Toukokuu vai elokuu sekä Confortel Barcelona

Jobsu

Onko teillä kokemuksia siitä, että onko Barcelonassa liian kuuma matkailuun elokuun puolessa välissä? Entä Toukokuun lopussa onko silloin liian kylmä jos haluaisi olla myös rannalla? Eli kumpaa ajankohtaa suosittelisitte?

Ja onko kellään kokemuksia Confortel Barcelona hotellista?

4

1803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että Että

Sekä toukokuu että elokuu on hyvää aikaa matkailla. En tiedä mikä kenellekkin on liian kuuma mutta itse siellä asuneena lämpö ei ollut koskaan ongelma. Mikäli haluat viettää aikaa rannalla kunnolla niin elokuussa suosittelen menemään, mikäli ostoksille ja nähtävyyksiä mielit katsomaan niin toukokuu. Eiköhän suomalainen rannalla tarkene siellä toukokuussa, kun helmikuussakin kulkevat shorsit jalassa siellä.
      Hotelli on aivan käyvä. Itse en ole siellä yöpynyt mutta voisin yöpyä jos tarve hotellille. Booking.com:ssa näkee arvosteluja mitä muut yöpyjät ovat olleet mieltä.

• terrassa

Olin itse perheen kanssa Barcelonassa viime vuoden toukokuussa ja silloin oli jo iha rantakelit. Tuolloin lämmintä oli noin 25c ja ilma oli ihan mukava rannalla oloon. Tuolloin merivesi tosin on vielä melko kylmää. Olimme siinä toukokuun alkupuolella.Elokuussa taas säät ovat noin 30 asteen paikkeilla. Barcelonassa ei välttämättä ole niin kuuma, koska meri on niin lähellä. Mielestäni ilma ei tuolloinkaan ollut mitenkään liian kuuma, mutta se on osittain mielipidekysymys.

• Suosittelen

Tosin kokemusta ei ole toukokuusta eli silloinkin voi olla ok? Olimme elokuun kolmannella viikolla Confortel Barcelonassa. Lämmintä oli, mutta ei missään vaiheessa liian kuumaa. En tiedä vaikuttaako meren läheisyys, mutta sellaista painostavan, tuskaisen kuumaa ei ollut.

Confortel Barcelona uusi, siisti, moderni hotelli. Itse pidimme. Rauhallisella alueella.

• Suosittelen

Confortelista on lyhyt matka rannalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3020
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2949
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2856
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      442
      2555
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      154
      1871
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1241
    9. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1156
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1149
    Aihe