Webbisivu.com toimiiko kellään siellä olevat sivut?

ripahalinalle

Eli siis kun en pääse omille sivuilleni vaan menee jonnekkin ihmesivuille..Onko muilla samaa ongelmaa

76

4702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miukuliini.

      Joo, tätä juuri etsin täältä, että tietäskö joku mikä sinne on tullut. Virus ?
      Uskaltaako siihen ilmoitukseen antaa e-mailin ja salasanan.. Ei mun mielestä ollut etukäteen ainakaan mistään uudistuksista tiedoitettu ?

      • ripahalinalle

        joku kumma siinä on..Kyllä minä hölmö jo laitoinkin siihen mut ei se hyväksyny mitään..Ja salasanan olen unohtanut sinne sivuille jo kun se oli tallennettuna sinne..Pitänee odotella ja koittaa jos se aukeis pian.Jos on ylläpitäjillä unohtunut vaikka joku päivitys tms..


      • tainnu unohtua
        ripahalinalle kirjoitti:

        joku kumma siinä on..Kyllä minä hölmö jo laitoinkin siihen mut ei se hyväksyny mitään..Ja salasanan olen unohtanut sinne sivuille jo kun se oli tallennettuna sinne..Pitänee odotella ja koittaa jos se aukeis pian.Jos on ylläpitäjillä unohtunut vaikka joku päivitys tms..

        laskun maksu, kun domaini näytti menneen vanhaksi vuoden vaihteessa.


      • Nimetön
        tainnu unohtua kirjoitti:

        laskun maksu, kun domaini näytti menneen vanhaksi vuoden vaihteessa.

        näin sanoi myös mun tietäväinen tuttavani, että noin on tainnut käydä.
        Olis kiva tietää mikä webbisivun kohtalo, häviskö kaikki tiedot vai vieläkö aikoo maksaa ja jatkaa ...


      • roos

        niin mullakaan se ei päästä webbisivulle!


    • MiNä VaAn...

      Mulla on sama ongelma. Se vaan menee jonnekin ihmeen oudoille sivuille! Ja kiva, kun mulla on siellä kotisivut, ja mun pitäis nyt päästä sinne...

    • abc__jan

      Minun sivutkaan eivät toimi.. harmittaa jos kahden vuoden aikana tehdyt sivut katoavat kuin tuhka tuuleen..

    • aarhg

      Kyllä pikkusen ottaa päähän, kun on pari vuotta sivuja pitänyt ja nyt ne on kadonnut kuin tuhka tuuleen!!
      Ilmeisesti tämä sivujen "ylläpitäjä", vantaalainen nuori mies, ei sitten ole maksanut maksuaan.
      Kiitoksia vain hänelle, tästä lähin en enää luota yhteenkään ilmaissivustoon!!!

    • toimii jälleen!!

      Toimii taas

      • OPI-373hevosrattaat

        Ei toimi. Justiinsa ihan hetki sitten löysin tämän ILMAISEN kotisivu palvelun ja samalla ihastuin ja tarkoitus oli rekisteröityä, mutta kun kaikki kentät olin täyttänyt erittäin huolella, mutta pipariksi meni koko rekisteröityminen. Maksulliset palvelut sitäpaitsi toimii, ilmaiset palvelut ei.


    • Samaongelma

      Joo, sama ongelma. Ku mulla siihen tulee joskus semmonen englanninkielin juttu, ja sit siinä on joku nainen tietokoneella. Tietäänkö kukaa miks?

      • NERO-TYTTÖ 9V

        Kyllä toimii, siinä oli vaan tekninen ongelma, kuten free bokissa, shinyybookissa, freewebsissä, geolla, suntuubilla jne... joka ppäivä, oottepa lapsellisia!

        T, NERO-TYTTÖ 9V


    • no voi kakka

      mulla toimii ihan hyvin osote:
      webbisivu.com sieltä yhteisö ja se kaohoitolat

    • sanku

      Mulla toimii ku mulla on semmonen ku www.webbisivu.com/piskiparkki

    • Niiakki

      Jos sinulla ei toimi Webbisivu.comin sivu,
      vaan se menee esim. virheä/valkotaustaiselle sivulle, kannattaa vain odottaa esim muutama viikko tai päivä. Sillä silloin siellä on huoltokatkos tai muu häikki. Mutta jos
      yrität mennä Webbisivulle ja eteesi tulee
      esim. että "Sivua ei voi näyttää", niin
      vika on silloin joko Webbisivu.comissa tai sivulle pyrkijässä. On myös mahdollista,
      että jos ilma/keli on huono, kaikki netti-
      sivut eivät toimi.

      Tässä pientä ohjeita. Lisää vinkkejä voi
      antaa vastaamalla tähän, tai laittamalla
      sähköpostia minulle osoitteeseen [email protected]

    • webbisivulainen

      Mún kaveriin webbiviu ei aina toimi. Mut yleensä.

    • Ei enää

      Ei enää :D Ennen oli kyllä, nyt toimii :D

    • heppatytöt

      Joo päästään sivuillemme kirjautumaan, mutta emme googlen kautta katsomaan sivujamme eikä ilmeisesti ketään muukaan

      • Hedelmäkori

        Mulla toimii...Joskus on katsoksia,tai ulkoasu pätkii,mutta muuten toimii.Tietääkö kukaan mitään muuta yksinkertaista sivua?


      • ihmettelijä 100
        Hedelmäkori kirjoitti:

        Mulla toimii...Joskus on katsoksia,tai ulkoasu pätkii,mutta muuten toimii.Tietääkö kukaan mitään muuta yksinkertaista sivua?

        mulla myös siellä kotisivut....huono palvelin kaikin puolin...taas ollut piuhat poikki monta päivää....jos ne vielä aukee niin poistan oman sivuston välittömästi.....toi on parempi..www.piirroskuvat.suntuubi.com/


    • jee2

      mulla se ei toimi ollenkaan, vaan herjaa jotain virhettä!

    • ++++++++++++++

      sama ongelma mullakin, olen yrittänyt webbisivu.com sivulle vaan herjaa

      Server Error in '/' Application.
      Tietokanta yhteydessä virhe! Login failed for user 'webbi'. select top(100) * from login order by id desc
      Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

      Exception Details: System.Exception: Tietokanta yhteydessä virhe! Login failed for user 'webbi'. select top(100) * from login order by id desc

      Source Error:

      Line 61: adapter.Fill(result)
      Line 62: Catch ex As Exception
      Line 63: Throw (New Exception("Tietokanta yhteydessä virhe! " & ex.Message & " " & sql))
      Line 64: Finally
      Line 65: myConnection.Close()

      • Lyon....

        tai en tii onko ihme mut ei toimi mullakaan,herjaa vaan!!!


    • my ponies

      minullakaan ei toimi vaan tulee ei ohjelmaa

      • Beerteamvalkeala

      • Beerteamvalkeala
        Beerteamvalkeala kirjoitti:

        menkää erilliselle kirjautumis-sivulle http://www.webbisivu.com/login.aspx

        Pääsihän tuosta kirjautumaan, mutta muokkaus ei sitten onnistunutkaan.


      • jytkis
        Beerteamvalkeala kirjoitti:

        Pääsihän tuosta kirjautumaan, mutta muokkaus ei sitten onnistunutkaan.

        Tietääkö kukaan mistä viasta on kyse tällä hetkellä, ettei hallintasivulle pääse? Mistä löytää ylläpitäjän yhteystiedot vai onko mahdollista että sivumme jäävät ikuisiksi ajoiksi nettiavaruuteen?! Mielestäni olisi ollut asiallista jo tiedottaa viasta ja siitä miten pitkään tässä vielä tulee menemään? Kotisivuja Webbisivu.comissa taisi olla lähemmäksi 900! Meitä on siis useampi joita asia koskettaa!!


      • :)
        jytkis kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mistä viasta on kyse tällä hetkellä, ettei hallintasivulle pääse? Mistä löytää ylläpitäjän yhteystiedot vai onko mahdollista että sivumme jäävät ikuisiksi ajoiksi nettiavaruuteen?! Mielestäni olisi ollut asiallista jo tiedottaa viasta ja siitä miten pitkään tässä vielä tulee menemään? Kotisivuja Webbisivu.comissa taisi olla lähemmäksi 900! Meitä on siis useampi joita asia koskettaa!!

        Mulla on sillee oudosti että laitoin www.webbisivu.com/index, nii se meni jollekki keskeneräselle sivulle


    • lilux

      Ei mullakaan toimi ainakaan etusivu.

    • jannu578

      on tullut

      • jytkis

        Mitä on tullut??


      • Terppatäti
        jytkis kirjoitti:

        Mitä on tullut??

        Tämä alkaa todentotta ottaa päähän. Minullakin on webbarissa vaivalla tehdyt sivut, joille kyllä pääsee vielä googlen kautta (laittaa googleen sivun nimen ja sitä kautta olen onnistunut sinne pääsemään), mutta kun ne on pahasti kesken ja pitäs päästä jatkaa päivittelyä. Pari kaveriakin ois halukkaita tekee sivut sinne mutta ku ei niin ei. Pitikö tässä nyt turvautua suntuubiin? Itse en perusta siitä ollenkaan, webbari on helpompi käyttää.

        Alan huolestua..


    • Zoora

      mä en pääse etusivulle mut outoa on se että pääsen kaikille muille webbisivun sivuille, esim siihen että luo. toivottavasti se alkaa toimimaan pian!

      • sivustaja

        Paska mesta, olokoon. Ei onnistu muokkaukset eikä mitkään enään. Onhan näitä onneksi muita ilmaisia ja suomalaisia jotka toimii.


      • tietäjäinen
        sivustaja kirjoitti:

        Paska mesta, olokoon. Ei onnistu muokkaukset eikä mitkään enään. Onhan näitä onneksi muita ilmaisia ja suomalaisia jotka toimii.

        Vaihtakaa tänne niin toimii. http://kotisivuni.org

        On toiminut mulla katkotta jo pari vuotta ja ylläpito vastaa todella nopeasti jos on kysyttävää. Ainut vika että sielläkin on mainos sivuilla.


    • japak

      Onko muilla serveri taas tukossa,kun ei pääse kirjautuu omille sivuille???
      KIITOS!

      • tyki

        onhan tuo ollu jo useamman viikon. Aika toivotonta..Mitenkä edes poistat omat sivut? Tietoa kellään???


      • japak
        tyki kirjoitti:

        onhan tuo ollu jo useamman viikon. Aika toivotonta..Mitenkä edes poistat omat sivut? Tietoa kellään???

        Voi sen sivun sieltä poistaa,mut odotetaan vielä,jospa se Admin sais nää toimii,vaikka meinaa hermot mennä..Äsken pääsin kirjautuu sisään,mutta kun rupesin muokkaamaan,ja kirjoittaa uusia reissujuttuja,ni tuli vaan söheröä..;(
        Se o kumma,että sinne pääsee kattelee omia sivuja,ja kirjoittaa vkirjaan,mut siihempä se sit jää..
        Saa kattoa,jos haluaa..keskenhän ne viel o,mut jtn..:)
        www.webbisivu.com/japak


      • jytki
        japak kirjoitti:

        Voi sen sivun sieltä poistaa,mut odotetaan vielä,jospa se Admin sais nää toimii,vaikka meinaa hermot mennä..Äsken pääsin kirjautuu sisään,mutta kun rupesin muokkaamaan,ja kirjoittaa uusia reissujuttuja,ni tuli vaan söheröä..;(
        Se o kumma,että sinne pääsee kattelee omia sivuja,ja kirjoittaa vkirjaan,mut siihempä se sit jää..
        Saa kattoa,jos haluaa..keskenhän ne viel o,mut jtn..:)
        www.webbisivu.com/japak

        Siirsin jo omat kotisivuni muualle, mutta miten poistan sivut webbisivu.comista?
        Hienot sivut sulla japak. Itsekin ajokoirien parissa harrastelen.


      • japak
        jytki kirjoitti:

        Siirsin jo omat kotisivuni muualle, mutta miten poistan sivut webbisivu.comista?
        Hienot sivut sulla japak. Itsekin ajokoirien parissa harrastelen.

        Kiitoksia...jytki..:)
        Kokeiles tuolta kautta rumpata ittes sivuilles, jos ja kun pääset sinne omagalleria osioon,ni asetukset...muistaakseni,ni klikkaat sinne,ja sielläpä se tais lukea*poista sivu*..eli-> http://www.webbisivu.com/login.aspx


    • emma

      juu mul on sama juttu en pääse kirjautuu sisään kun menee johonkin error sivulle

      • Ninninnari

        KYLLÄ WEBBISIVU TOIMII! Kirjaudu erilliseltä kirjautumissivulta, luo uusi sivu esim "-", ja kun olet päivittänyt muut sivut, niin sitten poistat "-" sivun ja tadataa - on sivut muokattu.

        Ja korjauksessa kestää, älkää raivotko. Ei tarvi siirtää sivuja muualle.


      • jytki
        Ninninnari kirjoitti:

        KYLLÄ WEBBISIVU TOIMII! Kirjaudu erilliseltä kirjautumissivulta, luo uusi sivu esim "-", ja kun olet päivittänyt muut sivut, niin sitten poistat "-" sivun ja tadataa - on sivut muokattu.

        Ja korjauksessa kestää, älkää raivotko. Ei tarvi siirtää sivuja muualle.

        Myöhäistä minulle tuo neuvo :( Kumma kun tuollaisesta mahdollisuudesta ei ylläpitäjä voinut tiedottaa tai ylipäätänsä tiedottaa mitään.?

        Kiitos neuvosta japak, poistin sivuni. Tein uudet nettisivu.org:iin.


      • japak
        jytki kirjoitti:

        Myöhäistä minulle tuo neuvo :( Kumma kun tuollaisesta mahdollisuudesta ei ylläpitäjä voinut tiedottaa tai ylipäätänsä tiedottaa mitään.?

        Kiitos neuvosta japak, poistin sivuni. Tein uudet nettisivu.org:iin.

        Ahaa..no hö! Jytki...laita linkkis mun sivulle vieraskirjaan,ni voin kurkata,jos sopii!!??
        HYVÄÄ KESÄN JATKOA!!


      • Terppatäti
        Ninninnari kirjoitti:

        KYLLÄ WEBBISIVU TOIMII! Kirjaudu erilliseltä kirjautumissivulta, luo uusi sivu esim "-", ja kun olet päivittänyt muut sivut, niin sitten poistat "-" sivun ja tadataa - on sivut muokattu.

        Ja korjauksessa kestää, älkää raivotko. Ei tarvi siirtää sivuja muualle.

        Neuvo tuli hitusen myöhässä. Itse ehdin siirtää sivut kotisivuni.orgiin.


    • -=-

      juu mul on sama juttu en niinku pääse kirjautuu mun omille sivuille kun menee johonkin error sivulle!!

      • Terppatäti

        En tiedä muista mutta itselläni webbari toimii jälleen. En vaa enää viittii luottaa siihe, koko sivulta meni uskottavuus tämän vian aikana.


      • NirpsNarps
        Terppatäti kirjoitti:

        En tiedä muista mutta itselläni webbari toimii jälleen. En vaa enää viittii luottaa siihe, koko sivulta meni uskottavuus tämän vian aikana.

        Niin, todellakin,
        sivu toimii jälleen.

        Kyllähän se vähän päähän otti, kun ei saanut moneen viikkoon muokattua sivujaan, mutten silti aijo kotisivujeni paikkaa vaihtaa,
        kun ei ne minnekkään ole kadonneet.
        Toivotaan, ettei tämä toistu.


      • japak
        NirpsNarps kirjoitti:

        Niin, todellakin,
        sivu toimii jälleen.

        Kyllähän se vähän päähän otti, kun ei saanut moneen viikkoon muokattua sivujaan, mutten silti aijo kotisivujeni paikkaa vaihtaa,
        kun ei ne minnekkään ole kadonneet.
        Toivotaan, ettei tämä toistu.

        Toimii....jollai tapaa!!!
        Kuvien laitto ei onnistu sivulle..ei ole enää siellä* muokkaa sivua*osiossa sitä lokerikkoa,mihin galleriasta linkitetään kuva!!!??? Etusivullani oli kuvia,mut niitäkin kun yritin muokata,ni ne kuvat näkyivät vain tekstinä..Muilla samaa ongelmaa????


      • japak
        japak kirjoitti:

        Toimii....jollai tapaa!!!
        Kuvien laitto ei onnistu sivulle..ei ole enää siellä* muokkaa sivua*osiossa sitä lokerikkoa,mihin galleriasta linkitetään kuva!!!??? Etusivullani oli kuvia,mut niitäkin kun yritin muokata,ni ne kuvat näkyivät vain tekstinä..Muilla samaa ongelmaa????

        OHO...se vika onkin koneessa,eikä sivustossa nyt!!!


      • NirpsNarps
        NirpsNarps kirjoitti:

        Niin, todellakin,
        sivu toimii jälleen.

        Kyllähän se vähän päähän otti, kun ei saanut moneen viikkoon muokattua sivujaan, mutten silti aijo kotisivujeni paikkaa vaihtaa,
        kun ei ne minnekkään ole kadonneet.
        Toivotaan, ettei tämä toistu.

        Kun yritin mennä omille sivuilleni,
        palvelin sanoi, että sivuja ei ole olemassa tai ne on poistettu.
        Mitä ihmettä?

        Voisiko joku käydä tsekkaamassa www.webbisivu.com/kaipaus
        että toimiiko teillä, onko koneessa vaan jotain vikaa.


      • Paras Vallu
        NirpsNarps kirjoitti:

        Kun yritin mennä omille sivuilleni,
        palvelin sanoi, että sivuja ei ole olemassa tai ne on poistettu.
        Mitä ihmettä?

        Voisiko joku käydä tsekkaamassa www.webbisivu.com/kaipaus
        että toimiiko teillä, onko koneessa vaan jotain vikaa.

        Jonku aikaa sitte tässä heinäkuussa pääsin omille sivuileni mut nyt on joku ongelma niillä taas :D


      • Paras Vallu
        Paras Vallu kirjoitti:

        Jonku aikaa sitte tässä heinäkuussa pääsin omille sivuileni mut nyt on joku ongelma niillä taas :D

        Virheellinen tunnus/salasana.Tietokanta yhteydessä virhe! ERROR [HYT00] [MySQL][ODBC 3.51 Driver]Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)

        tuolaista kysytään kun yrittää kirjautua koittakaa itse kirjautua omille sivuillenne

        etusivulta


      • jytki
        Paras Vallu kirjoitti:

        Virheellinen tunnus/salasana.Tietokanta yhteydessä virhe! ERROR [HYT00] [MySQL][ODBC 3.51 Driver]Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)

        tuolaista kysytään kun yrittää kirjautua koittakaa itse kirjautua omille sivuillenne

        etusivulta

        voi hyvänen aika! Mikä siellä taas mättää? Vaihtakaa hyvät ihmiset kotisivujenne paikkaa. Itse vaihdoin silloin heinäkuun alussa, kun oli monen viikon katkoa. Ei ole tarvinnut katua ja sivut ovat paljon entistä paremmat. Kokeilkaas nettisivu.org:ia.


      • japak
        jytki kirjoitti:

        voi hyvänen aika! Mikä siellä taas mättää? Vaihtakaa hyvät ihmiset kotisivujenne paikkaa. Itse vaihdoin silloin heinäkuun alussa, kun oli monen viikon katkoa. Ei ole tarvinnut katua ja sivut ovat paljon entistä paremmat. Kokeilkaas nettisivu.org:ia.

        Jytki vuan päivittelee...;) ;)
        Kyllä tosiaan taas EI PÄÄSE sivuilleen...Perskule...Mie maltan ootella vielä..;)


      • kilinkalin
        NirpsNarps kirjoitti:

        Kun yritin mennä omille sivuilleni,
        palvelin sanoi, että sivuja ei ole olemassa tai ne on poistettu.
        Mitä ihmettä?

        Voisiko joku käydä tsekkaamassa www.webbisivu.com/kaipaus
        että toimiiko teillä, onko koneessa vaan jotain vikaa.

        Moi
        Kyllä minä ainakin pääsin sivuillesi linkin kautta. Tää nyt on kyllä kk verran myöhässä, tää vastaus. Itselläni kuvagalleria tökkii.


    • Jawe

      Mullakaan ei toimi mikään! Se vaan sanoo että Tietokanta yhteydessä virhe! ERROR [HYT00] [MySQL][ODBC 3.51 Driver]Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)! Apuaa!! Mä en oo päässy päivittämään viiikkooon!!! Valituksia satamaan!!! Apuaa! Osaako kukaan auttaa?!

      • japak

        Nyt taas pääsee....


      • japak
        japak kirjoitti:

        Nyt taas pääsee....

        Nyt ei taas pääse..arghhh....


      • japak
        japak kirjoitti:

        Nyt ei taas pääse..arghhh....

        Aloittelinpa hiljakseen rakentelee toiseen foorumiiin sivujani...;(


      • Terppatäti
        japak kirjoitti:

        Aloittelinpa hiljakseen rakentelee toiseen foorumiiin sivujani...;(

        Älkää enää luottako webbisivuun, jos se kertas kokoajan oikuttelee. Siirtäkää sivunne johonki luotettavampaan paikkaan tai koodatkaa itse tyylikkäät sivut. Itselläni kun alkoi webbisivu toimia, menin ja siirsin sivut kotisivuni.orgiin. Sen jälkeen poistin sivut webbisivusta. Luottamus meni jo kauan sitten.


      • samaamieltä
        Terppatäti kirjoitti:

        Älkää enää luottako webbisivuun, jos se kertas kokoajan oikuttelee. Siirtäkää sivunne johonki luotettavampaan paikkaan tai koodatkaa itse tyylikkäät sivut. Itselläni kun alkoi webbisivu toimia, menin ja siirsin sivut kotisivuni.orgiin. Sen jälkeen poistin sivut webbisivusta. Luottamus meni jo kauan sitten.

        edellinen puhuu asiaa!
        Minäkin edellisen sekoamisen takia vaihdoin freewebsiin sivuni.
        En ole vain vielä saanut poistettua sivujani webbisivuilta, koska se on yhä sekona...
        Kertooko tämä jotain sivujen luotettavuudesta?


      • japak
        samaamieltä kirjoitti:

        edellinen puhuu asiaa!
        Minäkin edellisen sekoamisen takia vaihdoin freewebsiin sivuni.
        En ole vain vielä saanut poistettua sivujani webbisivuilta, koska se on yhä sekona...
        Kertooko tämä jotain sivujen luotettavuudesta?

        Tämmöinen ilmoitus näkyy..*
        Webbisivu muuttaa luotettavampaan palvelin ympäristöön. Samalla koko sivusto tehdään uusiksi. Käyttäjille on tulossa mahtavia uudistuksia, kuten omat teemat. Muutto tapahtuu 17.8 - 21.8. Muuton aikana palvelussa voi olla katkoksia. Kaikki nykyiset sivustot siirretään automaattisesti uuteen järjestelmään.*
        Kysynpähä vaa,minä vuonna!!??
        Omalta sivultani on hävinnyt kuvia,ja välillä taas pelaa!!!???
        Seuraanpa tilannetta.


      • kilinkalin
        japak kirjoitti:

        Tämmöinen ilmoitus näkyy..*
        Webbisivu muuttaa luotettavampaan palvelin ympäristöön. Samalla koko sivusto tehdään uusiksi. Käyttäjille on tulossa mahtavia uudistuksia, kuten omat teemat. Muutto tapahtuu 17.8 - 21.8. Muuton aikana palvelussa voi olla katkoksia. Kaikki nykyiset sivustot siirretään automaattisesti uuteen järjestelmään.*
        Kysynpähä vaa,minä vuonna!!??
        Omalta sivultani on hävinnyt kuvia,ja välillä taas pelaa!!!???
        Seuraanpa tilannetta.

        Sama mulla, kuvia poissa, kuka tietää missä ja saako takasin. Eilen oli 21.8, mutta ainakaa vielä tänäaamuna ei ollu kunnossa, eikä päässy galleriaan kattoo, onko kuvat edes siellä. :((((((


      • timoska
        kilinkalin kirjoitti:

        Sama mulla, kuvia poissa, kuka tietää missä ja saako takasin. Eilen oli 21.8, mutta ainakaa vielä tänäaamuna ei ollu kunnossa, eikä päässy galleriaan kattoo, onko kuvat edes siellä. :((((((

        Omat sivuni ovat olleet kadoksissa jo yli kuukauden. Mahtaakohan ne joskus palautua, vai pitääkö tehdä uudet?
        Kuvia oli yli 20 sivua ja tekstiäkin 8 sivullista.


      • kilinkalin
        timoska kirjoitti:

        Omat sivuni ovat olleet kadoksissa jo yli kuukauden. Mahtaakohan ne joskus palautua, vai pitääkö tehdä uudet?
        Kuvia oli yli 20 sivua ja tekstiäkin 8 sivullista.

        Kuka kertoisi minulle, minne laitan kyselyn kuvistani. Webbisivu pelittää nyt muuten, mutta kaikki kuvat ovat huitsin nevadassa. On aikas iso homma alkaa sama kuva rumba uudestaan. Olen lähettänyt "yhteydenottoon" palautetta ja kyselyitä, mutta toistaiseksi en ole saanut vastauksia. Ihan aikuisten oikeesti, nyt alkaa pikkuhiljaa mättämään...
        Vai oonko vaan niin pönttö, että en tajua???????????????????????????????


      • Neitsykkä
        timoska kirjoitti:

        Omat sivuni ovat olleet kadoksissa jo yli kuukauden. Mahtaakohan ne joskus palautua, vai pitääkö tehdä uudet?
        Kuvia oli yli 20 sivua ja tekstiäkin 8 sivullista.

        Mulla on vanhat kotisivuni webbisivuilla ja haluaisin tehdä sinne linkin uusille sivuilleni. Mutten ole ainakaan kuukauteen sinne päässyt enää kirjautumaan edes. Ärsyttävää.
        Googlen kautta kaikki kamut löytää sinne sivuille vielä vaan.
        Rumannäköiseksikin ko.sivusto mennyt, ei näy kuvia ja oranssi/sinisiä laatikoita jne. En haluaisi ottaa vielä niitä sivuja pois, mut ei se näemmä ole ees mahdollista kun en pääse sinne kirjautumaankaan.
        Mikä hemmetti siinä palvelussa mättää, taas ?


    • joo mut ei haittaa

      joo sama juttu on mut ei haittaa.

      • japak

        Mistähä hel***** toi sivu napautetaan nyt kokonaan pois...mitta täynnä??


      • JenskiC

        Okei eli eilen mun webbisivu viel toimi nyt ei enää. Onko teillä sama ongelma? Kauheen kiva tein sinne tosi hienot sivut. :(


      • kanttari
        JenskiC kirjoitti:

        Okei eli eilen mun webbisivu viel toimi nyt ei enää. Onko teillä sama ongelma? Kauheen kiva tein sinne tosi hienot sivut. :(

        Hei, eilen oli minullakin vaikeuksia aamulla ja mut iltapäivällä pääsin, nyt taas ilmoittaa et sivua ei löydy, harmittaa jos ovat kadonneet,minulla myös oli paljontärkeää tietoa sivuillani voi totta maar jos ne ovat hukkuneet jonnekin.:(((


      • kanttari
        kanttari kirjoitti:

        Hei, eilen oli minullakin vaikeuksia aamulla ja mut iltapäivällä pääsin, nyt taas ilmoittaa et sivua ei löydy, harmittaa jos ovat kadonneet,minulla myös oli paljontärkeää tietoa sivuillani voi totta maar jos ne ovat hukkuneet jonnekin.:(((

        Ei vieläkään löydy sivuja,miten ihmeessä näin voi käydä?? Valtava määrä tietoa ja kuvia meni taivahan tuuliin??
        Oletteko kukaan tehnyt sivuja netti.org:n kautta?? Kannaattaako??


      • entinen-webbisivu
        kanttari kirjoitti:

        Ei vieläkään löydy sivuja,miten ihmeessä näin voi käydä?? Valtava määrä tietoa ja kuvia meni taivahan tuuliin??
        Oletteko kukaan tehnyt sivuja netti.org:n kautta?? Kannaattaako??

        Jos tarkoitat nettisivu.org:ia niin kyllä kannattaa. Mä lopetin webbisivun sivut aikoja sitten ja siirryin käyttämään nettisivu.org:ia ja ei ole tarvinut katua. Sieillä on monta ylläpitäjää ja aina olen saanut apua kun olen kysynyt.


      • JuuJoo
        entinen-webbisivu kirjoitti:

        Jos tarkoitat nettisivu.org:ia niin kyllä kannattaa. Mä lopetin webbisivun sivut aikoja sitten ja siirryin käyttämään nettisivu.org:ia ja ei ole tarvinut katua. Sieillä on monta ylläpitäjää ja aina olen saanut apua kun olen kysynyt.

        Mitä väliä vaikkei toimisi? Kyllä Webbisivu.comilla raskasta on raataa sivustopalveleua.


    • rune hullu

      kyllä se toimii joskus vuosi sitten ei toiminut mutta se toimii nykyään mainiosti
      ja sivutkin tulee googleen noin kuukauden kuluttua

    • eefw

      mul on just sama ongelma

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe