fortaleza 12.1

temeski

onko muita lähdössä!? mulla 4 kerta fortaan.. huippu paikka

11

1744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketään muuta menossa

      Olet yksin koneessa.

      • temeski

        hah:) toisaalta olis mukavaa olla itestään koneessa.. tarjoilu pelais ainakin:)


    • cumbucoon

      Terve,ollaan menossa siihen naapuriin,niin voisitko antaa vähän vinkkejä Forzan mestoista.Ostospaikkoja ja muita mielenkiintoisia paikkoja,siinähän joku iso vesipuistokin lähellä voisi olla lapsille ja tietysti minulle mukava paikka!!Helmikuussa.

      • mameli

        olette menossa silloin helmikuussa?


      • Cumbucoon
        mameli kirjoitti:

        olette menossa silloin helmikuussa?

        Hei,hotelli kaririin,jos se suinkin valmistuu!Aurinkomatkoilta kyllä sanottiin että silloin valmis,mutta kuka tietää.23 helimikuuta lähtö.


      • mameli
        Cumbucoon kirjoitti:

        Hei,hotelli kaririin,jos se suinkin valmistuu!Aurinkomatkoilta kyllä sanottiin että silloin valmis,mutta kuka tietää.23 helimikuuta lähtö.

        kiitos vastauksesta.Sinne meidänkin pitäisi lähteä helmikuussa,mutta on vain epäilty sen
        Karirin valmistumista siihen mennessä.
        Ollaan luettu tätä palstaa ja siellä kävijät
        ovat kertoneet sen olevan täysin keskeneräinen.
        Ei Aurinkomatkat ole vielä tarjonnut muuta vaihtoehtoa meille.
        Odotellaan nyt vaan.


      • mörkö100
        mameli kirjoitti:

        kiitos vastauksesta.Sinne meidänkin pitäisi lähteä helmikuussa,mutta on vain epäilty sen
        Karirin valmistumista siihen mennessä.
        Ollaan luettu tätä palstaa ja siellä kävijät
        ovat kertoneet sen olevan täysin keskeneräinen.
        Ei Aurinkomatkat ole vielä tarjonnut muuta vaihtoehtoa meille.
        Odotellaan nyt vaan.

        Uskokaa jo ettei hotelli valmistu tälle kaudelle. Hyvä jos ensivuoteen. Kävin 26.12 täysin kesken eräinen.


      • temeski

        mitä ostoksiin tulee.., niin iguatemi-ostoskeskus ihan ok. mercado centralissa taas enemmänkin käsintehtyä tavaraa..itse teen ostokset ydinkeskusta liikkeissä.. ei hirveesti shoppailtavaa ole kyllä fortalezassa.. naisille kyllä.. kenkä ja laukkukauppoja pilvinpimein..beachpark on se vesipuisto. n.20km fortalezasta.. auki vain perjantaisin


      • vesipuisto auki
        temeski kirjoitti:

        mitä ostoksiin tulee.., niin iguatemi-ostoskeskus ihan ok. mercado centralissa taas enemmänkin käsintehtyä tavaraa..itse teen ostokset ydinkeskusta liikkeissä.. ei hirveesti shoppailtavaa ole kyllä fortalezassa.. naisille kyllä.. kenkä ja laukkukauppoja pilvinpimein..beachpark on se vesipuisto. n.20km fortalezasta.. auki vain perjantaisin

        http://www.beachpark.com.br/english/waterPark/ticketsAndDiscounts/ticketsAndDiscounts.asp


      • temeski

      • on auki
        temeski kirjoitti:

        joo,mut viimeks ku oltais käyty.. niin oli kiinni ja sanoivat et vain perjantaisin.. se oli sillon

        muulloinkin kuin perjantaisin. Marraskuussa 08 oli tavallisesti kiinni ke- ja to-päivisin. Kannattaa ehdottomasti mennä sinne arkipäivänä, viikonloppuisin on paljon porukkaa ja liukuihin joutuu jonottamaan. Kannattaa tarkastaa nettisivuilta vielä ennen reissuun lähtöä, miten on auki. Ja liput kannattaa ostaa etukäteen (AM-oppailta tai esim. Iguatemin-ostoskeskuksessa oli puiston oma palvelupiste). Niin ja varatkaa aikaa, lapsien kanssa puistossa aika meni kuin "siivillä".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1404
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1109
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      77
      780
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      721
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe