Mikä homeenlaji haisee pistävälle ns. ullakon hajulle?
Entä maakellarimaien pehmeä haju? Kuka tietää?
Homeen haju?
6
1048
Vastaukset
- huiskis3
Ei voi homeitten hajua niin tarkoin määritellä, koska yleensä on useita lajeja samassa paikassa.Sitten kun niistä kaikista tulee ties minkälaisia kaasuja ja ne sekottuvat keskenään,niin lopputulos voi olla melkein mitä vaan.
Mut yleensä pelkkä sädesieni haisee sellaiselle kellarille/vanhalle ullakolle.Mutta minun tietääkseni todella harvoin on vain sitä yhtä lajia.Muita yleisimpiä homeen hajuja on pistävä,makea/imelä ja tunkkainen.- Sweet home
...home ei haise millekään. Ne jotka haisevat ovat pilaantuneet, vettynet, mädät ja lahonneet rakenteet.
- homeen hajun olen
kuullut olevan imelä - omenainen. Se maakellarihaju olisi sädesienestä.
- ei paljon haise
vaan hajoittaessaan orgaanisia aineita,niistä vapautuvat yhdisteet haisevat
- 12345
Homeen haju pistävä, ullakontuoksu, tarttuu vaatteisiin, sitä itse ei huomaa, mutta sivulliset haistavat sen heti, tälläisen asian eteen jouduimme???
Materiaalitutkimus.
Aktinomykeettejä oli pmy/g 4000
Sukumäärityksessä todettiin Cladosporium- suvun hometta ja Penicillium-suvun hometta.
Mikrobisukulaji/ ryhmä on kosteusvaurioon viittaavaa ja mahdollisesti toksiineja tuottava.
(Talossa sairasteltiin . Pois muutto ja kaupanpurku.)Tapaukset talo kohtaisia! Tässä tapauksessa rakennusvirhe ja -70 materiaalit.
Kuntotarkastajalta läpihuutojuttu rahan kerys ilman vastuuta.
KUNTOKARTOITUS TARPEELLINEN!!!!!!!!!!!!
Soita ihmeessä HANNELE RÄMÖLLE, hän osaa varmasti neuvoa ja antaa oikeita ohjeita, jos vähänkin epäilet home asioissa!!!
Katso netistä puh.no, Kirjoita Googleen
Hannele Rämö.
terv. Mervi- parempi-tutkia-
yksityinen vai auttaisiko terv.tarkastaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488