Haussa hyvä hieroja

Sinitaivas

Olen käynyt jo vuosien ajan säännöllisesti hieronnassa tutulla, tosi hyvällä hierojallani, mutta nyt tämä mokoma aikoo muuttaa pois ja jättää näin minut pulaan! Etsisin siis uutta ammattitaitoista, helläkätistä, taitavaa hierojaa. Löytyisikö moista aarretta Espoon seudulta? Olen jo kokeillut useita muita hierojia, mutta pettynyt runnovaan, hätäiseen hoitoon taikka liian kevyeen sivelyyn, josta ei ole apua sitkeään niskä-hartia-selkäkipuun. Siis, jos tunnistat tästä itsesi ammattilaisena tai sitten voisit ehkä suositella jotain hyvää hierojaa, niin ilmoittelepa ihmeessä.

14

5375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikkeavat

      Eli toisen mielipiteellä et pitkälle pötki :(

      Sama käsittely voi tuntua (eri) asiakkaista :
      runnovalta, keveältä sivelyltä, ihanan viivyttelevältä ja kiireettomältä, hätäiseltä jne....


      Eli sinä itse olet (valitettavasti) ainut ja oikea asiantuntija siitä kuka ja millainen hierojasi tulee olla.

    • ehkä sopisi

      Koulutettu hieroja - laatutakuu?
      Kunnan palveluksessa oleva fysioterapeutti hoitaja on kai yleensä koulutettu. Tuo koulutus ei kokemukseni mukaan tee hänestä hyvää terapeuttia saatikka sitten hierojaa.
      Tapauksessani tuo hoitaja vain kiinnitti elektrodit selkääni ja pisti laitteen päälle jonka jälkeen häippäsi viereiseen huoneeseen josta alkoi kuulua sanomalehden sivujen kääntämisääniä. Noin puolen tunnin ”sähköhoidon” jälkeen hän tuli takaisin sammutti koneen ja ”paijasi” hetken selkääni jonka jälkeen varasi seuraavan ajan.
      Kyllä, kävin vielä yhden kerran mutta sitten meninkin jo yksityiselle joka oli koulutettu hieroja. Tällä kertaa hieronta tuntui ja olo oli parempi ja kivut poissa – muutaman päivän. Kaiken kaikkiaan kahdeksan käyntiä a X euroa ja joka kerta parempi olo – muutamaksi päiväksi.
      Sitten olin jo kyllästynyt noihin hierontahoitoihin ja käännyin todella kipeän selkäni kanssa kiropraktikon puoleen. Se oli vähän kovakouraista hoitoa mutta nyt selkä ei kipeytynyt uudestaan vaan kertahoito johonka lopuksi kuului lyhyt hieronta riitti ja pysyin kunnossa neljä kuukautta. Sitten tuli taas yliarvioitua selän kestävyys. Tällä kertaa suoraan kiropraktikolle ja kertahoito riitti taas kerran pitkäksi aikaa.
      Tuon jälkeen olen vielä käynyt yhdessä vaiheessa säännöllisesti shihatsu-hieronnassa puolen vuoden ajan. Sinänsä tuo shihatsu oli hyvä kokemus ja se auttoi kestämään melko rankan työvaiheen fyysiset rasitukset mutta halpaa se ei ollut.
      Vuonna 2005 jäin eläkkeelle. Eräs tuttavani suositteli minulle uudenlaista hierontaa – Tantrahierontaa. Hieroja ei kuulemma ollut koulutettu sanan varsinaisessa merkityksessä mutta tuttavani mielestä tuo hieronta oli parasta mitä hän itse oli milloinkaan kokenut.

      Hoitohuone oli hiljainen ja taustalla soi vaimeasti intialainen musiikki. Pöydällä paloi kynttilöitä joista lähti miellyttävä pehmeä tuoksu.
      Vähän minua yllätti kun tuo hierojanainen käski riisua kaikki vaatteet.
      Ensin makasin vatsallani ja hieroja löysi kuin itsestään kaikki nuo niskani ja selkäni kipeytyneet kohdat. Lyhyet ja melko voimakkaat hieronnat ja kipu oli poissa. Sama toistui alaselän, reisien ja pohkeiden kohdalla. Sitten seurasi se mikä oli minulle täysin uutta. Eräänlaista hellää hyväilyä jonka aikana hän matalalla äänellä kuvaili sitä miten, ja milloin ja mitkä lihakseni rentoutuvat. En osaa sanoa kuinka kauan tuota kesti mutta yhtäkkiä heräsin kun hän kuiskasi että; no niin käänny ympäri.
      Käännyin selälleni ja hieroja peitti alapääni pyyhkeellä. Sitten hän taas kävi läpi kipeät lihakset joita ihmisellä ilmeisesti on paljon enemmän kuin voisi kuvitella. Noita jännittyneitä kohtia on niin päässä kuin käsissä ja jaloissa – ja varsinkin reisien sisäpuolella. Lyhyen melko voimakkaan noiden kipeiden kohtien hieronnan jälkeen hän siirtyi taas tuohon hyväilevään ja rauhoittavaan kosketteluun välillä käyttäen vain käsiään välillä myös käsivarsiaan ja välillä painamalla kehoaan vasten minua.
      Jossain vaiheessa huomasin että, olin vähän turvonnut ja vaikka ei ollut kysymyksessä varsinaista erektiota tunsin itseni vähän vaivautuneeksi. Hieroja rauhoitti minut kertomalla että melkein kaikki miehet kokevat tuon lievän turvotuksen ja että hän tottunut siihen ja että se kuuluu asiaan ja auttaa rentoutumisessa.
      Tuota olotilaa kaiken kaikkiaan voisi ehkä verrata siihen jonka pieni lapsi ilmeisesti kokee kun saa olla äidin tai isän sylissä saunassa – turvallinen, läheinen, rentouttava ja rauhoittava.
      Olen usein kiittänyt tuota tuttavaani. Parasta hierontaa mitä olen elämässäni saanut ja mikä parasta se on varsin pitkävaikutteista.

      Kysyin tietysti mitä hieroja tekee jos miehellä nousee varsinainen erektio. Riippuu siitä mitä mies milloinkin haluaa ja jos haluaa ejakuloida, niin se on kyllä palveluun kuuluvaa mutta seksiä (suu tai yhdyntää) hän ei tarjoa.

      Tantrahierontaa annetaan yleensä mies naiselle tai nainen miehelle mutta joskus myös omalle sukupuolelle.

      • korrektur

        Tantra on ns. rakastavaisten jooga,hengitysharj., hierontaa ja kaikkien aistijen herättäminen taidellisuudella, päämääränä johdataa valoa/energia/orgasmia uudelle tasolle rakastavaisten keskenä. Body to body ja eroottiset hieronnat eivät ole TANTRAA.
        Ihmiskunta on taas kerran niin alussa tutkiessa seksualisuutta, että kaikki eksootiset nimet käy kun sillä myydään. Vaik joku tantrahieroja on saanut jonkun ns. koulutuksen ja paperin jostain, ei tarkoittaa, että kouluttaja olisi mitenkään pätevä. Siihen kylläkin tarvittaan ihmisen energeettistä tiedämysta, anatomia, miehen ja naisen erillaista biologia ja miten ne Taossa yhdistyy kokonnaisuudeksi.
        Olen naishieroja: urh.hieroja, kiinall. lääket.opiskellut.Myöskin käynyt oikealla tantra ns. kurssilla Intiassa. Mainos hieronnasta ja turvehoitokurssista Suomi 24 Torilla.


      • pääasia on
        korrektur kirjoitti:

        Tantra on ns. rakastavaisten jooga,hengitysharj., hierontaa ja kaikkien aistijen herättäminen taidellisuudella, päämääränä johdataa valoa/energia/orgasmia uudelle tasolle rakastavaisten keskenä. Body to body ja eroottiset hieronnat eivät ole TANTRAA.
        Ihmiskunta on taas kerran niin alussa tutkiessa seksualisuutta, että kaikki eksootiset nimet käy kun sillä myydään. Vaik joku tantrahieroja on saanut jonkun ns. koulutuksen ja paperin jostain, ei tarkoittaa, että kouluttaja olisi mitenkään pätevä. Siihen kylläkin tarvittaan ihmisen energeettistä tiedämysta, anatomia, miehen ja naisen erillaista biologia ja miten ne Taossa yhdistyy kokonnaisuudeksi.
        Olen naishieroja: urh.hieroja, kiinall. lääket.opiskellut.Myöskin käynyt oikealla tantra ns. kurssilla Intiassa. Mainos hieronnasta ja turvehoitokurssista Suomi 24 Torilla.

        että se mikä suomessa ja ilmeisesti muissakin länsimaissa kutsutaan tantrahieronnaksi todella toimii eli rentouttaa koko kehon. Omakohtainen kokemukseni oli miellyttävämpi kuin mikään muu hieronta mitä olen koskaan aikaisemmin saanut vaikkei siihen kohdallani liittynyt mitään varsinaista seksiä - läheisyyttä ja eroottinen pohjavire kylläkin.
        Verrattuna noihin lihaskäsittelyihin mitä suomessa koulutetut hierojat tekevät tuo "epäaito" (ylempänä kuvattu)tantrahieronta oli vaikutukseltaan paljon pitempikestoisempi.
        Aitoa tantraa tai ei, minä ainakin suosittelen kaikille - edellyttäen että nuo puitteet ja työtapa on samanlaiset kun tuossa minun kokemassani tantrahieronnassa.


      • kiitollinen

    • Vaativa hierottava

      Kuule...olen juossut niin monilla, etten enää muistakaan löytääkseni minua miellyttävän ja täältä keskustelupalstalta bongasin Terveysklinikka Lihashuoltamon ja päätin yrittää kun sitä kehuttiin. Ihana hoitaja! Mieli piristyi jo hoitajan olemuksen takia...ilonen ja energinen ja todellakin perehtyi minuun, ei mitään kaavamaista rasvanlevittelyhierontaa vaan MINUN HOITOA. Sain todellakin mitä halusin, itseasiassa sain enemmän kuin osasin kuvitellakaan. Ei pelkästään sivellyt rasvoja nähkaan vaan todellakin keskittyi ongelma-alueisiini. Koklaa ihmeessä vaikka Espoossa asutkin, itse asun Nummelassa mutta matka ei haittaa kun sain vihdoinkin sitä mitä tarvitsin.

    • Mazaaz
      • Stumppen

        www.fysioninja.fi


    • fil

      Tuuhan kokeilemaan 041 4590064

    • tyytyväinen liikkuja

      Hyvä uusi paikka Ruoholahdessa, etenkin jos myös erilaiset liikuntapalvelut kiinnostavat saman katon alla... Oli todella tehokasta ja laadukasta hoitoa. www.kuntovayla.com

      • Muka luulosairas!!!!

        Ei voi mitään", sanoi lääkäri, mutta..
        ..ilman muuta voi, sain vastaukseksi Tuijalta tutkittuaan minut, siellä ei hoideta kaavojen mukaan vaan hän itse sanoi, että ainut kaava ja se on aina erilainen koska jokainen ihminen on erilainen on asiakkaan keho, se kertoo kun ihmistä osaa katsoa missä mennään ja katsoi ja tarkasteli minua jonka jälkeen luetteli paikkoja jotka minulla on ongelmana, ja niinhän niissä sitä on / olikin, päävaivan olin jo itse kertonut puhelimessa kun ajan tilasin, muista en puhunut eli todella asiantuntija hoitaja, kertoi miksi minulla oli tämä päävaivani johon "ei voi mitään"-hiton lääkäri oli sanonut minulle, toinen sanoi, että vaivani on korvien välissä!!! Eli päävaivani miksi varasin Lihashuoltamosta ajan (liittyi työasentooni) siihen sain kotihoito-ohjeet joita noudattamalla pysyn kunnossa eikä ole käsiä enää särkenyt aallottain välillä oikeata välillä vasenta, ei ole leuanseutuun ilmestynyttä ihmekipua, ei humise päässsä, ei huimaa eikä tarvinnut käydä kuin kerran hoidossa ni johan oireet helpottivat, saman tien, toisen kerran jälkeen ei ollut jäjellä enää muuta kuin aiemmin Tuijan minulle luettelemat paikat jotka käyn nyt hoidattamassa pois. Itse tehtävät kotihoito-ohjeet (tietyt täsmävenytykset ja täsmävahvistusliikkeet jotka sain heti ensimmäisen hoidon lisäksi tulevat pitämään "ei voi mitään"-vaivani poissa. Ihana ihminen, suorastaan g.u.r.u, suosittelen vilpittömästi.


      • Hanajima
        Muka luulosairas!!!! kirjoitti:

        Ei voi mitään", sanoi lääkäri, mutta..
        ..ilman muuta voi, sain vastaukseksi Tuijalta tutkittuaan minut, siellä ei hoideta kaavojen mukaan vaan hän itse sanoi, että ainut kaava ja se on aina erilainen koska jokainen ihminen on erilainen on asiakkaan keho, se kertoo kun ihmistä osaa katsoa missä mennään ja katsoi ja tarkasteli minua jonka jälkeen luetteli paikkoja jotka minulla on ongelmana, ja niinhän niissä sitä on / olikin, päävaivan olin jo itse kertonut puhelimessa kun ajan tilasin, muista en puhunut eli todella asiantuntija hoitaja, kertoi miksi minulla oli tämä päävaivani johon "ei voi mitään"-hiton lääkäri oli sanonut minulle, toinen sanoi, että vaivani on korvien välissä!!! Eli päävaivani miksi varasin Lihashuoltamosta ajan (liittyi työasentooni) siihen sain kotihoito-ohjeet joita noudattamalla pysyn kunnossa eikä ole käsiä enää särkenyt aallottain välillä oikeata välillä vasenta, ei ole leuanseutuun ilmestynyttä ihmekipua, ei humise päässsä, ei huimaa eikä tarvinnut käydä kuin kerran hoidossa ni johan oireet helpottivat, saman tien, toisen kerran jälkeen ei ollut jäjellä enää muuta kuin aiemmin Tuijan minulle luettelemat paikat jotka käyn nyt hoidattamassa pois. Itse tehtävät kotihoito-ohjeet (tietyt täsmävenytykset ja täsmävahvistusliikkeet jotka sain heti ensimmäisen hoidon lisäksi tulevat pitämään "ei voi mitään"-vaivani poissa. Ihana ihminen, suorastaan g.u.r.u, suosittelen vilpittömästi.

        Juuri tänään kävin täällä ja aijaijai kun oli hyvä hieronta. Olen aikaisemmin käynyt muutamalla, mutta tätä ei kyllä voi verratakaan niihin. Ainoa kerta, kun hieronnassa oikeasti tuntui siltä, että jokin solmu aukesi. Monikin solmu.

        Yleensä hieronnat ovat olleet rentouttavia, tässä oli turha edes kuvitella rentoutuvansa, mutta tää oli tehokas. Suosittelen. Sitä paitsi Tuija on mukava.


    • fil

      soitappa 0414590064

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2873
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      261
      1206
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1201
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      983
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      46
      875
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      858
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      769
    Aihe