okei. Nyt alkaa kaikki TSH -ficit olla luettu. Kukaan tiedä missä niitä on lisää, tai mihin voi heittää haasteita ja kirjoittaa itse??
aapua......
2
5911
Vastaukset
- jawetus
Hienoa!
Kirjoittamalla ihminen löytää aivan uusia puolia itsestään ja osallistuu Tolkienin hehkuttamaan "alempaan luomiseen".
Suosittelen jyrkästi. Kirjoita mielellään tänne, jos kirjoitelmasi käsittelee Tolkienin maailmaa.
Huomaa, että yksin hyvä kieliasu tai mielenkiintoinen tarina ei riitä. Tolkien-tekstejä tehdessä täytyy tietää mistä kirjoittaa. Mikään ei ole fanien mielestä pahempaa kuin kirjoittaa kaanoniin sopimatonta tekstiä.
Tolkien tekstien tekeminen on 30% kirjoittamista 70% faktojen tarkistamista.
Minä ainakin tunnen itseni kirjoittaessani historioitsijaksi, niin hullulta kuin se tuntuukin.
Tolkientyylin plagiointi ei ole vaikeaa. Professori oli itseasiassa melko kehno kirjoittaja, vaikkakin luonnon kuvaamisessa välillä varsin taitava.
Pyri samaan, äläkä ole ujo. Kirjoittajalla on aina tietty taiteilijan vapaus.
Parasta Tolkien kaanoniin sopivaa tekstiä syntyy kuitenkin, kun ottaa rohkeasti oman tyylin. - herberttt
löytyy parhaimmat:
perseestäsi!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991