Vasula ry järjestää viikonloppuleirin 25.-26.4.09
Vasula ry. järjestää laumanvartijakoiraleirin huhtikuussa 2009 Rymättylän Poikossa: http://www.koirataito.net/index.php?id=01-yhteystiedot
Viikonloppuun sisältyy käytännön harjoituksia, luento, yhteislenkki, vapaata seurustelua ja rantasaunalla grillausta. Lisätietoja ohjelmasta ja ilmoittautumiset Vasulan sihteerille: [email protected] tai 040 557 4524
Kouluttaja Kaisa Hilska (os. Koljonen) on kirjoittanut Laumanvartijakoirat-kirjan ja hänen asiakkainaan kursseilla ja yksityisasiakkaina on ollut paljon laumanvartijakoiria.
Hilska opettaa ammattikoulutasolla eläinten ruokintaa, genetiikkaa ja jalostusta sekä anatomiaa, käyttäytymistä ja oppimispsykologiaa. Hän toimii myös jalostusneuvojana. Koulutukseltaan hän on agrologi AMK. Hilskasta voit lukea lisää täältä: http://www.koirataito.net
Hinta koulutusviikonlopusta on Vasulan jäsenille 75e ja ulkopuolisille 80e. Kepot/ketyt 30e, lapset 20e.
Hinta majoituksella Vasulan jäsenille 115e ja muille 120e. Kepot/ketyt 70e, lapset 40e.
Lounaat sisältyvät hintaan, mutta mahdolliset grillieväät ja juomat lauantai-illalle otetaan itse mukaan.
Majoitus tapahtuu Rymättylän saaristomaisemissa sijaitsevan Lomahyppäyksen laadukkaissa mökeissä http://www.poikkea.com/
Osaan mökeistä saa ottaa koiria sisälle. Koirista veloitetaan 10 euron lisämaksu.
Sitovat ilmoittautumiset sekä osallistumismaksut Vasulan tilille: 130430-116991 on suoritettava 15.3.2009 mennessä. Ilmoittautumisesi on sitova, kun maksu näkyy tilillä.
Toivomme mukaan kaiken ikäisiä ja oloisia laumanvartijoita, myös laumanvartijasekoitukset omistajineen ja rotuihin tutustua haluavat ihmiset ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!
HTTP://WWW.VASULA.NET
LAUMANVARTIJALEIRI 25.-26.4.09
vasula ry
2
276
Vastaukset
- vasula ry
Sihteerin vanha puhelinnumero on lipsahtanut ilmoitukseen, oikea numero on:
044 996 8244
Vasula ry - Vasula ry
Hei kaikille!
Ilmoittautumiset tästä eteenpäin meidän ahkeralle Piialle:
[email protected] 044-399 24933
KIITOS!
Vasula ry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289