Rohkeutta puuttuu...

vaikkakin ulospäinsuuntautu...

..neita olemmekin luonteeltamme, me kaksoset, vaan oletteko muut kaksoset hoksanneet, että sittenkin puuttuu rohkeutta tehdä radikaalimuutoksia elämässään, vaikkakin ne voisivat olla hyväksikin?????
Itse olen myös erittäin mukavuudenhaluinen, en halua kerätä itselleni liikaa rasitteita elämääni, jos ei ole pakko.
Harrastuksetkin ovat sellaisia, jotka eivät maksa paljon tai ovat suorastaan ilmaisia, vaikka haluaisin kokeilla jotain aivan erikoista.

5

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen...

kyllä ihan samaa mieltä. Tunnen kaksosmiehen
      joka on niin arka ja pelokas, että pelkää
      hullun lailla omaa vaimoaankin. NO, ei kai
      se ihan ihme ole, nainen on vaaka ja aivan mahdoton
      luonteeltaan.

• tuntemani

ovat usein tyhmänrohkeitakin.Kuuluvat joukkoon, missä pälkähtää päähän tehdä toisille,mitä ilkeämpiä asioita sitten keksiikään.Siis nämä tuntemani kaksoset.Radikaalit muutokset, saattaisivat olla jo tätäpäivää.Siinä tyypillinen kaksonen, seurailee mitä muut harrastaa.
      Ja eikun lenkille.Minun ainakin täytyy jokapäivä, se tuo iloa elämään.

• Kaksostyby

Olen huomannut juurikin saman piirteen! Todella usein tulee tehtyä muutoksia, mutta pieniä sellaisia, vain koska kyllästyy jotenkin normaaliin arkeen. Tulee esimerkiksi leikattua hiukset jotenkin erikoisesti tai tehtyä joku extempore päivän reissu jonnekin. MUTTA sitten suuremmat elämänmuutokset, kuten ulkopaikkakunnalle muutto uuden työn perässä tuntuu liian radikaalilta muutokselta. Samoin tulen helposti merkkiuskolliseksi.. Näin minun kohdallani ainakin eräs meikkimerkki, samoin kamera- ja kännykkämerkki. Uskollisuus siitäkin huolimatta, että jonkun toisen merkin tuote voisi olla omaani parempi.

• we2

Ei kyllä mulle oo tuo merkkiuskollisuus mitään. Kuhan on vaan hyvä merkki, niin kyllä pyyhkii :D

Mukavuudenhalua ei todellakaan puutu. Siksi halu olla ihan eevan asussa kotona ja katella kattoon ja nauttia ittestään.

Joskus tullu oltua ujo, siitä päässy yli ja ympäri. Rohkeutta kyllä riittää- joskus uhka- sellaistakin :D.

Jos mulla on valtuudet tehdä jotain, niin silloin kyllä teen. Eli a.p. :lle : ei pidä paikkaa meikäläisen kohdalla tuo kysymyskään, ja on kyllä aika moni muukin kohdallani "väärin" miten kaksoset "koodataan:".

Kaksijakoinen kyllä olen, se pitää paikkansa:D Vaihtelua pitää olla, tympäännyn arkipäiväisyyteen. Tosin kotona oltu jo yksissä skorpparin kanssa 5 vuotta eikä ole vielä tullut arkipäiväistä, taitaa olla meillä vieläå toi "vaihtelurikasvaihe" päällä. Liekö kauan kestää :D

Hauskaa illanjatkoa.
        t. Meiju

• ILOVEMCR

olen huomannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5890
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      4875
    3. 254
      3040
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2031
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      165
      1722
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      184
      1603
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1303
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      218
      1282
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      96
      1200
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      60
      1157
    Aihe