Toukokuu vai elokuu sekä Confortel Barcelona

Jobsu

Onko teillä kokemuksia siitä, että onko Barcelonassa liian kuuma matkailuun elokuun puolessa välissä? Entä Toukokuun lopussa onko silloin liian kylmä jos haluaisi olla myös rannalla? Eli kumpaa ajankohtaa suosittelisitte?

Ja onko kellään kokemuksia Confortel Barcelona hotellista?

4

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että Että

      Sekä toukokuu että elokuu on hyvää aikaa matkailla. En tiedä mikä kenellekkin on liian kuuma mutta itse siellä asuneena lämpö ei ollut koskaan ongelma. Mikäli haluat viettää aikaa rannalla kunnolla niin elokuussa suosittelen menemään, mikäli ostoksille ja nähtävyyksiä mielit katsomaan niin toukokuu. Eiköhän suomalainen rannalla tarkene siellä toukokuussa, kun helmikuussakin kulkevat shorsit jalassa siellä.
      Hotelli on aivan käyvä. Itse en ole siellä yöpynyt mutta voisin yöpyä jos tarve hotellille. Booking.com:ssa näkee arvosteluja mitä muut yöpyjät ovat olleet mieltä.

    • terrassa

      Olin itse perheen kanssa Barcelonassa viime vuoden toukokuussa ja silloin oli jo iha rantakelit. Tuolloin lämmintä oli noin 25c ja ilma oli ihan mukava rannalla oloon. Tuolloin merivesi tosin on vielä melko kylmää. Olimme siinä toukokuun alkupuolella.Elokuussa taas säät ovat noin 30 asteen paikkeilla. Barcelonassa ei välttämättä ole niin kuuma, koska meri on niin lähellä. Mielestäni ilma ei tuolloinkaan ollut mitenkään liian kuuma, mutta se on osittain mielipidekysymys.

    • Suosittelen

      Tosin kokemusta ei ole toukokuusta eli silloinkin voi olla ok? Olimme elokuun kolmannella viikolla Confortel Barcelonassa. Lämmintä oli, mutta ei missään vaiheessa liian kuumaa. En tiedä vaikuttaako meren läheisyys, mutta sellaista painostavan, tuskaisen kuumaa ei ollut.

      Confortel Barcelona uusi, siisti, moderni hotelli. Itse pidimme. Rauhallisella alueella.

      • Suosittelen

        Confortelista on lyhyt matka rannalle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe