LAUMANVARTIJALEIRI 25.-26.4.09

vasula ry

Vasula ry järjestää viikonloppuleirin 25.-26.4.09

Vasula ry. järjestää laumanvartijakoiraleirin huhtikuussa 2009 Rymättylän Poikossa: http://www.koirataito.net/index.php?id=01-yhteystiedot

Viikonloppuun sisältyy käytännön harjoituksia, luento, yhteislenkki, vapaata seurustelua ja rantasaunalla grillausta. Lisätietoja ohjelmasta ja ilmoittautumiset Vasulan sihteerille: [email protected] tai 040 557 4524

Kouluttaja Kaisa Hilska (os. Koljonen) on kirjoittanut Laumanvartijakoirat-kirjan ja hänen asiakkainaan kursseilla ja yksityisasiakkaina on ollut paljon laumanvartijakoiria.

Hilska opettaa ammattikoulutasolla eläinten ruokintaa, genetiikkaa ja jalostusta sekä anatomiaa, käyttäytymistä ja oppimispsykologiaa. Hän toimii myös jalostusneuvojana. Koulutukseltaan hän on agrologi AMK. Hilskasta voit lukea lisää täältä: http://www.koirataito.net

Hinta koulutusviikonlopusta on Vasulan jäsenille 75e ja ulkopuolisille 80e. Kepot/ketyt 30e, lapset 20e.

Hinta majoituksella Vasulan jäsenille 115e ja muille 120e. Kepot/ketyt 70e, lapset 40e.

Lounaat sisältyvät hintaan, mutta mahdolliset grillieväät ja juomat lauantai-illalle otetaan itse mukaan.

Majoitus tapahtuu Rymättylän saaristomaisemissa sijaitsevan Lomahyppäyksen laadukkaissa mökeissä http://www.poikkea.com/

Osaan mökeistä saa ottaa koiria sisälle. Koirista veloitetaan 10 euron lisämaksu.

Sitovat ilmoittautumiset sekä osallistumismaksut Vasulan tilille: 130430-116991 on suoritettava 15.3.2009 mennessä. Ilmoittautumisesi on sitova, kun maksu näkyy tilillä.

Toivomme mukaan kaiken ikäisiä ja oloisia laumanvartijoita, myös laumanvartijasekoitukset omistajineen ja rotuihin tutustua haluavat ihmiset ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

HTTP://WWW.VASULA.NET

2

355

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasula ry

Sihteerin vanha puhelinnumero on lipsahtanut ilmoitukseen, oikea numero on:

044 996 8244

Vasula ry

• Vasula ry

Hei kaikille!

Ilmoittautumiset tästä eteenpäin meidän ahkeralle Piialle:

[email protected] 044-399 24933

KIITOS!

Vasula ry

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1729
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      473
      1297
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      87
      1154
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1098
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1073
    6. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      42
      1001
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      917
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      695
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      174
      680
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      672
    Aihe