etikkakokeilu

misikit

mä aion nyt kokeilla tota etikkaa naamaan, mulla ei ole paha akne mut tarpeeks et se häiritsee mua. Punoittavia arpiakin on jonkin verran. Laitan puolet omenaviinietikkaa ja puolet vettä, kastan vanulapun ja sutasen naamaan aamuin illoin. Annan vaikuttaa 10-15 min ja pesen pois (Tuoksu on meinaan semmonen etten haluaisi kärytä koko aikaa etikalle :D ) Laitan tänne mielipiteitä ja havaintoja.

11

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *¤*

haju kyl haihtuu siitä, ei se kestä kovin kauaa.. kannattaa kyl sit laittaa jotain rasvaa ainaki sen jälkeen ku on antanu vaikuttaa sen jonku aikaa ettei iho kuivu liikaa.. sit luin jostain enkunkielisiltä sivuilta et se vesi mitä siin seoksessa käyttää ni kannattaa keittää eka.. mut en sit tiiä et onks se välttämätöntä

• kymysyksiä aiheesta

miten nopeesti näkyy tulokset jos tota alkaa käyttää? siis niillä jotka sitä on jo käyttänyt ja todennut hyväksi? ja onko välttämätöntä käyttää aamuin illoin et vaikuttaa?

• misikit

päivän kokeilun jälkeen voisin sanoa, että etikka on aika tujua minun pintakuivalle iholle, vähän kirvelee laitettaessa, mutta toisaalta iho ei kiristä enää niin paljoa. Rasvaan toki aamuin illoin kuten tähänkin mennessä.

Iho on ehkä aavistuksen verran kirkkaampi, mutta punertavat arvet ovat vielä samanlaisia kuin ennenkin. Vanhat finnit ovat kutistuneet, toisaalta sen ne varmaan olisivat tehneet muutenkin parissa päivässä... Uusia finnejä ei ole tullut. Mustapäitä on varmaan saman verran kuin ennenkin.

Hajuun tottuu nopeasti ja itse ainakin huuhtelen etikan aina pois vedellä, jonka jälkeen lisään kosteusvoiteen. Jatkan kokeilua.

• ohjeita

Laimentakaa niin ei kirvele niin paljon. Laimennussuhteet löytyy vaan kokeilemalla.

Ei kaulan iholle, liian herkkä iho.

Etikan haju hälvenee pois joten voi myös jättää yöksi. Jonkin ajan kuluttua ei enää haise.

Voi käyttää illoin aamuin miten haluaa. Kokeilemalla selvii. Voi myös huuhdella pois. Kokeilkaa.

Mulle on auttanut!!

• misikit

kokeilun jälkeen; tein itselleni hieman miedomman etikkaseoksen 2 osaa vettä, 1 etikkaa, huomattavasti mieluisampi sutia naamaan kun ei huurut kirvele silmiä eikä nenää :D Ja tästä lähin jätän etikan naamaan kosteusvoiteen alle.

Iho on kirkkaampi, ei juurikaan muita muutoksia nähtävissä. Epäpuhtauksia on edelleen mutta eipä ne muutenkaan parissa päivässä mihinkään häviä, harmi vaan... Voi kun heräiskin joku kaunis aamu siloposkisena :D

Jatkan edelleen.

• M19...
        misikit kirjoitti:

kokeilun jälkeen; tein itselleni hieman miedomman etikkaseoksen 2 osaa vettä, 1 etikkaa, huomattavasti mieluisampi sutia naamaan kun ei huurut kirvele silmiä eikä nenää :D Ja tästä lähin jätän etikan naamaan kosteusvoiteen alle.

Iho on kirkkaampi, ei juurikaan muita muutoksia nähtävissä. Epäpuhtauksia on edelleen mutta eipä ne muutenkaan parissa päivässä mihinkään häviä, harmi vaan... Voi kun heräiskin joku kaunis aamu siloposkisena :D

Jatkan edelleen.

Itsekkin kävin tänään ostamassa omenaviinietikkaa kaupasta ja pistin ihan 100% tujuna kamana kasvoille käsin levittäen. Ei mitään kirvelyä, pieni pistävä haju mutta mielestäni ei häiritse lainkaan (ja haihtuu nopeasti). Iho kiristää kun kasvoja liikuttelee muttei tosiaan mitään kirvelyä tai haitallisia tuntumia.

Katsotaan mitä tästä tulee :)

• misikit
        misikit kirjoitti:

Jatkan edelleen.

kokeilun jälkeen olen melkeinpä valmis heittämään lusikan, tai siis omenaviinietikan seinään, mulle on tullut etikan sivakoimisesta huolimatta/johtuen kolme isohkoa uutta finniä naamaan eikä ne vanhatkaan pari kappaletta ole lähtenyt mihinkään... Samat punoituksetkin on edelleen mitä oli ennen etikan käyttöäkin. Ja mustapäitä, niistä ei varmaan pääse mitenkään ikinä eroon.... huoh...

Luulenpa, että omalla kohdallani etikka mietonakin liuoksena kuivattaa jo valmiiksi pintakuivaa ihoani ihan liikaa, tosin olen joutunut käyttämään vähemmän kosteuttavaa rasvaa kun paras rasvani loppui ja menee hetki ennen kuin sitä saan tilattua lisää.

Luulenpa että jätän etikkakokeilun tähän ja harkitsen uudestaan kun olen saanut kunnon rasvaa lärviäni varten.

• ..............................
        misikit kirjoitti:

kokeilun jälkeen olen melkeinpä valmis heittämään lusikan, tai siis omenaviinietikan seinään, mulle on tullut etikan sivakoimisesta huolimatta/johtuen kolme isohkoa uutta finniä naamaan eikä ne vanhatkaan pari kappaletta ole lähtenyt mihinkään... Samat punoituksetkin on edelleen mitä oli ennen etikan käyttöäkin. Ja mustapäitä, niistä ei varmaan pääse mitenkään ikinä eroon.... huoh...

Luulenpa, että omalla kohdallani etikka mietonakin liuoksena kuivattaa jo valmiiksi pintakuivaa ihoani ihan liikaa, tosin olen joutunut käyttämään vähemmän kosteuttavaa rasvaa kun paras rasvani loppui ja menee hetki ennen kuin sitä saan tilattua lisää.

Luulenpa että jätän etikkakokeilun tähän ja harkitsen uudestaan kun olen saanut kunnon rasvaa lärviäni varten.

Ei se etikkakaan hetkessä auta niinkuin ei mikään hoito. Kärsivällisyyttä! Joillekin voi auttaa nopeemmin ku toisille... Ja kosteutus ja puhdistus on tärkeetä ja liian kuivattavia pesuaineita ei kannata käyttää. Ja en tiiä ku kokemuksen omalla kohdallani ja mulla se on auttanut ja täällä palstalla on muitakin kelle on auttanut. Ei ehkä auta kaikkia, en tiedä mut viikon kokeilun jälkeen en heittäis vielä lusikkaa nurkkaan.

• joominävaan
        .............................. kirjoitti:

Ei se etikkakaan hetkessä auta niinkuin ei mikään hoito. Kärsivällisyyttä! Joillekin voi auttaa nopeemmin ku toisille... Ja kosteutus ja puhdistus on tärkeetä ja liian kuivattavia pesuaineita ei kannata käyttää. Ja en tiiä ku kokemuksen omalla kohdallani ja mulla se on auttanut ja täällä palstalla on muitakin kelle on auttanut. Ei ehkä auta kaikkia, en tiedä mut viikon kokeilun jälkeen en heittäis vielä lusikkaa nurkkaan.

nii ja kun iho alkaa puhistuu sisältä niin se työntää kaiken paskan ulos ja saattaa naama hetkellisesti kukkii mut menee ohi. jonnekin se kuona on hävitettävä, mielummin pois kehosta kokonaan

• e....
        joominävaan kirjoitti:

nii ja kun iho alkaa puhistuu sisältä niin se työntää kaiken paskan ulos ja saattaa naama hetkellisesti kukkii mut menee ohi. jonnekin se kuona on hävitettävä, mielummin pois kehosta kokonaan

on nyt kuudes päivä etikkakokeilussa. Olen huomannut että tulehtuneet ja puhjenneet finnit paranevat huomattavasti nopeammin kuin ennen etikkakokeilua. Mulla tuo etikka näyttää ainakin jonkin verran auttavan. Ihoni on pintakuiva ja aluksi kuvittelin että etikka kuivattaa hirveästi, mutta päinvastoin. Iho tuntuu nyt paljon paremmalta. Ja siihen hajuunkin alkaa tottuun..:)

• misikit
        misikit kirjoitti:

että vaatii enemmän aikaa ja että puhdistumisreaktio voi iskeä rajunakin, mutta minulla tuo etikka lisää ihon pintakuivuutta ja se lisää komedoja vai mitä ovatkaan ne valkoiset pienet, jotka ei lähe kovin helpolla pois... Jatkan kokeilua siis sitten kun saan sen tuhdimman rasvan mitä tarvitsen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe