Tavallisesti herään arkiaamuisin klo 05.30 aamutouhuun ja työmaalleni menoon kellon soidessa. Vaimo jää nukkumaan vielä ja herää klo 07.15 omalle työmaalleen.
Viikonloppuisin saamme nukkua vaikkapa pitkäänkin. Herään "kuselle" luonnostaan ilman kellon soittoa klo 5.30. Käyn sitten vessassa. Mielessä siinä samalla pyörii AAMULÄMPÖINEN HYVÄNTUOKSUINEN NAINEN ja se mitä tämä miehelleen voi kiireettömänä lauantai-aamuna suoda. Oi oi.
MUTTA; On alkanut olemaan viikonloppuisin tapana tämä: Kun hiivin varovasti makuuhuoneeseen takaisin vessasta klo 05.35, istuu vaimo sängyn reunalla ja pomppaa ylös kietaisten alastoman vartalonsa ympärille aamutakin. Samalla hän POISTUU HUONEESTA vetäen oven kiinni perässään. Eikä tule enään takaisin.
Rupeeko tämä olemaan tästä lähtien tätä menoa? Olen 54 ja vaimo 49. Meillä on 2 muualla asuvaa aikuista lasta. Olemme terveitä ja hyväkuntoisia.
Tuntuu kovin raastavalta tämä tämmöinen "saamaton" tulevaisuus. On kait pakko tehdä joku ratkaisu sietämättömään tilanteeseen. Suoraan sanoen minun pitää hankkia itselleni ilmainen taikka rahalla antava rakastajatar. Voisikohan tästä kertoa sitten vaimolleen?
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja miten ne ovat ratkenneet? Kylmeneekö tämän ikäinen nainen jo lopullisesti? Onko se peruuttamatonta? Auttaako joku hormoni- tai muu hoito?
Kiitos jos vastaatte ja otatte osaa. Kohtalo on tosi kova ja epämiellyttävä.
Raastaa. Mitä teen?
45
2500
Vastaukset
- tullut mieleesi
puhua asiasta vaimosi kanssa?
- ihmettelen kovast bal
MNikset pissaa lavuaariin?
niin tosimiehet tekkee,. ei ne
vessaan
asti vaivaudu- tai hän on
lopen kyllästynyt yksitotiseen seksiin.
Käytä mielikuvitustasi! - mitään
tai hän on kirjoitti:
lopen kyllästynyt yksitotiseen seksiin.
Käytä mielikuvitustasi!riippuu yksilöstä.
- vaan lisää
mitään kirjoitti:
riippuu yksilöstä.
Ei ne ongelmat muille puhumalla ratkea, kyllä se vaimo on siinä avainasemassa.
- aamurakastelu on
viiden minuutin pikapano, ilman esileikkiä, en
lainkaan ihmettele että ei kiinnosta.
Jos et muutenkaan huomioi vaimoasi, en lainkaan
ihmettele että ei kiinnosta. Miten on ? - rakastunut...N
vaikka niin että aamutoimien ja kahvin jälkeen menisitte uudelleen sänkyyn, ihan vaan muuten rauhassa lepäilemään, lukemaan. En minä ainakaan malta kauan olla omalla puolellani kun jo käsi hamuaa toista. Siitä se lähtee sitten ihan ..vauhdilla, kunnon suutelua ja niin..
Naisella kestää hiukan kauemmin herätä näihin, minulla ainakin. Harvoin onnistuu ihan vaan just herättyä jos toinen on heti kimpussa.
Ollaan kuitenkin uusiopari, aika tuore, mutta ei nuo fyysiset reaktiot poikkea varmaan tavanomaisesta vaikka olisi kuinka rakkauden huumassa.
Ei vanhempikaan nainen kylmene lopullisesti, päinvastoin, jos on rakastava kumppani, hellä ja kiihkeä :)- laiha nainen
Olet oikeassa. Ei kylmene vanhempikaan nainen.
