TYTÖT. MILTÄ RINTOJEN TUIJOTUS TUNTUU

mietiskelijäää20

Joo eli olen tässä poikana pohdiskellut että miltäköhän tytöistä tuntuu kun miehet, varmaan melko vanhatkin miehet alkavat tapittaa teidän pikkutisuleitanne? Onko siitä haittaa tai vaivaa? Tai tuleeko kiusallinen olo?

18

4798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idk...

      no onhan se joo ärsyttävää...

    • fsgsgsdfg

      sama ku mulla olis katse sun melassassa. Ei kivaa.

    • ......

      Pirun tyhmää sellanen. Miksi edes pitää olla rinnat? Ihan typerät.

    • affafaf

      Tuntuu ei-kivalta. Itse en btw kuulu niihin jotka käyttävät heruherupaitoja ja sitten valittavat kun tuijotetaan... ne paidat ovat ihan kivoja, mutta turha sitten valittaa.

    • kyselijääää

      Muuten kertokaapa samalla ikänne.

    • Tytsy15

      Ni ite oon 15 ja riippuu minkä ikänen katselija on ja jne. Lähinnä ahdistavaa kun joku 60v vaari tuijottelee. Kuvottaa ajatella että mitähän tuokin fantasioi. Mutta joskus on kivaa ja flirttailevaa kun jotkut oman ikäiset jätkät vilkuilevat ;D

    • 15v tyttö

      itse olen tässä tuijotus asiassa vähän erikoinen...
      minulla on kaksi parasta kaveria (heillä on vähän pienemmät rinnat kuin mulla mutta muuten parempi kroppa) Ja he aina valittavat kun luokan pojat tuijottavat eivätkä he edes heruta paljoa...
      itse käytän avoimia paitoja eikä kukaan vilkaisekkaan.... jotekin ärsyttävää kun sitten alkaa miettimään että mikä niissä on vikana....
      pidememmän päälle kyllä ärsyttävää ja ainakin jos jotkut 60v vaarit tuijottaa...

      • viestin kirjoittaja

        niin piti vielä lisätä että ei pieni tuijottelu siis häiritse....


      • ::P
        viestin kirjoittaja kirjoitti:

        niin piti vielä lisätä että ei pieni tuijottelu siis häiritse....

        Ai se on kivaa :O Sit pitääki olla piilottamatta asiaa tytöiltä. Esim kun liikuntatunnilla oli tanssia, niin eihän sitä voinut olla vilkuilematta avoimiin poviin :flushes:


    • Nimetön

      Joo, vähän isommat rinnat kun omistaa niin huomaa, että aika monet kattelee.
      Itteäni joskus häirittee se.

      • Nimetön

        Ja lisään vielä ikäni, kohta 16-vuotta.


      • Uglgöffguclft
        Nimetön kirjoitti:

        Ja lisään vielä ikäni, kohta 16-vuotta.

        Ei oo vittu yhdyssana !


    • ........

      se on kiusallista, koska en ite tykkää mun rinnoista;(( mut on se kiusallista, myös perseen tuijotus on.

      • poikaaaaaaaaaaaa

        pojat kattoo koska on kiinnostunut heruttakaa lisää niin saatte pojat kiihottumaan


    • blaaabla

      Ei ole mitään mitä tuijottaa joten ihan yks ja hailee
      (20v.)

    • :PP

      Jos haluutte pojan kiinnostumaan niin muhun ainakin se herutus osuis ja uppois :P

    • Teinipoika

      Itse olen poika ja kun sitä ajattelee niin sehän on ihan luonnollista ,että pojat kattoo (kyllä minä myös) ,koska pojilla alkaa seisomaan penis ja muutenkin alkaa kiinnostus tytöistä ja niitten kropasta. Mutta sen kyllä ymmärrän ,jos ärsyttää kun jotkut vanhat miehet kattoo 🤮

    • Thatshowitreallyfeels

      No oon 14/04, ja tykkään ku 12-30v kattelee mut sit alkaa mennä ällöks ku jokkut 46v sinkkuforeverenosaaajaapartaaenkäpukeutuataimennäsuihkuun-miehet alkaa tuijottelee. En kauheesti mielestäni heruta mut mun tisseihi tulee helposti tissivako ja muutenki semmoset et niissä on kateltavaa. Ja tykkään ku joku tuijottaa mun perset. Ja hei pojat, tuijottakaa joskus lumoutuneena teiän tyttöystävän tissei (jos hänel o) n20sekkaa ja sit kato sen kasvoja hetke aikaa ja sano että rakastat sitä. Paras tunne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe