Raskausviikkoja nyt n. 17 (en tajua mistä kaikki aina ulkoa muistaa tarkan päivänkin - minun pitäisi kaivaa kalenteri esiin). Pari kertaa on nyt käynyt niin, että orgasmin jälkeen kohtu on selkeästi kovettunut muutamaksi minuutiksi. Tätä on tapahtunut sekä yhdynnän, että sooloseksin jälkeen. Onko siitä jotain haittaa ja jos niin mitä? Olo on silloin hieman tukala, mutta siihen ei liity mitään kipuja. Toivottavasti ei ole haittaa, tulee nimittäin piiiiitkä kevät, jos seksi pitää jättää kaikissa muodoissaan väliin...
orgasmi ja vatsan kovettuminen
31
4449
Vastaukset
- åpåpåpå
kohtu supistelee kun saat orgasmin, ei sen kummempaa. kohtu supistelee silloinkin kun et ole raskaana, silloin sitä vaan ei huomaa sen pienen koon vuoksi.
- sellaista se on
Normia on eikä haittaa ellei tule kipuja tai vuotoja.
Raskausviikot on helppo tietää tarkkaan kun muistaa mikä viikonpäivä raskausviikot vaihtuu (se on aina sama päivä- yksinkertaista). Ei mulla mitään kalenteria siis ole, osaa ne muutenkin laskea. - normaalia on!
Ei tule pitkä kevät ;)
- Mä vaan
Vaihda miestä jos tulee kerran tarvetta masturboida huono mies sulla kun ei anna sulle orgasmia :(
Minun mieheni ei jätä minua koskaan ilman orgasmia ja sen vuoksi ei ole mitn tarvetta itseäni räplätä vaan nauttia mieheni antamasta suuseksistä/yhdynnästä.- lml
Voi luoja!!!
Joo en mä ikinä, vaikka kaikki muut!!!
Se että sooloilee, ei TODELLAKAAN tarkoita että olisi tyytymätön seksielämäänsä. Luuletko tosiaan että esim miehesi ei sooloile vaikka usein antaisitkin! hah! - Mies 39
lml kirjoitti:
Voi luoja!!!
Joo en mä ikinä, vaikka kaikki muut!!!
Se että sooloilee, ei TODELLAKAAN tarkoita että olisi tyytymätön seksielämäänsä. Luuletko tosiaan että esim miehesi ei sooloile vaikka usein antaisitkin! hah!Vastaan sulle ettei mun tarvitse runkata koska minulla on nainen joka rakastaa minua ja antaa minulle seksiä juuri niin paljon kuin minä haluan eli miksi sis runkkaisin ???... ei ole mitn tarvetta eli en sitä harrasta joten älä turhaan yleistä että kaikki miehet runkkaa.
Naiset jotka runkkaavat ovat tytymättömiä seksielämäänsä eli olisiko syytä katsoa peiliin vai menikö valinnat pieleen kumppania etsiessä? - lml
Mies 39 kirjoitti:
Vastaan sulle ettei mun tarvitse runkata koska minulla on nainen joka rakastaa minua ja antaa minulle seksiä juuri niin paljon kuin minä haluan eli miksi sis runkkaisin ???... ei ole mitn tarvetta eli en sitä harrasta joten älä turhaan yleistä että kaikki miehet runkkaa.
Naiset jotka runkkaavat ovat tytymättömiä seksielämäänsä eli olisiko syytä katsoa peiliin vai menikö valinnat pieleen kumppania etsiessä?Älä sitten sinäkään yleistä "naiset jotka runkaavat ovat tyytymättömiä seksielämäänsä"!!! Eivät todellakaan kaikki ole.
Eivät kaikki pariskunnat ole aina saman katon alla halujen yllättäessä, monet joutuvat reissaamaan esimerkiksi työn perässä paljon, jolloin eivät ole kotona.
Tarkoitus ei ollut yleistää miehiä, vaan ärsytti sen naisen kommentti ihan asiallisesti esitettyyn kysymykseen. - Nainen 69
lml kirjoitti:
Älä sitten sinäkään yleistä "naiset jotka runkaavat ovat tyytymättömiä seksielämäänsä"!!! Eivät todellakaan kaikki ole.
Eivät kaikki pariskunnat ole aina saman katon alla halujen yllättäessä, monet joutuvat reissaamaan esimerkiksi työn perässä paljon, jolloin eivät ole kotona.
Tarkoitus ei ollut yleistää miehiä, vaan ärsytti sen naisen kommentti ihan asiallisesti esitettyyn kysymykseen.Minun mies on silloin tällöin reissussa, mutta voin kyllä olla ilman orgasmia sen viikon tai kaksi ei mitään ongelmia, koska haluan saada orgasmin miehen kanssa yhdynnässä mielummin kuin itseäni hieroen. Orgasmi aviomiehen kanssa on todella nautittava kokemus ennen kaikkea se samanaikainen orgasmi sitä ei voi sanoin kuvata.
Eivätkö naiset osaa odottaa vai mikä on ongelma? Miksi masturboida, jos taitava mies odottaa kotona? - olla..
Nainen 69 kirjoitti:
Minun mies on silloin tällöin reissussa, mutta voin kyllä olla ilman orgasmia sen viikon tai kaksi ei mitään ongelmia, koska haluan saada orgasmin miehen kanssa yhdynnässä mielummin kuin itseäni hieroen. Orgasmi aviomiehen kanssa on todella nautittava kokemus ennen kaikkea se samanaikainen orgasmi sitä ei voi sanoin kuvata.
Eivätkö naiset osaa odottaa vai mikä on ongelma? Miksi masturboida, jos taitava mies odottaa kotona?teillä, jotka jaksatte näin paljon välittää toisten seksielämästä, olla jonkinlaisia omia ongelmia seksin tai muun asian saralla. Eiköhän masturbointi ja seksielämä ole jokaisen oma asia, eikä sitä tarvitse mitenkään selitellä. Aika lapsellista väitellä kenen seksielämä on jotenkin parempaa kuin toisen...
- Nainen69
olla.. kirjoitti:
teillä, jotka jaksatte näin paljon välittää toisten seksielämästä, olla jonkinlaisia omia ongelmia seksin tai muun asian saralla. Eiköhän masturbointi ja seksielämä ole jokaisen oma asia, eikä sitä tarvitse mitenkään selitellä. Aika lapsellista väitellä kenen seksielämä on jotenkin parempaa kuin toisen...
Miksi väittelet jos ei mitään väliä???
Masturbointi on pikkutyttöjen puuhaa :)
Tosi naiset rakastelevat miesten kanssa ;) - sekin voi olla syy
Mies 39 kirjoitti:
Vastaan sulle ettei mun tarvitse runkata koska minulla on nainen joka rakastaa minua ja antaa minulle seksiä juuri niin paljon kuin minä haluan eli miksi sis runkkaisin ???... ei ole mitn tarvetta eli en sitä harrasta joten älä turhaan yleistä että kaikki miehet runkkaa.
Naiset jotka runkkaavat ovat tytymättömiä seksielämäänsä eli olisiko syytä katsoa peiliin vai menikö valinnat pieleen kumppania etsiessä?Siis mulla ainakin on seksuaalisuus kasvanut raskauden aikana niin paljon että en mä jaksa odottaa miestä töistä!!! Illalla sitten uusiks toki.
- Mies39.
sekin voi olla syy kirjoitti:
Siis mulla ainakin on seksuaalisuus kasvanut raskauden aikana niin paljon että en mä jaksa odottaa miestä töistä!!! Illalla sitten uusiks toki.
Oletko idiootti vai mikä?
Kyllä jokainen nainen osaa odottaa miestään ja antaa hänelle seksuaalista nautintoa.
Minun vaimoni haluaa saada orgasmin vain ja ainoastaan minun kanssa, koska miksi haluaisi räplätä itseään suihkussa, koska saa orgasmin aviomiehen toimesta? niin miksi haluaisi orkun yksin? kertokaa arvon sinkut?
Kyllä kaikki naiset ovat tähän asti olleet tyytyväisiä munaan enemmän kuin dildoon :) Sanoo mies joka antaa orgasmin naiselle kuin naiselle ;)Harva nainen haluaa mielummin orgasmin yksin kuin miehen kanssa :) vai mitä arvon leidit;)? - Nainen67
Mies39. kirjoitti:
Kyllä jokainen nainen osaa odottaa miestään ja antaa hänelle seksuaalista nautintoa.
Minun vaimoni haluaa saada orgasmin vain ja ainoastaan minun kanssa, koska miksi haluaisi räplätä itseään suihkussa, koska saa orgasmin aviomiehen toimesta? niin miksi haluaisi orkun yksin? kertokaa arvon sinkut?
Kyllä kaikki naiset ovat tähän asti olleet tyytyväisiä munaan enemmän kuin dildoon :) Sanoo mies joka antaa orgasmin naiselle kuin naiselle ;)Harva nainen haluaa mielummin orgasmin yksin kuin miehen kanssa :) vai mitä arvon leidit;)?Nämä itsensä hiplaajat ovat vain puutteessa kun oma mies ei anna orkkua ja se on ikävää.....
- tuo äskeinen..
Nainen69 kirjoitti:
Tosi naiset rakastelevat miesten kanssa ;)oli ainoa viesti, jonka olen tähän ketjuun kirjoittanut.
- sooloilu kunniaan
Mies39. kirjoitti:
Kyllä kaikki naiset ovat tähän asti olleet tyytyväisiä munaan enemmän kuin dildoon :) Sanoo mies joka antaa orgasmin naiselle kuin naiselle ;)Harva nainen haluaa mielummin orgasmin yksin kuin miehen kanssa :) vai mitä arvon leidit;)?Mies 39: Miksi haukut raskaana olevaa naista idiootiksi?!?!! SINÄ et todellakaan voi tietää muiden ihmisten haluja, etkä etenkään sitä mitä raskaus tekee naisen hormoneille. On ihan todistettu että raskaus aikana joidenkin naisten "himot" kasvavat. Ja miksi ihmeessä hän ei saisi sooloilla ennen miehensä kotiin tuloa, jos hän on kerran halukas uudestaan miehensäkin kanssa?!! Voihan olla että hänen miehensä on ihan tietoinen asiasta, ja miksi se miestä haitaisi jos hänkin tulee tyydytetyksi...?
Kun odotin esikoistani, oli minulla ihan sama tilanne, eikä miestäni se todellakaan haitannut, päin vastoin oli vaan iloinen että on niin "kuuma" vaimo kotona odottamassa.
Joten eiköhän se ole ihan jokaisen pariskunnan oma asia ja jos sinä ja vaimosi ette sooloilua harrasta, niin se on teidän välinen sopimus. Kaikki pariskunnat eivät ole samanlaisia.
Ja tuo idiootiksi haukkuminen menee TODELLA YLI aikuiselta mieheltä! - Ninnuskali
Nainen67 kirjoitti:
Nämä itsensä hiplaajat ovat vain puutteessa kun oma mies ei anna orkkua ja se on ikävää.....
itse saan orkun joka kerta kun mieheni kanssa sekstaillaan. Mutta en tiedä miksi, tykkään välillä myös sooloilla, sillä oma rauhakin on joskus antoisaa. Ja varsinkin kun tietää milloin mies on tulossa kotiin ja saattaa vaikka päästä "yllättämään", joilloin on myös munarikasta seksiä tulossa. Hah, ja tuollaiset paskan puhujat on aika perseestä jotka väittää kuinka nainen haluaa omistautua miehelleen eikä harrrastaa seksiä ilman häntä.
- bABY.
tuo äskeinen.. kirjoitti:
oli ainoa viesti, jonka olen tähän ketjuun kirjoittanut.
kOSKA ET SAA MIESTÄ
sE ON IKÄVÄÄ MIEHEN KANSSA SEKSI ON IHANAA - Narttu 27
Ninnuskali kirjoitti:
itse saan orkun joka kerta kun mieheni kanssa sekstaillaan. Mutta en tiedä miksi, tykkään välillä myös sooloilla, sillä oma rauhakin on joskus antoisaa. Ja varsinkin kun tietää milloin mies on tulossa kotiin ja saattaa vaikka päästä "yllättämään", joilloin on myös munarikasta seksiä tulossa. Hah, ja tuollaiset paskan puhujat on aika perseestä jotka väittää kuinka nainen haluaa omistautua miehelleen eikä harrrastaa seksiä ilman häntä.
En ole perseestä vaik haluan seksiä vain jA AINOASTAAN MIEHEN kanssa joten nämä itsensä räplääjät olkaa hyvä ja hierokaa klitoristanne kun se tuntuu teistä hyvältä. minä haluan sen vain ja ainoastaan miehen tekemä'nä, koska miehen lämpö ja läheisyys on aivan jtn muutakuin oman klitoriksen räpläys;)
- Mies39
sooloilu kunniaan kirjoitti:
Mies 39: Miksi haukut raskaana olevaa naista idiootiksi?!?!! SINÄ et todellakaan voi tietää muiden ihmisten haluja, etkä etenkään sitä mitä raskaus tekee naisen hormoneille. On ihan todistettu että raskaus aikana joidenkin naisten "himot" kasvavat. Ja miksi ihmeessä hän ei saisi sooloilla ennen miehensä kotiin tuloa, jos hän on kerran halukas uudestaan miehensäkin kanssa?!! Voihan olla että hänen miehensä on ihan tietoinen asiasta, ja miksi se miestä haitaisi jos hänkin tulee tyydytetyksi...?
Kun odotin esikoistani, oli minulla ihan sama tilanne, eikä miestäni se todellakaan haitannut, päin vastoin oli vaan iloinen että on niin "kuuma" vaimo kotona odottamassa.
Joten eiköhän se ole ihan jokaisen pariskunnan oma asia ja jos sinä ja vaimosi ette sooloilua harrasta, niin se on teidän välinen sopimus. Kaikki pariskunnat eivät ole samanlaisia.
Ja tuo idiootiksi haukkuminen menee TODELLA YLI aikuiselta mieheltä!Jos saa seksiä mieheltä niin paljon kuin haluaa?
Miksi ei anna miehelle seksiä jos kerran himot ovat niin kovat?
Jos masturbointi ei vähennä haluja niin miksi sitten pitää masturboida ja taas jos masturbointi vähentää haluja niin miksi masturboida jos mies antaa orgasmin yhdynnässä?
Naiset eivät osaa vastata kysymykseen koska haluavat hieroa omaa klitoristaan mielummin kuin mies nuolee tai rakastelee naista no se on vain yhden naisen mielipide ei muuta ;) Terveisin mies joka haluaa antaa ORGASMIN naiselle joka haluaa sen mielummin kuin omat sormet :) - aloittaja
Meillä oli ainakin joululomalla se tilanne, että vietin yli viikon lomailemassa muualla kun mies oli töissä kotipaikkakunnalla. Mielummin siinä turvaudun oman käden iloihin kuin vieraisiin miehiin. Ja mielestäni sooloseksi kuuluu parisuhteeseenkin. Aina ei halut osu samalle päivälle, vaan toista väsyttää, on kiireitä tai kipeänä.
- sooloilu
Mies39 kirjoitti:
Jos saa seksiä mieheltä niin paljon kuin haluaa?
Miksi ei anna miehelle seksiä jos kerran himot ovat niin kovat?
Jos masturbointi ei vähennä haluja niin miksi sitten pitää masturboida ja taas jos masturbointi vähentää haluja niin miksi masturboida jos mies antaa orgasmin yhdynnässä?
Naiset eivät osaa vastata kysymykseen koska haluavat hieroa omaa klitoristaan mielummin kuin mies nuolee tai rakastelee naista no se on vain yhden naisen mielipide ei muuta ;) Terveisin mies joka haluaa antaa ORGASMIN naiselle joka haluaa sen mielummin kuin omat sormet :)Mies 39:
Olet ilmeisesti joku työtön hyypiö, koska et tunnu tajuavan että aina ei mies ole kotona kun naista voi huvittaa!! Ei kukaan ole väittänyt että mies ei saisi seksiä. Kyllä mies saa seksiä niin paljon kun hän ikinä haluaa, mutta miksi naisen pitäisi olla "puutteessa" se aika kun mies on poissa?
Kyllä nainenkin saa mieheltään niin paljon kun haluaa, kun hän on kotona!!!!
Ja mitä joku 39 vuotias äijä surffailee odottajien sivuilla, jossa naiset normaalisti keskustelevat odotukseen liittyvistä asioista.
Nyt varmaan salaa toivot että joku äiti ottaisi sinuun yhteyttä, kun olethan niin hyvä rakastaja ja kuinka korostatkaan takuu orkkua naisille... voi raasu!! - .......................
sooloilu kirjoitti:
Mies 39:
Olet ilmeisesti joku työtön hyypiö, koska et tunnu tajuavan että aina ei mies ole kotona kun naista voi huvittaa!! Ei kukaan ole väittänyt että mies ei saisi seksiä. Kyllä mies saa seksiä niin paljon kun hän ikinä haluaa, mutta miksi naisen pitäisi olla "puutteessa" se aika kun mies on poissa?
Ja mitä joku 39 vuotias äijä surffailee odottajien sivuilla, jossa naiset normaalisti keskustelevat odotukseen liittyvistä asioista.
Nyt varmaan salaa toivot että joku äiti ottaisi sinuun yhteyttä, kun olethan niin hyvä rakastaja ja kuinka korostatkaan takuu orkkua naisille... voi raasu!!Mies39 on joko nainen, tai sitten luulee olevasa nainen (odottava nainen) :DD itteeni ainakin tää itkeminen itsetyydytyksestä naurattaa, mun mielestä sooloilu silloin tällöin on oikein jees, varsinkin jos mies sattuu olemaan kaukana poissa, tai muuten vaan haluttaa normaalia enemmän. Eikä vaikuta meillä ainakaan normaaliin seksielämäämme.
- oooo
....................... kirjoitti:
Mies39 on joko nainen, tai sitten luulee olevasa nainen (odottava nainen) :DD itteeni ainakin tää itkeminen itsetyydytyksestä naurattaa, mun mielestä sooloilu silloin tällöin on oikein jees, varsinkin jos mies sattuu olemaan kaukana poissa, tai muuten vaan haluttaa normaalia enemmän. Eikä vaikuta meillä ainakaan normaaliin seksielämäämme.
samoin uskon että mies39 on nainen.Tai sit se o mies joka on googlettanut sanaa orgasmi ja eksynyt tälle palstalle muna kädessä,eikä varmana oo vaimoa vieressä!! ;)
- ja pöh...
Nainen69 kirjoitti:
Tosi naiset rakastelevat miesten kanssa ;)On sullakin typeriä yleistyksiä :=) Luulen kuitenkin, että olet kirjoittajana mies. Jos nainen, harvinaisen tyhmä.
- Äippä 10vuotta naimisissa
sooloilu kirjoitti:
Mies 39:
Nyt varmaan salaa toivot että joku äiti ottaisi sinuun yhteyttä, kun olethan niin hyvä rakastaja ja kuinka korostatkaan takuu orkkua naisille... voi raasu!!Voi herranlettas näitä kermaperseitä!
Kyllä mä ainakin voin odottaa tai olla ilman orgasmia viikon tai vaik kaksi jos mies ny reissussa on tai jossain muualla.
Mikäs se sen paremmalta tuntuu ku joskus on vähän puutteessa nyt sitten sen viikon tai kaks ni kyl seksi maistuu sen jälkeen tosi nannalta.
Ps. Eipä ole tarvinnut itseäni tyydytellä viimoseen 10 vuoteen et kyllä tuo ukko on sen puolen hoitanut hienosti. - ....haha
Äippä 10vuotta naimisissa kirjoitti:
Voi herranlettas näitä kermaperseitä!
Kyllä mä ainakin voin odottaa tai olla ilman orgasmia viikon tai vaik kaksi jos mies ny reissussa on tai jossain muualla.
Mikäs se sen paremmalta tuntuu ku joskus on vähän puutteessa nyt sitten sen viikon tai kaks ni kyl seksi maistuu sen jälkeen tosi nannalta.
Ps. Eipä ole tarvinnut itseäni tyydytellä viimoseen 10 vuoteen et kyllä tuo ukko on sen puolen hoitanut hienosti.toivottavasti miehes tuntee samoin hah
- öxldkfjkb
Äippä 10vuotta naimisissa kirjoitti:
Voi herranlettas näitä kermaperseitä!
Ps. Eipä ole tarvinnut itseäni tyydytellä viimoseen 10 vuoteen et kyllä tuo ukko on sen puolen hoitanut hienosti.mie luulen et suurimmalla osalla ei asia oo niin että välttämättä TARVII itteensä tyydyttää, se vaan on muuten vaan kivaa :) omaa aikaa :) mie ainakin tykkään, nykysin kyllä huomattavasti harvemmin, mut välillä sitä "omaa aikaa" vaan tekee ihan hirveesti mieli, niin mikäs sitä sen mukavampaa?
Ja oon ihan varma että mieskin välillä runkkaa, mut ei se sitä sano että meillä olis liian vähäinen tai huono seksielämä, vaan myö osataan nauttii myös ihan "omasta seurastamme"
En ymmärrä miks täällä nyt on tällänen väittely lähteny yhestä maailman luonnollisimmasta asiasta liikkeelle. ihan ku täällä ois liikenteessä jotain raamatun ajan ihmisiä soihtuineen " minut tyydyttää vain oma mieheni, en itse, se on likaista ja saastaista ja saa kädet karvaiseksi!!!" - Yks vaan.
öxldkfjkb kirjoitti:
mie luulen et suurimmalla osalla ei asia oo niin että välttämättä TARVII itteensä tyydyttää, se vaan on muuten vaan kivaa :) omaa aikaa :) mie ainakin tykkään, nykysin kyllä huomattavasti harvemmin, mut välillä sitä "omaa aikaa" vaan tekee ihan hirveesti mieli, niin mikäs sitä sen mukavampaa?
Ja oon ihan varma että mieskin välillä runkkaa, mut ei se sitä sano että meillä olis liian vähäinen tai huono seksielämä, vaan myö osataan nauttii myös ihan "omasta seurastamme"
En ymmärrä miks täällä nyt on tällänen väittely lähteny yhestä maailman luonnollisimmasta asiasta liikkeelle. ihan ku täällä ois liikenteessä jotain raamatun ajan ihmisiä soihtuineen " minut tyydyttää vain oma mieheni, en itse, se on likaista ja saastaista ja saa kädet karvaiseksi!!!"Jos ei koe siihen mitään tarvetta.
Tiedän monia naisia, jotka eivät masturboi ja saavat kyllä orgasmin miehensä kanssa yhdynnässä. - ökdfjh
Yks vaan. kirjoitti:
Jos ei koe siihen mitään tarvetta.
Tiedän monia naisia, jotka eivät masturboi ja saavat kyllä orgasmin miehensä kanssa yhdynnässä.No ei tietenkään oo pakko jos ei taho :D mut jos tykkää siitä touhusta niin sitten. Pointti oli se että masturbointi ei tarkota sitä että mies ei antas orgasmia. Miusta ne on kaks ihan eri asiaa, seksi miehen kanssa, ja seksi itekseen. Vaikka saisin mieheltäni miljoona orgasmia viikossa luultavasti silti silloin tällöin masturboisin, koska se on kivaa.
- raskauslaskuri
niin saat selkeet päivät ja viikot ja lasketun ajan ja kaikki mitatkin vauvasta siihen..ite katon joka pv mis mennään.. ja se on normaalia et supistelee sekstailun jälkeen...
- NAURETTAVAA
En tajuu miten voi taas vääntää näin naurettavan keskustelun asiallisesta kysymyksestä!! Ihme pellejä. Saatanan tekopyhäilijät, joille oikea seksi on vaan seksiä peiton alla pimeässä ja valot kiinni. Yöks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624