Kylmenee siinä tapauksessa, jos mies huomauttelee
rypyistä tai kuihtuneista rinnoista ja kehuu
muita kukkeampia tyyliin..." voi, jos sinä olisit
sellainen, voi jospa olisit tällainen etkä
koskaan vanhenisi ". Missäpä niitä rakastavia ja
helliä kumppaneita on, ei missään.
Nuorta kaikki kaipaavat, vanhat joutavat pois. - missäpä niitä helliä olisi
laiha nainen kirjoitti:
Olet oikeassa. Ei kylmene vanhempikaan nainen.
Kylmenee siinä tapauksessa, jos mies huomauttelee
rypyistä tai kuihtuneista rinnoista ja kehuu
muita kukkeampia tyyliin..." voi, jos sinä olisit
sellainen, voi jospa olisit tällainen etkä
koskaan vanhenisi ". Missäpä niitä rakastavia ja
helliä kumppaneita on, ei missään.
Nuorta kaikki kaipaavat, vanhat joutavat pois.Kyllä minullekin kelpaisi :) Jotka antaisivat hellyyttä vanhemmallekin naiselle. Eivät vaatisi yksipuolisesti.
- rakastunut.N
missäpä niitä helliä olisi kirjoitti:
Kyllä minullekin kelpaisi :) Jotka antaisivat hellyyttä vanhemmallekin naiselle. Eivät vaatisi yksipuolisesti.
treffeiltä löysin :) Harvinaisia ovat mutta kun kohdalle osuu, on halu pitää hyvänä.
- rakastunut..N
rakastunut.N kirjoitti:
treffeiltä löysin :) Harvinaisia ovat mutta kun kohdalle osuu, on halu pitää hyvänä.
olen jopa vanhempi kuin hän. Kehuja on sadellut.
- missäpä niitä helliä olisi
rakastunut..N kirjoitti:
olen jopa vanhempi kuin hän. Kehuja on sadellut.
Se vaatii jo "työtä".
Käväsin siellä osastolla ja sain ihan hirveesti viestejä :) Äkkiä karkuun... - rakastunut..N
missäpä niitä helliä olisi kirjoitti:
Se vaatii jo "työtä".
Käväsin siellä osastolla ja sain ihan hirveesti viestejä :) Äkkiä karkuun...työtä ja aikaa vaati. Kuukausia lähes online :) Paljon hukkaviestejä joo. Tavata en ehtiny kuin yhden sitä ennen.
Täytyy olla silmää, intuitiota ja ripaus hyvää tuuria sekä oikea ajoitus. Se on taitolaji sekin. Ei piä vähästä lannistua.
Aina vaan nuorensin ikäluokkaa vuodella kerrallaan :))
En mie ennää siellä ossais toimiakaan varmaan, uudistuksia mitä lie. Bonuspisteitä profeista sun muuta. - missäpä niitä helliä olisi
rakastunut..N kirjoitti:
työtä ja aikaa vaati. Kuukausia lähes online :) Paljon hukkaviestejä joo. Tavata en ehtiny kuin yhden sitä ennen.
Täytyy olla silmää, intuitiota ja ripaus hyvää tuuria sekä oikea ajoitus. Se on taitolaji sekin. Ei piä vähästä lannistua.
Aina vaan nuorensin ikäluokkaa vuodella kerrallaan :))
En mie ennää siellä ossais toimiakaan varmaan, uudistuksia mitä lie. Bonuspisteitä profeista sun muuta.Noinhan se menee. Ihastuin heti kättelyssä ja luulin sen olevan virhe. En osannut odottaa sellaista. Minun tuurilla saan ensin toipua järkytyksestä ja jossain vaiheessa roikun siellä varmaan vuosikausia löytämättä enää ketään.
Tapasin pari ja huomasin kyllä, että jos ei tule toimeen jonkun kanssa, sekin selviää hetkessä. Tyyppi saattaa vaikuttaa ihan kivalta kirjoituksen perusteella tai puhelimessa, mutta ei enää kohdatessa. Sitten voi käydä päinvastoinkin. Molemmat vaihtoehdot ehdin kohdata lyhyessä ajassa.
Ymmärrän tuon ikäluokan nuorenemisenkin.
Viisi vuotta sitten kokonaan pois!
- nimmarikin
voisi vaihtua,jos jatkaisit....
- tosi tylsältä
joka lauantai kello 5.35 pano.
Seksissä pitää olla vaihtelua, siinä pitää käyttää mielikuvitusta.
Mulle tulis kammo tollaseen mieheen.
Teillä lapset poissa kotoa eli mahdollisuuksia vaikka minkälaiseen yhdessäoloon.
Nainen paranee vanhetessaan mutta miehenkin pitää tehdä suhteen eteen jotain, ei vain odottaa että vaimo on jalat levällään klo. silloin ja sinä päivänä.
HUH HUH ja uudestann HUH HUH. - lauseessasi
se kaikki mitä hän voi miehelleen suoda.
Mietipä sitä, jospa se on villakoiran ydin.
Koeta murtaa kaava.
Hän on mitä ilmeisemmin hereillä ennen sinua.
Halaaa häntä ennen vessaan menoa, sano keittäväsi kahvit, t o i v o ääneen että voisitte vielä köllötellä, haluaisihan niin kovin p i t ä ä h ä n t ä hyvänä, sylissäsi kiireettömän hetken.
Kunpa olisikin yksi resepti.
Saadessaan peilata itseään muihin avautuu mahdollisuus nähdä itsemme toisen silmiin.
Siksi tarinat elämästä ovat tärkeitä, jonkun ulkopuolisen näkemys tai kokemus voi toimia kaikupohjana.
Vain kahdenkeskinen keskustelu auttaa aukaisemaan solmut: toiveet, odotukset, pettymykset. - Rocellii
tylsiä
;/- 5min
Olisin ikionnellinen jos minulla olisi lauantaisinkaan edes 5min pano,enkä pitäisi sitä edes pikasellaisena.
Mies muutti puolivuotta sitte omaan huoneeseen ja ei ole tarvinnut mitään sen jälkeen.
Kattoo yöt telkkua ja nukkuu päivät,kun on eläkkeellä .
Aion hankkia itselleni rakastajan kunhan kerkiän ja löydän sellaisen,jolle pelkkä seksi riittää.
Miksi kärsisin puutteesta,kun eihän miehenikään kärsi.On kuulemma nainut tarpeeksi . - Rocellii
5min kirjoitti:
Olisin ikionnellinen jos minulla olisi lauantaisinkaan edes 5min pano,enkä pitäisi sitä edes pikasellaisena.
Mies muutti puolivuotta sitte omaan huoneeseen ja ei ole tarvinnut mitään sen jälkeen.
Kattoo yöt telkkua ja nukkuu päivät,kun on eläkkeellä .
Aion hankkia itselleni rakastajan kunhan kerkiän ja löydän sellaisen,jolle pelkkä seksi riittää.
Miksi kärsisin puutteesta,kun eihän miehenikään kärsi.On kuulemma nainut tarpeeksi .mitä rakastelemista.....se 5 min homma on ?
( naisen kannalta ) - HTZA
Rocellii kirjoitti:
mitä rakastelemista.....se 5 min homma on ?
( naisen kannalta )tiskivesi jäähtymään.
Perhe ennen kaikkea. - ent.tehtaantyttö
HTZA kirjoitti:
tiskivesi jäähtymään.
Perhe ennen kaikkea...tiskikoneen voi ladata illalla valmiiksi..sit vaan aamulla nopeesti käy koneen nappia painamassa ja sit taas nopeesti...
t.friidu
- Heikunkeikku
..käy kaikki muut ajat rakastelulle, paitsi ei silloin, kun herään aamulla. Onneksi mulla ei ole ollut sellaista miestä, joka olisi rynnännyt kimppuun.
