Eli haaveena laittaa kasviakvaario ja sijoituspaikka olisi kylppäri. Mitähän tässä tulee ottaa huomioon. Kaloja tai mitään kotiloa elävämpää en ajatellut akvaan laittaa joten roiskeveden kanssa ei varmaankaan ole niin justiinsa. Onkohan ihan syntyneenä kuopattava ajatus? Mitä tulisi ottaa huomioon?
Millaisia asioita kasviakvaariossa tulee ottaa huomioon verrattaessa kala-akvaarioon? Suodatus? Lämmitys? CO2 vehkeet pitää varmaan laittaa.
Ja sähköasiaa; riittääkö pelkkä keskuksen vikavirtasuojaus tai onko normaaleissa akvaariotarvikkeissa (valaistus yms.) roiskevesisuojausta? Suojaetäisyydet vesipisteeseen on kunnossa mutta roiskuuhan sitä vettä kun suihkussa käy.
Kasviakvaario kph:een
1
443
Vastaukset 1
- fish KING
Sähkö on näkymätöntä ja se on tappavaa kosteuden kanssa yhteen jouduttuaan.
googlaappas tuo otsikko...
Sähköiset laitteet tulee olla roiskevesi tiivitä ja luokiteltuja laitteita, tavalliset akvaario valaisimet näitä eivät ole. Valaisin akvaarioon pudotessaan on turvallisuus riski jota ei pidä koskaan mennä ottamaan pois akvaariosta ennen kuin virta laitteeseen on pois kytketty.
Tollanen löyty .. http://www.fortum.fi/document.asp?path=14020;14028;31772;31773;31781;31792;31899;31935;31936
Sähkölaitteita voi käyttää kosteissa tiloissa, jos pistorasiat ovat suojamaadoitettuja.
Kosteissa tiloissa saa käyttää vain tarkoituksenmukaisia ja ehdottomasti ehjiä sähkölaitteita.
!! Sähkölaitteita ei saa kastella eikä käyttää märkänä !!
Älä laita sähkölaitetta altaan tai ammeen reunalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051334Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 53691
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515- 60501