juoksu kannattaa. järkevää on tietnki ostaa kesäkamppeet syksyllä ja toisinpäin- en ole juuri koskaan ostanut normaalimyyntihintasta tuotetta. vaan viimeisiä eriä joita on enää esim yks kpl joten se on usein yli 50%. samoin muiten kamppeiden kans. es elektroniikka.
Vastaukset 3
- jos työmatka tms
Juuri näin, ja jos joutuu töitten takia reissaamaan, kannattaa keskittää erityisesti vaateostot matkoille.
Kun matkan maksaa työnantaja, selvää säästöä. - mammahesasta
no tarjouksiahan löytyyyy netistä just törmäsin kuponkiuutiset tyylisee sivuun netissä eli http://ilmaiseksi.org
siel on aika hyviä tarjouksia ! - Aarre
Teemme etukäteen puutoslistan ja yritämme välttää heräteostoja. Hedelmiä, vihanneksia, kalaa, kahvia, vissyä ja makkaroita ostamme tarjoushinnoilla. En muista olemmeko ostaneet ´oikeilla´ hinnoilla aikoihin mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941865
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo130924En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset212715- 60665
- 135656
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä22630Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568