Aamulla voi tietysti mennä uudestaan sänkyyn, kun on kunnolla herännyt ja puolin ja toisin on ollut pikkasen kauniita sanoja, silmäniskuja, pusuja, taputteluita ym. ihania juttuja :) Tai päivällä tai iltapäivällä tai illan suussa tai illalla tai yöllä.
Sitäpaitsi, vaikka olisin kuinka aamulämpöinen ja hyväntuoksuinen, niin kukaan ei uskaltaisi tuikata kepillä jellonaa. Karjaisu olisi korvia huumaava. Tunnin kuluttua sitten jo kehrään.- HTZA
teillä on, siis, koira?
- Heikunkeikku
HTZA kirjoitti:
teillä on, siis, koira?
...ole nykyaamuisin miestä eikä koiraa, joita pusuttelisin. Itse itseäni päähän taputtelen ja tönin itseni aamun askareisiin. Lörpöttelyt lörpöttelen tänne palstalle, sulosanoja kääntelen.
Tarvittaessa karjun. Ettei totuus unohtuisi. - suvenkorento*
...miten käyvätkään ajatuksemme yksiin.
Tuolle aloittajalle tekisi mieleni sanoa, että aika itsekkäästi hän ajattelee. Jos vaimo herää arkisin klo 7.15, hän vapaapäivien aamuna nukkuisi kenties mielellään hieman pidempään.
Jos hän on tullut muutaman kerran herätetyksi kesken sikeimpien unien, enpä tippaakaan ihmettele tuota reaktiota. Minä löisin lekalla!
Jos hän oikeasti rakastaisi vaimoaan, hänellä on tasan kaksi mahdollisuutta. Hiipiä hiljaa takaisin sänkyyn ja jatkaa kiltisti unia siihen asti, kun vaimokin herää. Tai sitten nousta ylös jos ei kerran nukuta, hakea aamun lehti, keittää kahvi ja lukea se lehti, sitten hipsutella vaimon viereen, silleen hellästi herätellen, aamukahvilta tuoksuen. Voisi olla vastaanotto toisenlainen.
Tai sitten hän on yksinkertaisesti kyllästynyt sinuun ja tapaasi rakastella häntä. Keskustelemallahan se sitten selviää, onko mitään enää tehtävissä.
Ällötävät nämä nickivarkaat, surkealla mielikuvituksella varustetut hölmöt, joku on varastanut nickini, piti lisätä tähti...#&XZle..... - ent.tehtaantyttö
Heikunkeikku kirjoitti:
...ole nykyaamuisin miestä eikä koiraa, joita pusuttelisin. Itse itseäni päähän taputtelen ja tönin itseni aamun askareisiin. Lörpöttelyt lörpöttelen tänne palstalle, sulosanoja kääntelen.
Tarvittaessa karjun. Ettei totuus unohtuisi...pusuttelusta, rapsutuksista, halaamisesta..? Olenko minä ymmärtänyt kaiken taas ihan väärin? Mitäh!
t.friidu
Essolla on usein pohdittu tätä aamu-äreiden vaimojen problematiikkaa, joten meillä on selvät toimintaohjeen homman varalta. Ongelmasi johtuu siitä, että Sinulla on aivan väärä työjärjestys.
Jos vaimosi on aamu-äreä, niin silloin Sinun täytyy osoittaa miehisyyttäsi ennen vessassakäyntiä. Ennen vaimosi heräämistä teet vain tempun salaa ja mahdollisimman huomaamattomasti, jolloin erimielisyyttä ei pääse lainkaan syntymään.
Kokeneimmat essolaiset osaavat toimia aamuisin niin huomaamattomasti, että vaimo ei lainkaan herää. Juuri tämä huomaamaton käyttäytymisemme onkin taannut sen, että meillä kaikilla avio-onni kukoistaa. Essolla siis opitaan kaikki onnellisuuden salat.- Heikunkeikku
Tämä sun viestisi kyllä pisti huuleni kaarelle. Ylöspäin. Oikein hyvä idea :) Mun kohdalla olisi huomattavasti järkevämpää hoitaa hommat pois kuleksimasta mainitsemallasi tavalla. Olisi suorastaan Hulluutta herättää minut, sen verran aamu-äreä olen :)
Jaa, tosta tulikin mieleen, hmmmmmmmmm.... olisko....voisko...olikohan niin.....
Mieheni oli aina aamuisin mitä hyväntuulisin.....hmmmm..... ettei Vaan olis touhuillut aamuisin salaa jotakin... Heikunkeikku kirjoitti:
Tämä sun viestisi kyllä pisti huuleni kaarelle. Ylöspäin. Oikein hyvä idea :) Mun kohdalla olisi huomattavasti järkevämpää hoitaa hommat pois kuleksimasta mainitsemallasi tavalla. Olisi suorastaan Hulluutta herättää minut, sen verran aamu-äreä olen :)
Jaa, tosta tulikin mieleen, hmmmmmmmmm.... olisko....voisko...olikohan niin.....
Mieheni oli aina aamuisin mitä hyväntuulisin.....hmmmm..... ettei Vaan olis touhuillut aamuisin salaa jotakin...Tämä essolaisten toimintaohje on vanha kansanviisaus, joten on aivan mahdollista, että miehesi on sen aikoinaan kuullut vanhoilta viisailta miehiltä. Teidänkin perheessä tämä perinteinen toimintatapa lisäsi siis perheonnea.
- niim pal
Yleismies kirjoitti:
Tämä essolaisten toimintaohje on vanha kansanviisaus, joten on aivan mahdollista, että miehesi on sen aikoinaan kuullut vanhoilta viisailta miehiltä. Teidänkin perheessä tämä perinteinen toimintatapa lisäsi siis perheonnea.
Nämä navan alapuoliset aiheet kiinnostavat
yhä edelleen 50 ihmisiä, aivan kuin erotiikan
ensiaskeleiden aikaan. Jos joku houkkenee
aloittamaan jonkun syvällisen, vakavamman keskustelun, heti
saa tosikon maineen. Kyl mää kauhjast ihmettelen
ja kyl naurutta kans. Heh hih hihheliheh !! - ent.tehtaantyttö
..taitaapa tuo yleismies nyt asiaa puhua...Essolaiset kun tämänkin asian todella tietävätkin...kokemusta, kokemusta...
t.friidu
- aatellu
puhua asiasta pitkään ja syvällisesti vaimosi Kanssa?
Jospa hänen käytökselleen on olemassa jokin järkevä syy, jota sinä et tiedä, tai et ole tullut ajatelleeksi?
Älä ihan vielä heti hanki rakastajatarta, jos se ei ole perimmäinen haaveesi, vaan puhu, puhu ja vielä kerran puhu pitkään ja hartaasti asiasta, ei asian vierestä. - aloittaja
Kiitos vaan neuvoista. Vähän turhia olivat. En nyt sentäs oo tumpelo vaatteissa enkä niitä ilman.
Kaikkee oon kokeillu. Puhumista, pussaamista, kehumista, kahvinkeittoo, teenkeittoo, viiniä, suklaatia, pikku paketteja, kukkia, kynttilänvaloa, hellää seksiä, kovaa seksiä, hiljaa, hyvin,kauan ja vaihdellen asentoja.
Pronssilasipeilitkin pistin sängynpäätyyn mutten kattoon sentäs. Eipä ollu ihmeempää tehoa niilläkään.
