Terveppä terve.
Elikkäs ihan ekan haluun sanoo et ei olla mitään oikeit ammattilaisii, jotka tekis elokuvii valkokankaille.
Eli minä (13v tyttö) ja mun kaveri (12v tyttö) etittäs näytteliöitä omiin leffoihin.
Asutaan molemmat Koilis-Helsingissä ja olis kiva jos asuisit Helsingis tai Vantaalla.
Sukupuolella ei oo välii, mut olis hyvä jos olisit 11-14 vuotta.
Osataan molemmat kuvata ja leikata ja molemmil on video kamera. Et leikkaajaa eikä kuvaajaa välttämät tarvita, mut jos joku haluu niin siitä vaan.
Me tälläki hetkel tehään yht leffaa, jossa on paljon tanssii. Ja siihen ehtii viel mukaan jos haluu. Et jos kiinnostaa niin eku sähköpostiin meilii vaan. Mun sähkis on [email protected]
Etsitään näytteliöitä kotitekosiin leffoihin
3
928
Vastaukset
- muuten
totta vai provo...
nykyisin ei enää koskaan tiedä- joku vaa
totta
- papu-lilla
Mä näyttelin yhessä lyhyt elokuvassa jossa tyttö meni taika metsään ja kohtasi siellä muunmuassa peikon ja keijjuja ja haltian olin pääroolissa oon siuntiosta ja voisin haluta tohon mut oon vast 10 täytän 15.12 11
ja siitä etttä asun siuntiossa ette varmaan tiedä edes koko paikkaa mut helsinkimon kyl tos aika lähellä
ja vielä ssitä kyhyt elokuvassa nii sen trailerin tai ennakkovideon voi kattoo netistä googleen taikametsän tyttö ni siellä on kuvia traileri ja ennakko video ja yms
T:Papu-lilla ps toi papu-lilla on mun lempi n nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984