shih tzu!

tosi kiinnostunut

Olemme perheemme kanssa miettineet jo pitkään kääpiökoiran hankintaa. Kaikenlaisia rotuja olemme miettineet ja tällä hetkellä parhaalta tuntuu coton de tulear ja shih tzu. Cottonista tiedämme jo paljon (koska tutuillamme on sellainen), mutta shih tzusta haluaisimme tietää paljon lisää! Rotu esittelyss' sanotaan, Ne ovat mitä mainioimpia ensikoiria pehmeän luonteensa ja helpon koulutettavuutensa ansiosta. Eli nyt haluaisimme kuulla omistajien ja rodusta tiet'vien mielipiteit' ja kokemuksia. Coton de tulearissa houkuttaa my;s se, ettei siit' l'hde karvaa, mutta miten on shih tzulla, l'hteek; paljon
-kiitos vastauksista-

9

5406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme..

shih tzua, jotenkin niitä on vaan tullut aina lisää:) Eli ihana rotu on!
      Ei lähde kovin paljon karvaa,pohjavillaa irtoaa ja sekin on koirakohtaista. Turkki on helppohoitoinen kun sitä hoitaa säännöllisesti. Turkin voi myös pitää lyhyenä, saa leikattua monelle mallille.
      Hyvä luonteinen, meillä on kolme pientä lasta ja hyvin tulevat toimeen keskenään. Halutessaan silti kovapäinen, iso koira pienessä koossa(vai miten se nyt meni:)

• ja meneekö vapaana

hyvin entä onko rodussa tokokoiria tai muussa harrastuksessa?

• mämääämämämämämä
        ja meneekö vapaana kirjoitti:

hyvin entä onko rodussa tokokoiria tai muussa harrastuksessa?

Shih tzua voi pitää vapaana hyvin, koska sillä ei ole metsästys viettiä, ja se on tottelevainen.
        Tokoon rotu sopii myös hyvin : )

• ne on pärjänneet
        mämääämämämämämä kirjoitti:

Shih tzua voi pitää vapaana hyvin, koska sillä ei ole metsästys viettiä, ja se on tottelevainen.
        Tokoon rotu sopii myös hyvin : )

tokokisoissa? Ja onko niitä käytetty jossain muussakin harrastuksissa?

• 3koiraa
        ne on pärjänneet kirjoitti:

tokokisoissa? Ja onko niitä käytetty jossain muussakin harrastuksissa?

ole harrastanut mitään,mutta olen kuulluut että toko ihan ok ja agilitykin sujuu. Suht helppo kouluttaa, vaikka itsepäinen onkin(toki koirakohtaista)
        Käyppä tutustumassa www.kolumbus.fi/shihtzury

• katsoin
        3koiraa kirjoitti:

ole harrastanut mitään,mutta olen kuulluut että toko ihan ok ja agilitykin sujuu. Suht helppo kouluttaa, vaikka itsepäinen onkin(toki koirakohtaista)
        Käyppä tutustumassa www.kolumbus.fi/shihtzury

yhdistyksen sivuja mutten löytänyt tokotuloksia tai agility..

ainoastaan näyttelyvalioita.

Mistä saisin nuo tokopärjäämiset?

• onko varsinaisia
        katsoin kirjoitti:

yhdistyksen sivuja mutten löytänyt tokotuloksia tai agility..

ainoastaan näyttelyvalioita.

Mistä saisin nuo tokopärjäämiset?

tuloksia missään, mutta keskustelua ry:n sivuilla. Eli keskustelu foorumi/koulutus/shih tzu harrastuskoirana.
        Pääasiassa se onkin näyttelykoira, mutta on siitä moneen muuhunkin menoon :)

• täytyypi
        onko varsinaisia kirjoitti:

tuloksia missään, mutta keskustelua ry:n sivuilla. Eli keskustelu foorumi/koulutus/shih tzu harrastuskoirana.
        Pääasiassa se onkin näyttelykoira, mutta on siitä moneen muuhunkin menoon :)

tutkia vielä asiaa :)

• lapsena

Hei! Minulla oli lapsena Shih Tzu -neiti. Rakas ystävä, jota vieläkin muistelen. Toisinaan ylväs ja oman arvonsa tunteva ja toisinaan hyvinkin leikkisä. Turkissa oli tekemistä, ettei mennyt tumppuiseksi. Välillä kynimme karvat kotikonsteilla pois kun meni liian takkuiseksi - tähän joku koirankasvattaja kohta varmaankin kommentoi...
      Jopa isäni itki, kun koiramme jouduttiin lopettamaan (koira oli silloin jo vanha ja sairas).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe