..neita olemmekin luonteeltamme, me kaksoset, vaan oletteko muut kaksoset hoksanneet, että sittenkin puuttuu rohkeutta tehdä radikaalimuutoksia elämässään, vaikkakin ne voisivat olla hyväksikin?????
Itse olen myös erittäin mukavuudenhaluinen, en halua kerätä itselleni liikaa rasitteita elämääni, jos ei ole pakko.
Harrastuksetkin ovat sellaisia, jotka eivät maksa paljon tai ovat suorastaan ilmaisia, vaikka haluaisin kokeilla jotain aivan erikoista.
Rohkeutta puuttuu...
5
929
Vastaukset
- olen...
kyllä ihan samaa mieltä. Tunnen kaksosmiehen
joka on niin arka ja pelokas, että pelkää
hullun lailla omaa vaimoaankin. NO, ei kai
se ihan ihme ole, nainen on vaaka ja aivan mahdoton
luonteeltaan. - tuntemani
ovat usein tyhmänrohkeitakin.Kuuluvat joukkoon, missä pälkähtää päähän tehdä toisille,mitä ilkeämpiä asioita sitten keksiikään.Siis nämä tuntemani kaksoset.Radikaalit muutokset, saattaisivat olla jo tätäpäivää.Siinä tyypillinen kaksonen, seurailee mitä muut harrastaa.
Ja eikun lenkille.Minun ainakin täytyy jokapäivä, se tuo iloa elämään. - Kaksostyby
Olen huomannut juurikin saman piirteen! Todella usein tulee tehtyä muutoksia, mutta pieniä sellaisia, vain koska kyllästyy jotenkin normaaliin arkeen. Tulee esimerkiksi leikattua hiukset jotenkin erikoisesti tai tehtyä joku extempore päivän reissu jonnekin. MUTTA sitten suuremmat elämänmuutokset, kuten ulkopaikkakunnalle muutto uuden työn perässä tuntuu liian radikaalilta muutokselta. Samoin tulen helposti merkkiuskolliseksi.. Näin minun kohdallani ainakin eräs meikkimerkki, samoin kamera- ja kännykkämerkki. Uskollisuus siitäkin huolimatta, että jonkun toisen merkin tuote voisi olla omaani parempi.
- we2
Ei kyllä mulle oo tuo merkkiuskollisuus mitään. Kuhan on vaan hyvä merkki, niin kyllä pyyhkii :D
Mukavuudenhalua ei todellakaan puutu. Siksi halu olla ihan eevan asussa kotona ja katella kattoon ja nauttia ittestään.
Joskus tullu oltua ujo, siitä päässy yli ja ympäri. Rohkeutta kyllä riittää- joskus uhka- sellaistakin :D.
Jos mulla on valtuudet tehdä jotain, niin silloin kyllä teen. Eli a.p. :lle : ei pidä paikkaa meikäläisen kohdalla tuo kysymyskään, ja on kyllä aika moni muukin kohdallani "väärin" miten kaksoset "koodataan:".
Kaksijakoinen kyllä olen, se pitää paikkansa:D Vaihtelua pitää olla, tympäännyn arkipäiväisyyteen. Tosin kotona oltu jo yksissä skorpparin kanssa 5 vuotta eikä ole vielä tullut arkipäiväistä, taitaa olla meillä vieläå toi "vaihtelurikasvaihe" päällä. Liekö kauan kestää :D
Hauskaa illanjatkoa.
t. Meiju
- ILOVEMCR
olen huomannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435890
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644875Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002543040- 122031
- 1651722
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1841603- 1041303
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2181282Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961200- 601157