Nousen tästä kuopasta vielä...- aloittaja
..että kovin on ykskantasia ohjeita ja luuloja meikämannen yksoikosesta lauantaiaamupanosta alkaen klo 05.35. Ei se nyt sillain sentäs mene!
Väitetään jopa, että herättelen hänet unestaan. Ei ole se tarkoitus, vaan tarkoitus on hiipiä hiljaa takaisin ja jatkaa unia yhdessä aamuun autereiseen. Sitten jos naistani hänen itsestään herättyään haluttaa, naimme. Niin yksinkertaista se on. En sentäs oo raiskaaja. Annan toisen nukkua tarpeekseen. Mutta kun hän EI NUKU vaan POISTUU huoneesta.
Kyllä nyt sentäs jokainen on joskus herätellyt toisen unestaan. Aika tumpelo on se ollut, joka ei näin oo tehnyt. Tässä nyt ei oo tästä kysymys.
Lukekaa tarkemmin. Hän herää itse vkloppuisin harvinaisen aikaisin ja poistuu. Arkisin hän nukkuu varmaankin siihen asti kunnes apparaatti kilisee.
Pitää varmaan hankkia koira, että saa leperrellä, silitellä ja taputella, kantaa juoma ja ruoka eteen ja tehdä aamu- päivä ja iltakävelyt. aloittaja kirjoitti:
..että kovin on ykskantasia ohjeita ja luuloja meikämannen yksoikosesta lauantaiaamupanosta alkaen klo 05.35. Ei se nyt sillain sentäs mene!
Väitetään jopa, että herättelen hänet unestaan. Ei ole se tarkoitus, vaan tarkoitus on hiipiä hiljaa takaisin ja jatkaa unia yhdessä aamuun autereiseen. Sitten jos naistani hänen itsestään herättyään haluttaa, naimme. Niin yksinkertaista se on. En sentäs oo raiskaaja. Annan toisen nukkua tarpeekseen. Mutta kun hän EI NUKU vaan POISTUU huoneesta.
Kyllä nyt sentäs jokainen on joskus herätellyt toisen unestaan. Aika tumpelo on se ollut, joka ei näin oo tehnyt. Tässä nyt ei oo tästä kysymys.
Lukekaa tarkemmin. Hän herää itse vkloppuisin harvinaisen aikaisin ja poistuu. Arkisin hän nukkuu varmaankin siihen asti kunnes apparaatti kilisee.
Pitää varmaan hankkia koira, että saa leperrellä, silitellä ja taputella, kantaa juoma ja ruoka eteen ja tehdä aamu- päivä ja iltakävelyt.Tulee mieleen ko. laulu.
Toivottavasti teille löytyy molempia tyydyttävä ratkaisu.aloittaja kirjoitti:
Pitää varmaan hankkia koira, että saa leperrellä, silitellä ja taputella, kantaa juoma ja ruoka eteen ja tehdä aamu- päivä ja iltakävelyt.Kyllä tuon pitäisi jo tepsiä. Toivottavasti muina kellonaikoina sujuu paremmin :)
- suvenkorento*
..suoraan: "Miksi teet näin?", ja vaadi vastaus.
Ei taida kannattaa meiltä kysyä, saat ihan vääriä vastauksia.
Surullinen tilanne. - Heikunkeikku
aloittaja kirjoitti:
Pitää varmaan hankkia koira, että saa leperrellä, silitellä ja taputella, kantaa juoma ja ruoka eteen ja tehdä aamu- päivä ja iltakävelyt....sinulle sinne.
Selittelit paljon, mutta kertoilit AAMUjutskareista. Vai käsitinkö aivan väärin?
Siis muuten nää hommelit sujuu...muina aikoina siis, mutta EI aamuisin, jolloin sinä tahtoisit. Niinkö?
Jos kyse on aamuista, niin onko se niin vaikea ymmärtää, että joku toinen ei halua aamuisin alkaa touhuilemaan yhtikäs mitään? Ei, vaikka toinen heittelis suut ja silmät täyteen sydämiä, pussailis naaman märäks ja taputtelis ihon possun väriseksi.
Viikonloppuisin naisesi ehkä tahtoo herätä aikaisin ja nautiskella siitä, ettei tarvitse Lähteä yhtään minnekään. Saa olla möllöttää vaan, juoda kahvia/teetä ja lukea rauhassa lehtä. Ja ehkä nimenomaan rauhassa Sinulta. Pysy siellä sängyssä ja anna aamurauha vaimollesi.
Mutta, jos olisin sinä, niin yksinkertaisesti sanoisin toiselle, että "Hei, mä aattelen näin ja mä haluisin ja miks ja voisko ja mitä aattelet....jne...vaikka mitä...."
- joka aamu
http://www.youtube.com/watch?v=oKVW14ORZIU
t: 50 nainen- tehdään molemmille
Tästä laulusta tulee mieleen minun nykyiset aamut,juuri näin meillä menee nyt..Ollaan kyllä uusiopari ja oltu vasta 2 kuukautta yhdessä.
Hän on minua jonkinverran nuorempi itse olen 55v.nainen,läheisyys ja lämpö on aivan ihanaa.Itse en aamuisin ole kovin innokas seksiin,haluan loikoa aamuisin vuoteessa,mutta hyväillen hän saa minut mukaansa,koska hän pitää aamurakastelusta,parasta kuulemma päivässä.
Meillä auttaa varmaan tämä yhteinen huumori myös tämän suhteen helppouteen ja halu rakastella on molemmilla,tuottaa iloa ja nautintoa toiselle. - aatellu
tehdään molemmille kirjoitti:
Tästä laulusta tulee mieleen minun nykyiset aamut,juuri näin meillä menee nyt..Ollaan kyllä uusiopari ja oltu vasta 2 kuukautta yhdessä.
Hän on minua jonkinverran nuorempi itse olen 55v.nainen,läheisyys ja lämpö on aivan ihanaa.Itse en aamuisin ole kovin innokas seksiin,haluan loikoa aamuisin vuoteessa,mutta hyväillen hän saa minut mukaansa,koska hän pitää aamurakastelusta,parasta kuulemma päivässä.
Meillä auttaa varmaan tämä yhteinen huumori myös tämän suhteen helppouteen ja halu rakastella on molemmilla,tuottaa iloa ja nautintoa toiselle.jotta tämä seksistä hupajaminen on männy
liijallisuuksiin. Mitä tuosta ylenaikaa
höpöttämmää. Työ ootta kuin mukulat mansikkakakun ierellä. Minnuu nähe sekstailkaa
ja tekstailkaa mite parraaksi näettä.
Tämä ol miun mielipije, jatkaa höpäjämistänne.
- Viriili
Meillä menee samaan viisiin. Tai meni. Se on siitä kiinni kun naista ei haluta niin ei sille voi mitään.
Tulevan tilanteen huomasin jo muutama vuosi sitten. Alkoi olla kaikkea syytä - kuuma/kylmä/väsy- esteenä rakastelulle. Aamu, päivä, eikä iltakaan ollut siihen sopiva. Tajusin, että kohta saaminen loppuu kokonaan.
Mies pysyy viriilinä kauemmin. Se on paljon pois mieheltä se jos ei saa. Pitäis olla haaremi.
Naisen haluttomuus oli niin iso ja lopullinen juttu mulle, etten ruvennut siitä kärsimään. En kiusannut halutonta naista vaateillani. Katsoin eroamisen parhaaksi hälle ja itselleni.
Nyt on kiva katsella vapaana miehenä rauhassa ympärilleen. Kyllä kannatti. Yllätyin siitä kuinka paljon vapaita ja halukkaita naisia on kaupungissani. Monta kokeilin kunnes löysin kaikintavoin mieleiseni.
Nyt sitä tuntee taas itsensä mieheksi...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247