olisko kiinnostuneita

ostajia.

tällaisille merkeille. Olen keräillyt joskus mutta nyt joutaisivat pois kun harrastus on päässyt loppumaan.
Tässä kansiosssa olevat merkit olis aloittelijalle hyvä starttipaketti jo valmiina. Jos kiinnostaa niin voin laittaa lisätietoa.
Tässä linkki kuviin, klikkaa kansio auki ja klikkaa suuremmaksi sivuja:
http://picasaweb.google.com/geeemies

4

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noinkuin

kuvien perusteella näyttää siltä, että merkit ovat 1950-1980 luvuilta. Valitettavasti tuonajan merkkejä myydään kiloittain, loistoleimaiset ja muut erikoisuudet poislukien.

• katselin.

kaikki merkit näyttäisivät olevan 1963 tapahtuneen rahanuudistuksen jälkipuolelta eli sen vanhempia en löytänyt. Ehkä postituoreita tubi- ja spr-merkkejä ei nyt kilokaupalla niin kulje, mutta on joukossa paljon tuollaistakin leimattua kilotavaraa, joissa ei ole kaunista kaarileimaa.

• jos myyt
        katselin. kirjoitti:

kaikki merkit näyttäisivät olevan 1963 tapahtuneen rahanuudistuksen jälkipuolelta eli sen vanhempia en löytänyt. Ehkä postituoreita tubi- ja spr-merkkejä ei nyt kilokaupalla niin kulje, mutta on joukossa paljon tuollaistakin leimattua kilotavaraa, joissa ei ole kaunista kaarileimaa.

Systeemi.net´issä, noista vois saada 5-50e, ostajien sattumasta riippuen. Joskus joku lähes massamerkki ei mene kaupaksi parillakaan yrittämällä, kolmannella kerralla 10 sentillä tai nousee 2-3x yli lutteloarvon... Sattuman satoa ?

• alkuper...
        jos myyt kirjoitti:

Systeemi.net´issä, noista vois saada 5-50e, ostajien sattumasta riippuen. Joskus joku lähes massamerkki ei mene kaupaksi parillakaan yrittämällä, kolmannella kerralla 10 sentillä tai nousee 2-3x yli lutteloarvon... Sattuman satoa ?

Merkit ovat tosiaanrahauudistuksen jälkeen kerättyjä tässä kansiossa. Toinen kansio on vanhempia merkkejä joista osan olen jo markkinoinut muutamassa huutokaupassa kohtuullisella hinalla.
        Ko kansiossakin on rahalliselta markka arvoltaan useita satasia kiinni; siinä on aika paljon postituoreita merkkejä leimattujen lisäksi.
        Jätän ehkä ne tonne kaappiin kun ei niistä kuitenkaan saa omiaan pois; tai jos sattuu sopiva sauma niin voin sitten myydä pois,
        Merkkejähän on tarjolla vaikka kuinka ettei niistä pulaa tule, mutta alussa on vaikeaa saada edes jonkinlaista kokoelmaa kasaan; paitsi ostamalla valmiin kokoelman. Kiitos kommenteistanne !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1988
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1390
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      48
      827
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      771
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe