemaan hieman rohkeutta ja suoraselkäisyyttä. Mikä ihmeen pelkuri poliseja pelkäävä hyypiö itse oikein oletkaan? Luuletko että poliisit on jotain jumalia? Not at all. Heitä koskevat samat lait kuin minua ja koko yhteiskuntaa. Minä olen vapaa suomen kansalainen, enkä tosiaankaan alistu taistelematta minkäännäköisen mielivallan alle.

• vaan kestää!
        Moi1fd kirjoitti:

ALLRIGHT, jA TÄÄLLÄ OLEN EDELLEEN. Minulla sattuu olemaan hieman rohkeutta ja suoraselkäisyyttä. Mikä ihmeen pelkuri poliseja pelkäävä hyypiö itse oikein oletkaan? Luuletko että poliisit on jotain jumalia? Not at all. Heitä koskevat samat lait kuin minua ja koko yhteiskuntaa. Minä olen vapaa suomen kansalainen, enkä tosiaankaan alistu taistelematta minkäännäköisen mielivallan alle.

Rohkeutta = olet töykeä työtään tekeville virkamiehille

suoraselkäisyyttä = perustelet näin itsellesi huonon käytöksesi

pelkuri poliseja pelkäävä hyypiö = alat solvata kun asialliset argumentit loppuvat

alistu taistelematta minkäännäköisen mielivallan alle = kiukuttelen edelleen kun vaaditaan todistamaan henkilöllisyys, luullen että partio ihan oikeasti jättää asian siihen ja päästää sinut kävelemmän pois...

Et ole ajatellut kasvaa aikuiseksi?

• Göbbels
        vaan kestää! kirjoitti:

Rohkeutta = olet töykeä työtään tekeville virkamiehille

suoraselkäisyyttä = perustelet näin itsellesi huonon käytöksesi

pelkuri poliseja pelkäävä hyypiö = alat solvata kun asialliset argumentit loppuvat

alistu taistelematta minkäännäköisen mielivallan alle = kiukuttelen edelleen kun vaaditaan todistamaan henkilöllisyys, luullen että partio ihan oikeasti jättää asian siihen ja päästää sinut kävelemmän pois...

Et ole ajatellut kasvaa aikuiseksi?

Hehe, jo kommenttisi siitä, että annat ymmärtää, että henkilöllisyyden todistamisesta kieltäytyminen antaa oikeuden kaasuttaa, pistää putkaan ja kaiken kukkuraksi aiheuttaa hermovaurio tavalliselle kansalaiselle,antaa karun kuvan siitä, että olet oivaa käyttömateriaalia mihin tahansa totalitaristiseen systeemiiin aina natsismista kommunismiin asti. Olen varma, että olisit ollut kuuliainen natsi/ kommunisti ja ehkä kaasukammion hoitaja eläessäsi 30/ 40 - luvuilla.

Sen verran voin kertoa, että Suomen kansalaisella ei ole mitään henkilöllisyydentodistamisvelvollisuutta kävellessään esim. kotikaupungissaan. Ainoita poikkeuksia on esim. ajokortin esittämisvelvollisuus.... Herää todellisuuteen pelkuri raukka.

• Perussuomalainen1
        Göbbels kirjoitti:

Hehe, jo kommenttisi siitä, että annat ymmärtää, että henkilöllisyyden todistamisesta kieltäytyminen antaa oikeuden kaasuttaa, pistää putkaan ja kaiken kukkuraksi aiheuttaa hermovaurio tavalliselle kansalaiselle,antaa karun kuvan siitä, että olet oivaa käyttömateriaalia mihin tahansa totalitaristiseen systeemiiin aina natsismista kommunismiin asti. Olen varma, että olisit ollut kuuliainen natsi/ kommunisti ja ehkä kaasukammion hoitaja eläessäsi 30/ 40 - luvuilla.

Sen verran voin kertoa, että Suomen kansalaisella ei ole mitään henkilöllisyydentodistamisvelvollisuutta kävellessään esim. kotikaupungissaan. Ainoita poikkeuksia on esim. ajokortin esittämisvelvollisuus.... Herää todellisuuteen pelkuri raukka.

Noin tiivistäen kyse on siitä, että uskalsin haastaa poliisien täysin lakiin perustumattoman toiminnan ja kieltäytymästä oleva joku pelkuri saatanan hallintoalamainen. Tämä ei macho kytille käynyt laatuun vaan helvetin vääristynyt arvovaltatappio ja "kunniantunto" olis käynyt luonnon päälle ja siis piti kaasuttaa ja niin edelleen. Tämä ei ole mitään muuta kuin fasismia ja totalitarismia. Enkä varmaan ole ainoa suomen kansalanen joka on joutunut kärsimään tällaisesta poliisin mielivallasta. Poliisilla ei muutenkaan ole moraalia vaan se on vain työkalu joka tekeee mitä sisäministeriö käskee. Niinkuin Gestapokin. Ja poliisien luottamus kansan keskuudessa tulee romahtamaan muutaman vuoden sisään. Koko poliisilaitoksen päällikkö horisee jostain monikulttuurista ja mamujen palkkaamisesta poliisiin. Muutenkin nää 2 heppua jotka minua häiritsi itseasiassa muistutti enemmän jotain nuorisorikollisia virnistelevine naamoineen kuin mitään oikeata poliisia. Ja tollasia vielä suojellaan. Antakaa vaan pikkusormi totaalitarisuudelle, niin teidät kaikki viedään vuorollanne. Minä kiroan alimpaan helvettiin tän nykyyhteiskunnan monikultturisiene järjettömyyksineen kuten myös tätä näköjään tukevaa poliisiorganisaatiota. Nyt on sellaset lamat tulossa joka on myös se lopullinen lama niin että katotaan kuka täällä IS LAST MAN STANDING.

• resoreso
        Perussuomalainen1 kirjoitti:

Noin tiivistäen kyse on siitä, että uskalsin haastaa poliisien täysin lakiin perustumattoman toiminnan ja kieltäytymästä oleva joku pelkuri saatanan hallintoalamainen. Tämä ei macho kytille käynyt laatuun vaan helvetin vääristynyt arvovaltatappio ja "kunniantunto" olis käynyt luonnon päälle ja siis piti kaasuttaa ja niin edelleen. Tämä ei ole mitään muuta kuin fasismia ja totalitarismia. Enkä varmaan ole ainoa suomen kansalanen joka on joutunut kärsimään tällaisesta poliisin mielivallasta. Poliisilla ei muutenkaan ole moraalia vaan se on vain työkalu joka tekeee mitä sisäministeriö käskee. Niinkuin Gestapokin. Ja poliisien luottamus kansan keskuudessa tulee romahtamaan muutaman vuoden sisään. Koko poliisilaitoksen päällikkö horisee jostain monikulttuurista ja mamujen palkkaamisesta poliisiin. Muutenkin nää 2 heppua jotka minua häiritsi itseasiassa muistutti enemmän jotain nuorisorikollisia virnistelevine naamoineen kuin mitään oikeata poliisia. Ja tollasia vielä suojellaan. Antakaa vaan pikkusormi totaalitarisuudelle, niin teidät kaikki viedään vuorollanne. Minä kiroan alimpaan helvettiin tän nykyyhteiskunnan monikultturisiene järjettömyyksineen kuten myös tätä näköjään tukevaa poliisiorganisaatiota. Nyt on sellaset lamat tulossa joka on myös se lopullinen lama niin että katotaan kuka täällä IS LAST MAN STANDING.

Siitä vaan! Ärsytä ja uhkaile oikein kunnolla. Nettiä valvotaan sen verran tarkkaan nykyään sekopäiden pimahtamisien jälkeen että sinun ei tarvitse kauan yksinäsi kotona olla. Kohta saat uuden 10 neliön kämpän jossa on lavuaari ja kaikki. Sitä kutsutaan ennaltaehkäisyksi ja sinun kohdallasi se ei tule yhtään liian aikaisin.

• Suomen Sisu
        Perussuomalainen1 kirjoitti:

Olen jo sanonut, että annan koko asian olla sillä edellytyksellä, että käteni paranevat ja mitään jatko-oikeudenkäyntiä ei tule.Käteni ovat vielä aika paskana sentään pystyn jo kirjoittamaan näin että ennuste on hyvä olisittte tyytiväisiä siihen.

• sorretaan -yhyy!
        Suomen Sisu kirjoitti:

Olen jo sanonut, että annan koko asian olla sillä edellytyksellä, että käteni paranevat ja mitään jatko-oikeudenkäyntiä ei tule.Käteni ovat vielä aika paskana sentään pystyn jo kirjoittamaan näin että ennuste on hyvä olisittte tyytiväisiä siihen.

Siis tämä on aivan mahtavaa viihdettä!

Harmi että Karpo on eläkkeellä, kyllä taas olisi havumetsien masata pienen ihmisen tarina kerrottavana...

Edelleen sympatiani ovat poliisin puolella.

• Anonyymi
        Moi1fd kirjoitti:

Sinä olet ilmeisesti sellainen "äijä" joka luulee omistavansa maailman. Suomen sisu, naurettavaa.
        Suoraselkäisyyttä sinulla ei ole myöntää virheesi , ja sitten tuo typerä uhkailusi, joka ei ketään pelota.
        Kyllä sinun on alistuttava suomen lakien ja säädösten alle. Niinkuin muidenkin.
        Rohkeutta kyllä näyttää olevan itsesi pelottomaan häpäisemiseen.

• Moi1fd

Minä en uhkaile ketään, mutta jos yhteiskunta on näin paska, niin jollain tavoin, joskus, jossain tulen kyllä osoittamaan sen, mitä tästä tapauksesta ajattelen. Itse vain toivon, että vammani paranevat ja nyt näin ilmeisesti on käymässäkin. Ja toivon näin voivani jättää tämän episodin taakseni. Ja mitä tulee siihen ilmeisesti tulevaan oikeuskäsittelyyn, niin uskon että viranomaisten olis jo parempi harkita hyvin tarkkaan, ennen kuin minua vaivataan enää lisää. Jos joku oikeuskäsittely on tullakseen niin syytetyn penkille pitäis kyllä pistää joku muu ton asian tiimoilta kuin minut, niin?

• rrgrgrgsd

Mitäs pistit vastaan poliisille? Mitäs menit kännissä sekoilemaan uimahalliin?

Ei tipu sympatiaa kaltaisillesi, ei ikinä, ei yhtään.

• Anonyymi

"uskon että viranomaisten olis jo parempi harkita hyvin tarkkaan, ennen kuin minua vaivataan enää lisää." Luuletkos tosiaan, että joku sinua enää pelkää tai ottaa tosissaan ?? Olet tehnyt itsestäsi pellen käytökselläsi ja näillä väitteilläsi. Menet juomaan viinaa uimahalliin , mitä järkeä ?

• selvää ottaja

Ensinäkin, olit tilanteessa syyllisytynyt järjestylain rikkomiseen. Vaikkakin olit poistumassa paikalta. Tai toisen tulkinnan mukaan pakenemassa rikospaikalta.

Hieman nettiä tutkiskellen saa selville seuraavia asioita:

"Poliisin oikeudet

Poliisilakiin on koottu keskeisimmät poliisin toimintaa ohjaavat säädökset:

Poliisilla on oikeus ja velvollisuus asettaa tehtävänsä tärkeysjärjestykseen. Ihmishenkeä uhkaavat tilanteet ovat kiireellisyysjärjestyksessä ensisijalla.

Poliisilla on oikeus ottaa jokaisen ihmisen henkilötiedot silloin, kun se on tarpeen poliisin tehtävän suorittamiseksi. Henkilö, joka kieltäytyy antamasta tietoja tai antaa väärät tiedot, voidaan ottaa kiinni enintään vuorokaudeksi."

http://www.intermin.fi/poliisi/home.nsf/pages/F64CF292FE18E5EFC2256BC90040EBDC?opendocument

Eli siis poliisilla on oikeus selvittää henkilöllisyytesi. Väitätpä sinä mitä tahansa. Tarkemmin poliisin oikeuksiin voi tutustua:

http://www.intermin.fi/intermin/images.nsf/files/EA91D3A40A58C698C2256BD80035BF6E/$file/poliisilaki.pdf

Huomio erityisesti seuraavat kohdat:

"26 §. Poliisimiehen käskyvalta
      Poliisimiehellä on tässä tai muussa laissa sää-
      dettyä toimivaltaa käyttäessään oikeus yksittäistapauksessa
      antaa jokaista velvoittavia tarpeellisia
      käskyjä ja kieltoja."

"27 §. Voimakeinojen käyttö
      Poliisimiehellä on virkatehtävää suorittaessaan
      oikeus vastarinnan murtamiseksi, henkilön paikalta
      poistamiseksi, kiinniottamisen toimittamiseksi,
      vapautensa menettäneen pakenemisen estämiseksi,
      esteen poistamiseksi taikka välittömästi
      uhkaavan rikoksen tai muun vaarallisen teon tai
      tapahtuman estämiseksi käyttää sellaisia tarpeellisia
      voimakeinoja, joita voidaan pitää puolustettavina."

Tekstistäsi päätellen juuri tätä edellämainittua vastarintaa on tapahtunut kun et ole totellut ensimmäisessä lainauksessa esiintyvää käskyä ja tästä syystä sinut on kiinniotettu.

Kannattaapi ottaa selvää asioista ennen kuin rupeaa rettelöitsemään. Poliisit ovat lain kanssa päivittäin tekemisissä ja varmasti sen sinua paremmin tuntevat.

Mikäli kuitenkin ajattelet tuntevasi lain paremmin, niin osoitteessa:
      http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedback?OpenForm
      voi lähettää palautetta poliisille. Samainen nettilomake käy myös poliisin toiminnasta kanteluun, joten sinne vaan avautumaan. Mikäli jopa laitat mukaan nimesi ja sähköpostiosoitteesi, niin kaikkiin luvataan vastata. Ja mikäli niin on palautteeseen vastaava henkilö niin toteaa tai jos asiaa vaatimalla vaadit, johtaa asia myös tutkintaan. Tai ainakin asia tarkistetaan mahdollisen rikkomuksen selvittämiseksi.

• SUOMENSISU

nO tollasella lain muotoilulla jokainen teko tai tekemättäjättäminen on poliisin hallinnoitavissa. Mut sen tiedän, että lain mukaan poliisilla ei ole oikeutta käytttää väkivaltaa enempää mitä tilanteen selvittäminen vaatii siis vähimmmäismäärän. Ja koska olin jo poistumassa koko paikasta niin mikä ihmeen tilanne nyt sitten edes fuckin on tai oli päällä??? Täällä minä saatana olen nyt ihan samassa kunnossa kuin siellä uimahalllin edessä niiin et ei tässä ole mitään logiikka. Mitäään anteeksipyyntöä ei tietty ole tullut niiin, sehän olis ollt fufckin kyttien arvovallan laskemista mitä???

OLETTE VÄÄRÄSSÄ MIKSI ON NIIN VAIKEA PYYTÄÄ ANTEEKSI???????????

• Nuggett
        SUOMENSISU kirjoitti:

nO tollasella lain muotoilulla jokainen teko tai tekemättäjättäminen on poliisin hallinnoitavissa. Mut sen tiedän, että lain mukaan poliisilla ei ole oikeutta käytttää väkivaltaa enempää mitä tilanteen selvittäminen vaatii siis vähimmmäismäärän. Ja koska olin jo poistumassa koko paikasta niin mikä ihmeen tilanne nyt sitten edes fuckin on tai oli päällä??? Täällä minä saatana olen nyt ihan samassa kunnossa kuin siellä uimahalllin edessä niiin et ei tässä ole mitään logiikka. Mitäään anteeksipyyntöä ei tietty ole tullut niiin, sehän olis ollt fufckin kyttien arvovallan laskemista mitä???

Itseasiassa se, että olen tässä ja täällä nyt väittelemässä tästä koko showsta, todistaaa sen puolesta että olisin olín oikeassa siellä uimahallin edessä. Olen nyt paljon suuremmassa känniissä nyt kuin siellä. NIIN ET JOS OLIN SIELLÄ VAARALLINEN NIIN SAATANA TULKAA SIT UUDESTAAN VIEMÄÄN NYT PUTKAAN ENTISTÄ SUUREMMALLA SYYLLLÄ

• manoar
        Nuggett kirjoitti:

Itseasiassa se, että olen tässä ja täällä nyt väittelemässä tästä koko showsta, todistaaa sen puolesta että olisin olín oikeassa siellä uimahallin edessä. Olen nyt paljon suuremmassa känniissä nyt kuin siellä. NIIN ET JOS OLIN SIELLÄ VAARALLINEN NIIN SAATANA TULKAA SIT UUDESTAAN VIEMÄÄN NYT PUTKAAN ENTISTÄ SUUREMMALLA SYYLLLÄ

Ja voin lähteä täältä vapaan kansalaisen ominaisuudessa koska vain liikenteeseen.

HAHAHAH FUCKIN ASSHOLES

• noustaan!
        SUOMENSISU kirjoitti:

Olit poistumassa...

Yritä nyt ymmärtää tämä: tilanteesta EI poistuta. Jos poliisi tulee paikalle niin silloin selvitetään häirikön henkilöllisyys ja sillä hyvä. Jos poistut vastoin kieltoa niin sitten poistuminen estetään -senhän taisitkin jo huomata.

Sinä olet häirikkö, siksi sinulta ei pyydellä anteeksi.

"fuckin"... älä nyt enempää nolaa itseäsi.

• Anonyymi
        Nuggett kirjoitti:

Olit vaarallinen. Itsellesi. Kuten seurauksista näkee.

• ????

mennä lääkäriin tarkistuttamaan lääkitys. Sinulla se ei selvästikään ole kohdallaan. Sinusta ei tietenkään humalainen on helkkarin rasittava niin kuin kaikkien muiden kansalaisten mielestä. Mitä ihmettä sinä sitten luulit tapahtuvan, kun menit humalassa uimahalliin. Sitä yleensä saa mitä tilaa.

• Pitäisi retuuttaa enemmän

Mitäpä jos ketjun aloittaja pyytäisi anteeksi käytöstään ja lupaisi parantaa tapansa.

• julle1

kyllä sitä ite kukin joutus poseen jos rupeis ryypis-kelemään josain uima-halissa.
      niin että turha valittaa.
      kantapään kauta sitä aina oppii.

• Anonyymi

Kyllä uimahalliin aina mahtuu muutama humalainen. Ei häiritse uimistani. Hauskaa on.

• Anonyymi

Mitä opimme tästä ?
      Älä mene humalassa uimahalliin.

• Anonyymi

Onpa fuckin itsekäs ja seko aloittaja

• Anonyymi

Olet väärässä, sillä
      "Poliisilla on yksittäisen tehtävän suorittamiseksi oikeus saada jokaiselta heidän henkilöllisyytensä selvittävät tiedot. Toimivallan luova säännös on jätetty suhteellisen avoimeksi ja näin sitä soveltavalle virkamiehelle jää suhteellisen paljon harkintavaltaa. Jos kohdehenkilö kieltäytyy antamasta henkilötietonsa tai antaa ne todennäköisesti virheellisesti saa poliisi ottaa henkilön kiinni. Kiinniotettu voidaan pitää kiinni enintään 24 tuntia kiinniotosta, ellei häntä pidätetä tai vangita."

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4252
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2958
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1229
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      940
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      43
      935
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      763
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      754
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      38
      746
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      107
      699
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      667
    Aihe