Reumapoli

onks se

vielä toiminnassa aluesairaalassa, vai on kaikki lääkärit kaikonneet teille tietämätömille. oon kuullut, että toiminta sitä sun tätä..

reumaatikko

7

2179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääket.Lis..

..emme pidä siitä niin suurta hälyä. Pian olisi jokainen ,jolla sormi tai varvas vähän vinossa , vaatimassa fysikaalisen hoidon lähetettä, pitkää sairaslomaa ja lopuksi työkyvyttömyyseläkettä.
      Rauman meri-ilma tekee hyvää nivelille. Siihen luotettiin jo muinaisina purjalaiva-aikakausina ja luotetaan nykyjäskin. Ja Buranaa ja Mobilaattia voi aina koettaa, se lievittää jos jotain kipuja on. Sitä mekin sinulle reseptillä kirjoitamme.

• kertoo juuri

sen tason, mitä polin toiminta on.
        ja vielä jos sinä oot lääketieteen lis. niin minä oon Osama Hin Laden. Se siitä uskottavuudesta.

• Lääket.Lis..
        kertoo juuri kirjoitti:

sen tason, mitä polin toiminta on.
        ja vielä jos sinä oot lääketieteen lis. niin minä oon Osama Hin Laden. Se siitä uskottavuudesta.

..harhakuvitelmia. Luulet olevasi Bin Laden. Tuohon vaivaan meillä ei ole lääkettä. Valitettavasti. Neuvonkin sinua kääntymään mielenterveys-yksikkömme puoleen. Varaat vain ajan ja asinatuntijan avustuksella käytte läpi sitä kaikkea mikä ajoi sinut näihin harha-kuvitelmiin. Jos ei hoidossa päästä tuloksiin ja uskot yhä olevasi joku muu kuin työtön sossupummi Rauman kaupungin vuokratalossa, niin psykiatrin kanssa voitte tehdä ihan viikko-ohjelman, eräänlaisen lukujärjestyksen siitä mikä hahmo kuvittelet olevasi minäkin viikonpäivänä. Viikonloput voisivat vaikka olla ihan vaapaavalinnaisia, eli niinkuin fiilispohjalta ohjautuvia.

• se lääketieteen
        Lääket.Lis.. kirjoitti:

..harhakuvitelmia. Luulet olevasi Bin Laden. Tuohon vaivaan meillä ei ole lääkettä. Valitettavasti. Neuvonkin sinua kääntymään mielenterveys-yksikkömme puoleen. Varaat vain ajan ja asinatuntijan avustuksella käytte läpi sitä kaikkea mikä ajoi sinut näihin harha-kuvitelmiin. Jos ei hoidossa päästä tuloksiin ja uskot yhä olevasi joku muu kuin työtön sossupummi Rauman kaupungin vuokratalossa, niin psykiatrin kanssa voitte tehdä ihan viikko-ohjelman, eräänlaisen lukujärjestyksen siitä mikä hahmo kuvittelet olevasi minäkin viikonpäivänä. Viikonloput voisivat vaikka olla ihan vaapaavalinnaisia, eli niinkuin fiilispohjalta ohjautuvia.

lisensiaatti osaa lukea...!!! Kyseessä oli Hin eikä Bin...!! Ottaa päähän nää lukutaidottomat lääkärit. Kaikki on mahdollista Raumalla.

• rxwzrza
        se lääketieteen kirjoitti:

lisensiaatti osaa lukea...!!! Kyseessä oli Hin eikä Bin...!! Ottaa päähän nää lukutaidottomat lääkärit. Kaikki on mahdollista Raumalla.

..tuo Lääket.Lis on kuin se häiriintynyt ketä kirjoittelee jostain kammelasta täällä.

• Lääket.Lis..
        rxwzrza kirjoitti:

..tuo Lääket.Lis on kuin se häiriintynyt ketä kirjoittelee jostain kammelasta täällä.

Joskus tulee talvikalalla käytyä kollegani mökillä. Muutoin en paikkaa tunne sen tarkemmin. Ilokseni olen kuitenkin huomannut, että tällä palstalla siitä tosiaan välillä kirjoitellaan. Tuntuu olevan varsin hyvä yhteishenki siellä vallalla. Sietäisi meidän kaupunkilaisten ottaa oppia heistä.

• Ovinaapuri

Tässä taannoin äänestin poliitikkoa, jolla vähän vinot sormet. Liekö reumaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5440
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2770
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2551
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1914
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      234
      1606
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1231
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1133
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1115
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90