Fortumin 100 suurimman omistajan joukosta löytyy viisi yksityishenkilöä:
60. Mikael Lilius
85. Stig Olsson
86. Göran Sundholm
87. Mikael von Frenckell
94. Erkki Jänkälä
http://www.fortum.fi/general_framelink_body.asp?path=14020;14028;14029;14055;14215;14218;19541;24849
Onko noi sellaisia herroja joita kannattaa peesata osakesijoituksissa, eli ostaa nyt Fortumia?
Fortumin suurimmat omistajat
2
2097
Vastaukset
- OsakeJussi
Itse olen sijoitusurallani välttänyt Fortumia kuin ruttoa. Syynä on yhtiöön sen toimialasta johtuen liittyvä poliittinen riski. Ja tällä hetkellä sen päälle voimakas Venäjä-riski. Yleensäkään ei kannata peesata sijoituksissa muita vaan luottaa itseensä.
- hihihittt
60. Mikael Lilius -> omistaa firmaa "viran puolesta"
85. Stig Olsson -> En tiedä kaverista mitään
86. Göran Sundholm -> Suomen mittakaavassa suuri yksityissijoittaja
87. Mikael von Frenckell -> Suomen mittakaavassa melko suuri yksityissijoittaja
94. Erkki Jänkälä -> En tiedä kaverista mitään
Veikkaan et Sundholmin ja Frenckellin sijoituksia hoitaa hyvät asiantuntijat, eli uskoisin et parempaa jälkeä syntyy noita seuraamalla kuin pankin "sijoitusneuvojia" (lue: rahastomyyjiä) uskomalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883